Αιτήματα προς την ηγεσία του Υπ. Τουρισμού που αφορούν τους Ορεινούς Προορισμούς θέτει η Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων με επιστολή της προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων.
Όπως αναφέρει, «το τελευταίο διάστημα στα ορεινά του Νομού μας (Ζαγόρι, Μέτσοβο, Τζουμέρκα, Κόνιτσα, Πωγώνι, Ζίτσα) παρατηρείται το φαινόμενο των πολύ χαμηλών πληροτήτων και του πολύ μικρού κύκλου εργασιών στα καταλύματα που είναι Μέλη μας και που στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι μικρές οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Προφανώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν όλοι οι Ορεινοί Προορισμοί της χώρας μας.
Τουλάχιστον όσον αφορά την δική μας περιοχή, το πρόβλημα έγκειται στο ότι παραδοσιακές αγορές που στηρίζανε αυτούς τους προορισμούς έχουν σταματήσει να έρχονται με τον ίδιο ρυθμό για διάφορους λόγους (Ισραήλ, αγορές Κεντρικής Ευρώπης), αλλά και στο ότι οι Έλληνες που είναι η συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών έχουν πλέον συρρικνωμένο εισόδημα λόγω ακρίβειας και αδυνατούν να διαθέσουν χρήματα από τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό για αναψυχή. Ακόμα και το νέο Πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους” που θα μπορούσε τους προηγούμενους μήνες να δώσει μία τόνωση στην περιοχή μας, καθυστέρησε πάρα πολύ να ξεκινήσει, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι δικαιούχοι να χρησιμοποιούν τα vouchers για παραθαλάσσιους προορισμούς και στην ενδοχώρα να κατευθύνεται μόνο ένας πολύ μικρός αριθμός αυτών».
Στα αιτήματα οι ξενοδόχοι των Ιωαννίνων περιλαμβάνουν:
«Την διεξαγωγή εκ νέου διαφημιστικής καμπάνιας και προβολής της Ηπειρωτικής Ελλάδας και των Ορεινών Προορισμών, εν όψει της σαιζόν του 2025.
-Την συμμετοχή των Ορεινών Προορισμών (Mainland Greece) σε στοχευμένες εκθέσεις του εξωτερικού, με διακριτική ξεχωριστή παρουσία στο περίπτερο του Ε.Ο.Τ. και παρουσία εκπροσώπων αυτών των προορισμών σε αυτές.
-Την διοργάνωση από πλευράς του Ε.Ο.Τ. Fam Trips δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες αγορές – στόχους που θα αφορούν προορισμούς της ενδοχώρας και της Ηπειρωτικής Ελλάδας και που θα μπορούσαν συνδυαστικά κάθε φορά να επισκέπτονται τουλάχιστον 2 και 3 περιοχές μαζί. -Την ένταξη από πλευράς του Ε.Ο.Τ. στα προγράμματα συνδιαφήμισης που πραγματοποιεί με αεροπορικές εταιρείες και Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας μας, που βρίσκονται πιο κοντά στους Ορεινούς Προορισμούς για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα προσβασιμότητας.
-Την δημιουργία από πλευράς του Ε.Ο.Τ. κοινού branding για τους Ορεινούς Προορισμούς και τους Προορισμούς της Ενδοχώρας με τον διακριτικό τίτλο “Mainland Greece”.
-Την δρομολόγηση προγράμματος “Τουρισμός για Όλους” μόνο για τους Ορεινούς Προορισμούς και τους Προορισμούς της Ενδοχώρας με ισχύ το χρονικό διάστημα από 01/11 έως 31/03».
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος