\n\tΥπερισχ\u03cdει το συντηρητικ\u03cc πνε\u03cdμα<\/strong>\n<\/p>\n \n\tO Συν\u03aeγορος του Πολ\u03afτη, με αφορμ\u03ae την παρ\u03adλευση εν\u03ccς χρ\u03ccνου απ\u03cc την \u03adκδοση σχετικ\u03aeς απ\u03ccφασης του Ευρωπα\u03caκο\u03cd Δικαστηρ\u03afου Δικαιωμ\u03acτων του Ανθρ\u03ceπου, ζ\u03aeτησε την \u03acμεση επ\u03adκταση του συμφ\u03ceνου συμβ\u03afωσης στα ομ\u03ccφυλα ζευγ\u03acρια. \n\t \n\tΤο βαθ\u03cd πρ\u03ccβλημα της ελληνικ\u03aeς κοινων\u03afας ε\u03afναι ο φ\u03ccβος της σε \u03cc,τι ορ\u03afζει ως «διαφορετικ\u03cc» (χωρ\u03afς κατ’ αν\u03acγκη να ε\u03afναι). Αλληλ\u03adνδετη ε\u03afναι η αδιαφορ\u03afα του κρ\u03acτους για προωθητικ\u03adς κιν\u03aeσεις εν\u03ccς \u03acλλου πολιτικο\u03cd και πολιτισμικο\u03cd πολιτισμο\u03cd που θα συγχρον\u03afζεται με τις διεθνε\u03afς εξελ\u03afξεις. \n\tΑυτ\u03cc που πρ\u03adπει να γ\u03afνει κατανοητ\u03cc ε\u03afναι \u03ccτι ζω\u03ae αλλ\u03acζει. Αλλ\u03acζει παντο\u03cd και για \u03ccλους. Μπορε\u03af να αλλ\u03acζει \u03ccπως δεν αρ\u03adσει σε μεγ\u03acλα κοινωνικ\u03ac στρ\u03ceματα, αυτ\u03cc \u03ccμως δεν σημα\u03afνει \u03ccτι μπορε\u03af κανε\u03afς να σταματ\u03aeσει τις αλλαγ\u03adς. \n\t \n<\/p>\n \n\tΟι αυτον\u03ccητες συμπεριφορ\u03adς\n<\/p>\n \n\tΑς κ\u03acνουμε \u03adνα απλ\u03cc τεστ. Ας δοκιμ\u03acσουμε να ε\u03afμαστε απ\u03ccλυτα νομοταγε\u03afς στην καθημεριν\u03ae μας δρ\u03acση. Ας ε\u03afμαστε ευγενε\u03afς και αλληλ\u03adγγυοι στη γειτονι\u03ac μας. Ας λ\u03adμε την αλ\u03aeθεια και ας εξηγο\u03cdμε τι κ\u03acνουμε και τι θ\u03adλουμε και απ\u03cc τους \u03acλλους να κ\u03acνουν. Ας μιλ\u03aeσουμε ευθ\u03adως με \u03ccλα τα στοιχε\u03afα π\u03acνω στο τραπ\u03adζι. \n\t \n<\/p>\n \n\tfkaramitsos@yahoo.gr<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Υπερισχ\u03cdει το συντηρητικ\u03cc πνε\u03cdμα O Συν\u03aeγορος του Πολ\u03afτη, με αφορμ\u03ae την παρ\u03adλευση εν\u03ccς χρ\u03ccνου απ\u03cc την \u03adκδοση σχετικ\u03aeς απ\u03ccφασης του Ευρωπα\u03caκο\u03cd Δικαστηρ\u03afου Δικαιωμ\u03acτων του Ανθρ\u03ceπου, ζ\u03aeτησε την \u03acμεση επ\u03adκταση του συμφ\u03ceνου συμβ\u03afωσης στα ομ\u03ccφυλα ζευγ\u03acρια. Ο Συν\u03aeγορος υπενθυμ\u03afζει \u03ccτι η μη συμμ\u03ccρφωση µε τις αποφ\u03acσεις του Ευρωπα\u03caκο\u03cd Δικαστηρ\u03afου των Δικαιωμ\u03acτων του Ανθρ\u03ceπου εκθ\u03adτει τη χ\u03ceρα διεθν\u03ceς…<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[24],"tags":[],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/3941"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcomments&post=3941"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/3941\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3942,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/3941\/revisions\/3942"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fmedia&parent=3941"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcategories&post=3941"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Ftags&post=3941"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n\t Ο Συν\u03aeγορος υπενθυμ\u03afζει \u03ccτι η μη συμμ\u03ccρφωση µε τις αποφ\u03acσεις του Ευρωπα\u03caκο\u03cd Δικαστηρ\u03afου των Δικαιωμ\u03acτων του Ανθρ\u03ceπου εκθ\u03adτει τη χ\u03ceρα διεθν\u03ceς και δεν συν\u03acδει µε \u03adνα σ\u03cdγχρονο κρ\u03acτος δικα\u03afου.
\n\tΓιατ\u03af \u03ccμως το ελληνικ\u03cc κρ\u03acτος δεν προχωρ\u03acει στην επ\u03adκταση του συμφ\u03ceνου; Τι το εμποδ\u03afζει; Δεν ε\u03afναι γ\u03acμος να πεις \u03ccτι \u03adχει \u03adνα θ\u03adμα με την Εκκλησ\u03afα. Ε\u03afναι \u03adνα νομικ\u03cc \u03adγγραφο, μ\u03afα συμφων\u03afα μεταξ\u03cd δ\u03cdο ατ\u03ccμων. Το σ\u03cdμφωνο συμβ\u03afωσης, ε\u03afναι μ\u03afα φ\u03ccρμα, \u03adνα πρ\u03ccτυπο που υπερβα\u03afνει \u03adνα απλ\u03cc ιδιωτικ\u03cc συμφωνητικ\u03cc, ακριβ\u03ceς για να εκφρ\u03acζει κ\u03acτι βαθ\u03cdτερο, τη συμφων\u03afα κοιν\u03aeς ζω\u03aeς που \u03adχουν κ\u03acνει δ\u03cdο \u03acνθρωποι.\n<\/p>\n
\n\tΦ\u03ccβος\n<\/p>\n
\n\tΕιδικ\u03ac για το θ\u03adμα των ομοφυλοφ\u03afλων τα πρ\u03acγματα θα \u03aeταν αλλι\u03ceς αν μ\u03adσα στην κοινων\u03afα δεν αναπτυσσ\u03ccταν η ομοφοβ\u03afα και ο ρατσισμ\u03ccς. Το σ\u03cdμφωνο συμβ\u03afωσης δηλαδ\u03ae συζητε\u03afται μ\u03adσα σε \u03adνα πολ\u03cd δυσμεν\u03adς περιβ\u03acλλον, για το οπο\u03afο \u03adχει ευθ\u03cdνες τ\u03ccσο η κοινων\u03afα \u03ccσο και το κρ\u03acτος.
\n\tΑς μην ξεχν\u03acμε \u03ccτι μ\u03ccλις τη δεκαετ\u03afα του ’80 στην Ελλ\u03acδα δεν μπορο\u03cdσες να π\u03acρεις διαζ\u03cdγιο, εν\u03ce δεν \u03aeταν δεδομ\u03adνη η ισ\u03ccτητα των δ\u03cdο φ\u03cdλλων σε θεσμικ\u03cc επ\u03afπεδο.
\n\tΥπ\u03acρχουν συνεπ\u03ceς πολλ\u03ac προβλ\u03aeματα, πολλ\u03adς παθογ\u03adνειες και \u03adνα σαφ\u03ceς συντηρητικ\u03cc κλ\u03afμα υπερ\u03acνω \u03ccλων που φα\u03afνεται \u03ccτι διαμορφ\u03ceνει και πολιτικ\u03adς για τις σχ\u03adσεις και την ζω\u03ae των ανθρ\u03ceπων.
\n\tΑλλ\u03acζουν \u03ccλα\n<\/p>\n
\n\tΣ\u03aeμερα ο κ\u03acτοικος των μεγαλουπ\u03ccλεων, ο πολ\u03afτης, βρ\u03afσκεται μπροστ\u03ac σε πρωτ\u03ccγνωρες καταστ\u03acσεις που υπερβα\u03afνουν \u03ccσα γν\u03ceριζαν οι \u03acνθρωποι των παλι\u03ccτερων δεκαετι\u03ceν. Και υπ\u03cc αυτ\u03aeν την \u03adννοια, οφε\u03afλει και το νομικ\u03cc σ\u03cdστημα να βρει τον τρ\u03ccπο να ακολουθ\u03aeσει τις αλλαγ\u03adς. \n<\/p>\n
\n\tΑς κ\u03acνουμε δηλαδ\u03ae το αυτον\u03ccητο.
\n\tΠιστ\u03adψτε με, αν δοκιμ\u03acστε να κ\u03acνετε κ\u03acτι τ\u03adτοιο θα… δοκιμαστε\u03afτε. Θα παρεξηγηθε\u03afτε. Θα σας θεωρ\u03aeσουν «περ\u03afεργο».
\n\tΓιατ\u03af; Γιατ\u03af \u03adχουμε μ\u03acθει \u03ccλοι μας να ζο\u03cdμε αλλι\u03ceς, αν\u03acποδα. Η ειλικρ\u03afνεια μας φα\u03afνεται \u03cdποπτη. Οι καθαρ\u03adς κουβ\u03adντες μας ηχο\u03cdν στα αυτι\u03ac μας ως πονηρι\u03adς. Και το καθαρ\u03cc πρ\u03ccσωπο του συνομιλητ\u03ae μας, «μ\u03acσκα» εν\u03ccς Ιανο\u03cd.
\n\tΠ\u03ceς φτ\u03acσαμε να αντιστρ\u03adψουμε την πραγματικ\u03ccτητα; Καμι\u03ac φορ\u03ac ε\u03cdχομαι να ζο\u03cdσα σε μ\u03afα κεντροευρωπα\u03caκ\u03ae πρωτε\u03cdουσα με αυτ\u03aeν την αντιερωτικ\u03ae ψυχρ\u03ccτητα των καθημεριν\u03ceν σχ\u03adσεων και την ατομικ\u03ccτητα των συμπεριφορ\u03ceν. Μου φα\u03afνεται πιο τ\u03afμιο.
\n\tΜ\u03afα εξ\u03aeγηση που δ\u03afνω ε\u03afναι \u03ccτι η αστικοπο\u03afηση των φτωχ\u03ceν χωρικ\u03ceν Ελλ\u03aeνων \u03aeταν τ\u03ccσο β\u03afαιη που δι\u03adλυσε μ\u03adσα τους κ\u03acθε επιθυμ\u03afα για ψυχικο\u03cdς δεσμο\u03cdς με τον \u03acλλον.
\n\tΟι \u03afδιοι \u0388λληνες \u03ccμως ως μεταν\u03acστες \u03adδειξαν \u03ccτι μπορο\u03cdν να ε\u03afναι πιο κοινωνικο\u03af και πιο καλο\u03af πολ\u03afτες. \u038aσως γιατ\u03af ε\u03afχαν να κ\u03acνουν με πιο καθαρ\u03adς κουβ\u03adντες απ\u03cc το κρ\u03acτος, ε\u03afχαν να κ\u03acνουν με καν\u03ccνες. Πολλ\u03ac \u03afσως…
\n\tΑλλ\u03ac αυτ\u03cc δεν σημα\u03afνει \u03ccτι δεν πρ\u03adπει να επιμε\u03afνουμε στα αυτον\u03ccητα. \n<\/p>\n