Οι περισσότερες απαντήσεις των υπουργείων στη Βουλή σε ερωτήσεις, επερωτήσεις ή αναφορές των βουλευτών, δεν έχουν κανένα απολύτως ενδιαφέρον…
Υπάρχουν ωστόσο και οι εξαιρέσεις…
Και μία από αυτές αποτελεί η απάντηση του υπ. Υποδομών και Μεταφορών και της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας στην ερώτηση της «Ελληνικής Λύσης» και του προέδρου της κ. Βελόπουλου…
Η οποία αναφέρεται στην υλοποίηση ή μη της «άγονης» αεροπορικής γραμμής Ιωάννινα – Ηράκλειο…
Υπάρχει κάποιο νέο σε αυτήν την απάντηση που έχει την υπογραφή του διοικητή της ΑΠΑ;
Προφανώς και υπάρχει και είναι αυτό που έχουμε γράψει στην «Ε» από την αρχή του 2024…
Αμέσως μετά την εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης μας…
Όπου προσκεκλημένος μεταξύ άλλων, ήταν και ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Τασούλας από τον οποίο το προεδρείο της Ένωσης ζήτησε να (ξανα)παρέμβει ώστε να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός…
Και εκεί είχαν ειπωθεί μερικά αστεία, από αυτά τα ωραία που πολλές φορές λέει ο κ. Τασούλας…
Με καλύτερο όλων το ότι δεν υπήρξε ενδιαφέρον και δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από τις εταιρείες για την «άγονη γραμμή» επειδή ο διαγωνισμός είχε «βγει στον αέρα» το καλοκαίρι και είχαν πολύ δουλειά και δεν προλάβαιναν να ασχοληθούν οι αεροπορικές εταιρείες…
Σύντομα όμως – έλεγε τον Ιανουάριο – ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί και υπήρχε η αισιοδοξία – βεβαιότητα ότι θα εκδηλωθεί ενδιαφέρον…
Όπως αναφέρει λοιπόν ο διοικητής της ΑΠΑ στο έγγραφό του, ήδη από τον Απρίλιο του 2023 είχε αποστείλει έγγραφο σε τέσσερις εταιρίες, ζητώντας προβλεπόμενα στοιχεία κόστους και εσόδων, χωρίς ωστόσο να υπάρξει ανταπόκριση.
Γιατί μία από τις εταιρείες και συγκεκριμένα η Olympic Air όπως αναφέρεται, είχε αντιπροτείνει ώστε το οικονομικό αντιστάθμισμα των 484.000 ευρώ που θα έδινε το δημόσιο να αφορά πτητικό έργο μόνο για τη μέση και υψηλή περίοδο, όμως η πρόταση αυτή δεν ανταποκρινόταν στα αιτήματα των τοπικών φορέων…
Που βρισκόμαστε σήμερα; Σε αυτό ακριβώς που έχουμε γράψει στην «Ε» από τον Ιανουάριο, ότι εξετάζεται η τροποποίηση των όρων της διακήρυξης, ώστε η γραμμή να γίνει πιο ελκυστική για τις εταιρείες…
Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν υποθέσουμε ότι το ποσό που θα δώσει το δημόσιο θα είναι ίδιο με το αρχικώς προβλεπόμενο, θα προβλέπονται λιγότερες πτήσεις…
Ή επιπλέον όπως αποδέχεται ο διοικητής της ΑΠΑ, θα προβλέπεται προσαύξηση του ετήσιου οικονομικού αντισταθμίσματος ανά πτήση…
Με δύο λόγια οι εταιρείες θέλουν να μπουν στην «άγονη γραμμή» με ξεκάθαρους όρους διασφάλισης των συμφερόντων τους – λογικό αυτό – βάζοντας όμως το δημόσιο να αναλάβει την κάλυψη και του δικού τους ρίσκου…
Θα έλεγε κανείς, ότι πρόκειται απλώς για μία ακόμη… κυβερνητική επιτυχία στην περιοχή μας.
Ακούγεται δε (άσχετο, αλλά σχετικό) η πληροφορία ότι σύντομα η Κυβέρνηση θα διεξάγει ένα νέο, αναπτυξιακό συνέδριο στα Γιάννενα για την Ήπειρο…
Φανταζόμαστε ότι κάνουν πλάκα… Τι να παρουσιάσουν; Έργο δεν υπάρχει σε εξέλιξη και ο σχεδιασμός είναι στα αζήτητα…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος