\n\tΚυριακ\u03acτικες συγχ\u03cdσεις<\/strong>\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\tΗ συζ\u03aeτησ για την κυριακ\u03acτικη αργ\u03afα δεν πρ\u03ccκειται να τελει\u03ceσει ποτ\u03ad. Κι αυτ\u03cc γιατ\u03af ουδ\u03adποτε \u03acνοιξε. Η κυβ\u03adρνηση προχ\u03ceρησε σε \u03adνα μ\u03adτρο που αλλ\u03acζει τους καν\u03ccνες στην αγορ\u03ac αλλ\u03ac και την κοινων\u03afα, χωρ\u03afς να συμπεριλ\u03acβει στο σκεπτικ\u03cc της τη γν\u03ceμη των εμπ\u03ccρων και των υπαλλ\u03aeλων στο εμπ\u03ccριο. Αντ\u03afθετα, προβ\u03acλλει εξ αρχ\u03aeς μια σειρ\u03ac απ\u03cc ιδεολογ\u03aeματα που στ\u03ccχο \u03adχουν απλ\u03ceς να διαλ\u03cdσουν κ\u03acθε καν\u03ccνα. Γιατ\u03af στ\u03ccχος ε\u03afναι η πλ\u03aeρης κατ\u03acργηση \u03ccλων των περιορισμ\u03ceν που ισχ\u03cdουν στο εμπ\u03ccριο και ειδικ\u03ac της προστασ\u03afας της εργασ\u03afας.\n<\/p>\n \n\t\u0386ρνηση\n<\/p>\n \n\tΑπ\u03cc ‘κε\u03af και π\u03adρα \u03ccλα θα κριθο\u03cdν προφαν\u03ceς στην πρ\u03acξη. Φτ\u03acνει να γνωρ\u03afζουμε τι ε\u03afναι αυτ\u03cc που κρ\u03afνεται. Το αποτ\u03adλεσμα της κατ\u03acργησης της αργ\u03afας θα κριθε\u03af απ\u03cc το π\u03ccσο θα αυξηθο\u03cdν οι τζ\u03afροι και τα κ\u03adρδη στο λιανικ\u03cc εμπ\u03ccριο, π\u03ccσες θ\u03adσεις εργασ\u03afας θα προστεθο\u03cdν και ποια θα ε\u03afναι η κ\u03afνηση, το εμπ\u03ccριο. \n\t\u0386λλη πλευρ\u03ac\n<\/p>\n \n\tΑπ\u03cc την \u03acλλη, πολλ\u03ac μαγαζι\u03ac ανο\u03afγουν στην αγορ\u03ac τις Κυριακ\u03adς εν\u03ce κι ο κ\u03ccσμος επιλ\u03adγει να κ\u03acνει τη β\u03ccλτα του. Τι συμβα\u03afνει; \n\t \n<\/p>\n \n\tΕρημι\u03ac παντο\u03cd<\/strong>\n<\/p>\n \n\tΟ Μαχαιροβγ\u03acλτης του Γι\u03acννη Οικονομ\u03afδη, ε\u03afναι μ\u03afα απ\u03cc τις πιο \u03ceριμες ταιν\u03afες του ελληνικο\u03cd κινηματογρ\u03acφου, που επιμ\u03adνει να ασχολε\u03afται ακ\u03ccμα με το τι συμβα\u03afνει στην κοινων\u03afα και τον \u03acνθρωπο και δεν \u03adχει απορροφηθε\u03af απ\u03cc τη μηχαν\u03ae της διαφ\u03aeμισης και του life style. \n\tΓρ\u03acφει ο ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ Κυριακ\u03acτικες συγχ\u03cdσεις Η συζ\u03aeτησ για την κυριακ\u03acτικη αργ\u03afα δεν πρ\u03ccκειται να τελει\u03ceσει ποτ\u03ad. Κι αυτ\u03cc γιατ\u03af ουδ\u03adποτε \u03acνοιξε. Η κυβ\u03adρνηση προχ\u03ceρησε σε \u03adνα μ\u03adτρο που αλλ\u03acζει τους καν\u03ccνες στην αγορ\u03ac αλλ\u03ac και την κοινων\u03afα, χωρ\u03afς να συμπεριλ\u03acβει στο σκεπτικ\u03cc της τη γν\u03ceμη των εμπ\u03ccρων και των υπαλλ\u03aeλων στο εμπ\u03ccριο. Αντ\u03afθετα, προβ\u03acλλει εξ αρχ\u03aeς μια…<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[24],"tags":[],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/3878"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcomments&post=3878"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/3878\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3880,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=\/wp\/v2\/posts\/3878\/revisions\/3880"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fmedia&parent=3878"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Fcategories&post=3878"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.ele.gr\/index.php?rest_route=%2Fwp%2Fv2%2Ftags&post=3878"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n\tΜ\u03adχρι τ\u03ceρα π\u03acντως τ\u03afποτα θετικ\u03cc δεν καταγρ\u03acφεται προς αυτ\u03adς τις κατευθ\u03cdνσεις.
\n\tΑντ\u03afθετα καταγρ\u03acφεται μ\u03afα γενικευμ\u03adνη \u03acρνηση στο μ\u03adτρο. Και ε\u03afναι γενικευμ\u03adνη γιατ\u03af, \u03ccλο και περισσ\u03ccτερος κ\u03ccσμος κατανοε\u03af \u03ccτι η ζω\u03ae του γ\u03afνεται αβ\u03afωτη \u03ccταν δεν \u03adχει προσωπικ\u03cc χρ\u03ccνο, \u03ccταν υποδουλ\u03ceνεται σε \u03adνα σ\u03cdστημα που το μ\u03ccνο που του εξασφαλ\u03afζει ε\u03afναι ο βιοπορισμ\u03ccς. Κι αυτ\u03cc με μεγ\u03acλα, αν… \n<\/p>\n
\n\tΚαταρχ\u03aeν υπ\u03acρχει \u03ccντως \u03adνα μεγ\u03acλο τμ\u03aeμα της κοινων\u03afας που αποδ\u03adχεται το μ\u03adτρο \u03ae αδιαφορε\u03af γενικ\u03ccτερα. \u038aσως και να αντιδρ\u03ac θετικ\u03ac, \u03ccσο βλ\u03adπει \u03ccτι το αρνε\u03afται κυρ\u03afως η αριστερ\u03ac. Η πολιτικ\u03ae διαπ\u03acλη του κεντρικο\u03cd σκηνικο\u03cd εκφρ\u03acζεται με δι\u03acφορους τρ\u03ccπους και μ\u03adσα στο κοινωνικ\u03cc σ\u03ceμα.
\n\t\u0386λλοι π\u03acλι δεν ιεραρχο\u03cdν ως σημαντικ\u03cc το κυριακ\u03acτικο \u03acνοιγμα, γιατ\u03af \u03adχουν \u03acλλες προτεραι\u03ccτητες στη ζω\u03ae τους.
\n\tΤο πολιτικ\u03cc και το υποκειμενικ\u03cc δεν \u03adχουν π\u03acντα κοιν\u03adς διαδρομ\u03adς.
\n\tΑυτ\u03cc που συμβα\u03afνει \u03ccμως με την Κυριακ\u03ae ε\u03afναι \u03ccτι ο ξεκ\u03acθαρος στ\u03ccχος της απελευθ\u03adρωσης της αγορ\u03acς, δεν συμβαδ\u03afζει και με αν\u03acλογες κοινωνικ\u03adς διεργασ\u03afες.
\n\tΜ\u03adσα σε \u03adνα τ\u03adτοιο αντιφατικ\u03cc κλ\u03afμα, η ρ\u03cdθμιση για το \u03acνοιγμα και των 7 Κυριακ\u03ceν και των 52 στις τουριστικ\u03adς περιοχ\u03adς, πρ\u03adπει να αποσυρθε\u03af και να επαν\u03adλθει δουλεμ\u03adνη με \u03acλλες διαδρομ\u03adς, σαφ\u03ceς πιο πολιτικ\u03adς και με το βλ\u03adμμα στις κοινωνικ\u03adς αν\u03acγκες. \n<\/p>\n
\n\tΟ \u03aeρωας μετ\u03ac τον θ\u03acνατο του πατ\u03adρα του αφ\u03aeνει την Πτολεμα\u0390δα και κατεβα\u03afνει στον θε\u03afο του, αναλαμβ\u03acνοντας ως δουλει\u03ac να φυλ\u03acει απ\u03cc επιθ\u03adσεις τα ντ\u03ccπερμαν του σπιτιο\u03cd. Γρ\u03aeγορα θα αναπτυχθε\u03af μ\u03afα ερωτικ\u03ae ιστορ\u03afα με τη σ\u03cdζυγο του θε\u03afου του, σε μ\u03afα πορε\u03afα που \u03adχουμε δει στο «Ο Ταχυδρ\u03ccμος χτυπ\u03acει π\u03acντα δυο φορ\u03adς». Ας μην επηρεαζ\u03ccμαστε \u03ccμως απ\u03cc την αμερικ\u03acνικη ταιν\u03afα που \u03adχει στοιχει\u03ceσει πολλο\u03cdς φ\u03afλους του σινεμ\u03ac. Η πλοκ\u03ae για \u03ccσους θελ\u03aeσουν να δουν τον «Μαχαιροβγ\u03acλτη» \u03adχει ενδιαφ\u03adρον…
\n\tΕδ\u03ce σημει\u03ceνουμε μ\u03ccνο \u03ccτι ο Οικονομ\u03afδης, μετ\u03ac το «Σπιρτ\u03ccκουτο», μπορε\u03af να κατ\u03adβασε λ\u03afγο την \u03adνταση, δεν \u03adπαψε \u03ccμως να κοιτ\u03acει κατ\u03acματα την ερημι\u03ac των σ\u03cdγχρονων π\u03ccλεων και την αποερ\u03aeμωση του μ\u03adσα κ\u03ccσμου των ανθρ\u03ceπων.
\n\tΚ\u03acθε προσπ\u03acθεια για αυθεντικ\u03ac συναισθ\u03aeματα, καταρρ\u03adουν απ\u03cc την απουσ\u03afα συνοχ\u03aeς, νο\u03aeματος. Στην Ελλ\u03acδα του σ\u03aeμερα, \u03adχουν διαλυθε\u03af τα π\u03acντα. Υπ\u03acρχει κ\u03acποιος δρ\u03ccμος για να ζ\u03aeσεις; Ποιος ξ\u03adρει… Κι αν υπ\u03acρχει, περν\u03acει απ\u03cc ατραπο\u03cdς σκοτειν\u03adς και \u03acγριες. \n<\/p>\n
\n\tfkaramitsos@yahoo.gr<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"