Ούτε για… αστείο δεν θέλουν να ακούσουν τόσο οι πρατηριούχοι, όσο κυρίως εκείνοι που χρησιμοποιούν diesel είτε στα αυτοκίνητα, είτε για τη δουλειά τους, το ενδεχόμενο της αύξησης του ΕΦΚ και της εξομοίωσής του με τον αντίστοιχο φόρο της αμόλυβδης.
Πρόκειται για ένα ακόμη φαεινό σχέδιο του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης που αναζητά 3 δισ. επιπλέον έτσι ώστε να κλείσει η διαπραγμάτευση με το κουαρτέτο και να μπει η αξιολόγηση στην τελική της φάση με την ελπίδα της ολοκλήρωσης μέχρι το τέλος Απριλίου.
Το ενδεχόμενο της αύξησης του ΕΦΚ στο diesel έχει προκαλέσει ήδη αντιδράσεις καθώς θεωρείται ως ένα ακόμη μέτρο που θα πλήξει δεκάδες επαγγελματικούς κλάδους, ανεβάζοντας κατακόρυφα το κόστος παραγωγής, για τον πρωτογενή τομέα και συνακόλουθα το μεταφορικό κόστος και όλα όσα συνδέονται με αυτό.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του Σωματείου Πρατηριούχων Ιωαννίνων Π. Κολόκας δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδήμων για να αντιληφθεί ότι μια πιθανή εφαρμογή αυτού του μέτρου θα πλήξει καίρια την ελληνική οικονομία, χωρίς να δώσει καμία απολύτως προοπτική και χωρίς να επιλύσει κανένα πραγματικό πρόβλημα.
Στο μεταξύ, στο τέλος Απριλίου ολοκληρώνεται η περίοδος διάθεσης του πετρελαίου θέρμανσης με την εικόνα των πωλήσεων να είναι αισθητά καλύτερα από τον περσινό χειμώνα, όχι όμως στα επίπεδα που θα περίμενε κάποιος μετά την μεγάλη πτώση στην τιμή του πετρελαίου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος