Το πείραμα με την απόδοση του παραλιμνίου στους πολίτες, χωρίς αυτοκίνητα ήταν εκ των προτέρων γνωστό πως θα είχε επιτυχία…
Οι Γιαννιώτες με τα στραβά κι ανάποδά τους, όσες φορές τούς δόθηκε η ευκαιρία για να εκμεταλλευτούν κάτι παρόμοιο, όπως μία βόλτα στο άδειο από Ι.Χ παραλίμνιο μέτωπο, την αξιοποίησαν στο έπακρο…
Με την έννοια αυτή λοιπόν, παρότι οι καιρικές συνθήκες δε βοήθησαν και πάρα πολύ, ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα και η ανταπόκρισή τους…
Αυτό όμως συνιστά μία αναμενόμενη διαπίστωση και όχι ζητούμενο…
Αντιθέτως, το ζητούμενο θα μπορούσε κάποιος να πει, ότι είναι ακριβώς η επανάληψη του ίδιου μοντέλου, όσες περισσότερες φορές γίνεται για όσο μεγαλύτερο διάστημα γίνεται επίσης…
Και για το θέμα αυτό, θα πρέπει να υπάρξει μία συνολική συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο με τη συμμετοχή όλων των παρατάξεων προφανώς αρκεί όμως να υπάρχει και μία υπηρεσιακή εισήγηση σε επίπεδο κυκλοφοριακής μελέτης…
Εμείς κατανοούμε απόλυτα την αναγκαιότητα που εκφράζουν οι Γιαννιώτες στο να πεζοδρομηθεί έστω κάποιες ώρες ή κάποιες ημέρες την εβδομάδα το παραλίμνιο μέτωπο…
Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν αποφασίζουν οι πολίτες για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, πολύ δε περισσότερο για εκείνες που απαιτούν ή προσδιορίζονται σε μεγάλο χρονικό διάστημα…
Ας φροντίσει λοιπόν η δημοτική αρχή που έχει την ευθύνη σήμερα να ζητήσει μία επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης που όλο την ακούμε και ποτέ δεν τη βλέπουμε να έρχεται, να δούμε τι αναφέρει και το Σχέδιο Βιώσιμης Κινητικότητας, να δούμε πως μπορούμε να ενισχύσουμε τη μικροκινητικότητα (ποδήλατα, πατίνια, δίκυκλα) και να προχωρήσουμε…
Προφανώς να δούμε και τους χώρους στάθμευσης, δεν το ξεχνάμε αυτό, αλλά κατά την ταπεινή μας άποψη, το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί δεν αφορά όλους εκείνους που επιλέγουν να κινηθούν περιμετρικά του παραλίμνιου μετώπου για να παρκάρουν το Ι.Χ ή – ακόμη χειρότερα – το τουριστικό λεωφορείο…
Το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί αφορά στους μόνιμους κατοίκους περιοχών, όπως το Κάστρο και όχι των επισκεπτών…
Αν βρεθεί μία οριστική και ικανοποιητική λύση για τους μόνιμους κατοίκους των «επίμαχων» περιοχών, από εκεί και ύστερα, το πιο εύκολο πράγμα, είναι να «εξορίσεις» την κυκλοφορία όλων των άλλων Ι.Χ και λεωφορείων…
Δεν προλάβαμε χθες να ασχοληθούμε, θα το κάνουμε όμως εντός των επόμενων ημερών…
Σε μία πρόσφατη επίσκεψή μας στο εργοτάξιο του δήμου – για την απόρριψη κάποιων ηλεκτρονικών συσκευών σε ένα κοντέινερ ανακύκλωσης εκεί – διακρίναμε κάποια οχήματα του δήμου που έχουμε πολύ καιρό να δούμε να κινούνται στην πόλη…
Και μιλάμε και για οχήματα Ι.Χ μεταφοράς προσωπικού από τις υπηρεσίες, αλλά και για οχήματα 4Χ4…
Ρωτήσαμε λοιπόν κάποιους στο εργοτάξιο να μας πουν γιατί είναι «τακαρισμένα» στο εργοτάξιο και η απάντηση ήταν χειρότερη από αυτήν που φανταζόμασταν.
«Αποσύρθηκαν» κάποια οχήματα εδώ και μήνες μεταξύ αυτών και κάποια για αστείες βλάβες, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Όχι φυσικά πως δεν υπάρχουν στην αγορά τα ανταλλακτικά, αλλά ο δήμος δεν κατάφερε να βρει συνεργάτη – προμηθευτή για τα ανταλλακτικά, ώστε να λειτουργεί στοιχειωδώς το συνεργείο του…
Και επαναλαμβάνουμε κάποια οχήματα είναι «στον τάκο» για μήνες για ελλείψεις ανταλλακτικών που τα βρίσκεις στο περίπτερο που λέει ο λόγος…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.627)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.198)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος