Η Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη με το Τμήμα εκπαιδευτικών δράσεων και εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης Γνώσης και Συναισθήματος, έπειτα από την επιτυχή έκβαση των τριών κύκλων του εργαστηρίου «Ψηφιακά Εργαλεία στην εκπαίδευση» θα υλοποιήσει εκ νέου εργαστήριο σε τρεις κύκλους.
Σε συνέχεια του τελευταίου κύκλου του προηγούμενου εργαστηρίου (Ιούνιος – Ιούλιος), θα πραγματοποιηθεί ο 1ος κύκλος, «Γραφικός σχεδιασμός με το Canva», που αφορά στη χρήση του online εργαλείου Canva για τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Έπειτα από γραπτές και προφορικές προτάσεις και ανατροφοδοτήσεις από τους συμμετέχουσες, κρίθηκε απαραίτητο να υλοποιηθεί ένας κύκλος αποκλειστικά για τη χρήση του. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν το περιβάλλον εργασίας και να χρησιμοποιήσουν τα πρότυπα και τις εφαρμογές του Canva για τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού σε διάφορες μορφές.
Το εργαστήριο είναι αυτοτελές και ολοκληρώνεται σε δύο ώρες. Απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς της Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και φοιτητές που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία στην εκπαιδευτική πράξη.
Ο 1ος κύκλος του εργαστηρίου, διάρκειας από 14 Οκτωβρίου έως 9 Δεκεμβρίου, θα υλοποιείται κάθε Δευτέρα, 16:15 – 18:15, στο Κέντρο Πληροφόρησης της Ζωσιμαίας Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή στη Γραμματεία της Βιβλιοθήκης στο τηλέφωνο 2651072863. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων ανά εργαστήριο 8 άτομα.
Ώρες δήλωσης συμμετοχών: 8:00 π.μ. – 2:30 μ.μ. Δευτέρα – Παρασκευή
Υπεύθυνη εργαστηρίου: Ελένη Καμποσιώρη, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής
Related Posts
-
20 Σεπτεμβρίου 2024 -
9 Σεπτεμβρίου 2024 Μία σημαντική δωρεά στη βιβλιοθήκη του ΠΓΝΙ
-
-
-
9 Δεκεμβρίου 2023 Εκπαίδευση των εργαζομένων του ΕΚΑΒ στις αεροδιακομιδές
-
6 Οκτωβρίου 2023 Σε ζητήματα προστασίας ζώων εκπαιδεύτηκαν στελέχη της Αστυνομίας
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.614)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.194)
- Εκδηλώσεις(1.571)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος