Επανορθώνουμε για να είμαστε ακριβείς στο χθεσινό μας σχόλιο που αφορούσε στην ανακοίνωση της «Ενότητας Πολιτών» πριν ένα χρόνο σε μία αντίστοιχη συνθήκη πλημμυρικών φαινομένων στην πόλη…
Όπου όπως γράψαμε έκανε λόγο για μία ανοχύρωτη πόλη και για ανεπάρκεια του μηχανισμού του δήμου με ευθύνη της τότε δημοτικής αρχής…
Για να είμαστε ακριβείς λοιπόν οι παραπάνω αναφορές υπήρχαν και για αυτό είχαν προκαλέσει και την ανακοίνωση – απάντηση της δημοτικής αρχής Παπαγεωργίου τότε, πλην όμως όχι σε επίσημη ανακοίνωση της «Ενότητας Πολιτών», αλλά σε αναρτήσεις στελεχών της παράταξης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Να πάμε λοιπόν και στα φρέσκα κουλούρια όπως είναι η έγκριση των τευχών δημοπράτησης για το διαγωνισμό ανάθεσης σε ιδιώτη ή ιδιώτες της αποκομιδής στις τέσσερις Δημοτικές Ενότητες…
Προφανώς, θα περιμένουμε μία ενδιαφέρουσα και σκληρή πολιτική σύγκρουση στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου…
Μόνο που αυτή, δε θα έχει τα χαρακτηριστικά της αλήστου μνήμης συνεδρίασης το Φθινόπωρο του 2019, τότε που η νέα δημοτική αρχή Ελισάφ, έφερνε προς έγκριση στο Σώμα τον ίδιο διαγωνισμό, αλλά δεν υπολόγιζε ότι δεν είχε και την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο…
Και μετά από μία έντονη πολιτική διαμάχη αλλά και «συνδικαλιστικά μπραβιλίκια» που έτυχαν της ανοχής και σιωπηρής υποστήριξης της τότε αντιπολίτευσης και σημερινής δημοτικής αρχής, η πρόταση απορρίφθηκε, για να εγκριθεί μετά από μήνες, όταν εφαρμόστηκε ο Νόμος Θεοδωρικάκου και η έγκριση δόθηκε από την Οικονομική Επιτροπή…
Το ένα θέμα λοιπόν έχει να κάνει με το περιεχόμενο του διαγωνισμού, με τους όρους αυτού και αν είναι περισσότερο ή λιγότερο επωφελείς για τους πολίτες που πληρώνουν μέσω των ανταποδοτικών για τις υπηρεσίες αυτές…
Μία από τα ίδια είναι και αυτό θα αποδειχθεί και στην πορεία, ενώ δε μπορεί να αποδεχθεί κάποιος έτσι εύκολα το επιχείρημα ότι οι διαφορές που προκύπτουν, έχουν να κάνουν με την αύξηση στις τιμές των καυσίμων ή με τις αυξήσεις στους μισθούς των υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα…
Γιατί, από την άλλη, ο ανάδοχος που θα αναλάβει αύριο την αποκομιδή, δε θα μεταφέρει τα απορρίμματα στο εργοστάσιο στο Ελευθεροχώρι, αλλά στο ΣΜΑ στη Μπάφρα, επομένως από εκεί υπάρχει μείωση του κόστους…
Υπάρχουν και άλλες πολλές λεπτομέρειες στους όρους του διαγωνισμού, όπως για παράδειγμα η απαίτηση για οχήματα κατηγορίας τουλάχιστον Euro 6, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να είναι Euro 7, 8 ή 30, αλλά σίγουρα όχι Euro 5…
Αλήθεια στα Γιάννενα είναι πολλές οι εταιρείες που μπορούν να εκτελέσουν ένα τέτοιο έργο αποκομιδής, που να διαθέτουν οχήματα κατηγορίας τουλάχιστον Euro 6;
Το δεύτερο θέμα όμως είναι εξόχως πολιτικό και όχι επικοινωνιακό… Η δημοτική αρχή βρίσκεται ήδη με την πλάτη στον τοίχο και θα πρέπει να δώσει σαφείς εξηγήσεις για ποιον λόγο κάνει την «κωλοτούμπα» και ενώ αποκήρυττε τους ιδιώτες στην αποκομιδή, εφαρμόζει ακριβώς αυτό που είχε υλοποιήσει εν τέλει και η προηγούμενη δημοτική αρχή…
Από το πρώτο επιχείρημα που χρησιμοποίησε ο αντιδήμαρχος κ. Χρυσοστόμου ήταν πως δε θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα απασχόλησης της ΔΥΠΑ 55-67 ετών μέσω του οποίου ο δήμος θα προσελάμβανε εργαζόμενους, αντιλαμβάνεται ο καθένας πόσο ανίσχυρη είναι η επιχειρηματολογία αυτή…
Δηλαδή, αν βγει σήμερα ο Λιβάνιος και πει ότι υλοποιείται τελικά το πρόγραμμα χωρίς περικοπές, θα μπορέσει η υπηρεσία του δήμου να κάνει την αποκομιδή και στις Δ.Ε χωρίς την εμπλοκή ιδιώτη;
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος