Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024 03:32
Τελευταία Ενημέρωση: 02 Μαΐου 2024
Επικαιρότητα

Σχέδιο παρεμβάσεων για την οδική ασφάλεια

Off

Την πρόθεση της Περιφέρειας Ηπείρου να προχωρήσει σταδιακά και όπου αυτό κριθεί περισσότερο αναγκαίο – αλλά πάντα σε συνδυασμό και με την διαθεσιμότητα των κονδυλίων – και στη μελέτη νέων κόμβων στο εθνικό οδικό δίκτυο εντός του λεκανοπεδίου, ανακοίνωσε ο Αλ. Καχριμάνης, δύο ημέρες μετά την απόφαση της Περιφ. Επιτροπής να προχωρήσει στην μελέτη για έναν ακόμη, τον τρίτο κατά σειρά, κυκλικό κόμβο στην περιοχή του Επισκοπικού.

Όπως ήταν φυσικό κι αναμενόμενο το γεγονός πως σε μία περιοχή, όπου από την Περιφέρεια στο πλαίσιο της ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας ανακατασκευάζεται το υφιστάμενο οδικό δίκτυο με την κατασκευή δύο κυκλικών κόμβων, στους οποίους έρχεται να προστεθεί ένας ακόμη, προκάλεσε αίσθηση, ενώ δεν λείπουν και οι διαμαρτυρίες από την ίδια περιοχή για πλήρη εγκατάλειψη και άγνοια προειδοποιήσεων.

Επί των προβληματισμών αυτών, η «Ε» έθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα στον κ. Καχριμάνη με το σκεπτικό πως γίναμε ήδη αποδέκτες διαμαρτυριών από την περιοχή Αβγού και Κρυφοβού, όπου σε μία ευθεία μήκους 1,5 χιλιομέτρου αμέσως μετά την έξοδο της Ιόνιας προς Σερβιανά, έχουν γίνει δεκάδες τροχαία ατυχήματα κα δυστυχήματα, χωρίς ποτέ κανείς να δείξει ενδιαφέρον.

Η απάντηση του κ. Καχριμάνη θα έλεγε κάποιος ότι ήταν μεσοβέζικη, καθώς από τη μία επικαλέστηκε κάποιες μετρήσεις του κυκλοφοριακού φόρτου, αλλά από την άλλη, πρόσθεσε πως η Περιφέρεια θα εξετάσει και αυτό το ζήτημα στο συγκεκριμένο σημείο. Σε αυτό άλλωστε το σημείο, αξίζει να σημειωθεί πως δεν εντοπίζεται πρόβλημα μόνο σε όσους κινούνται προς την περιοχή του Αβγού και του Κρυφοβού, αλλά και σε όσους είτε εργάζονται είτε θέλουν να εξυπηρετηθούν από τις υπηρεσίες του δήμου Δωδώνης, με το κεντρικό δημαρχείο να βρίσκεται σε ένα σημείο, για το οποίο η πρόσβαση είναι επιεικώς απαράδεκτη και άκρως επικίνδυνη.

«Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν για το κομμάτι από τον κόμβο της Εγνατίας στην Πεδινή μέχρι τον κόμβο προς Θεριακήσι, η κρατική Περιφέρεια σχεδίαζε την κατασκευή του δρόμου με δύο συν δύο λωρίδες, όμως αυτό δεν προχώρησε. Εμείς κάνουμε μετρήσεις για την κυκλοφορία και είδαμε ότι από την Εγνατία στην Πεδινή μέχρι τα Σερβιανά υπάρχει πολύ μεγάλη κίνηση όπως και στο κομμάτι από την παράκαμψη της πόλης μέχρι την περιοχή της ΒΙΠΕ. Για αυτό σχεδιάσαμε και υλοποιούμε κόμβους που ενισχύουν την οδική ασφάλεια, όπως θα γίνει και στην παράκαμψη με τους κόμβους που ήδη κατασκευάζονται στην περιοχή του αεροδρομίου και της εξόδου της σήραγγας όπως και εκείνους που θα ακολουθήσουν σε Καρδαμίτσια, Σταυράκι, Κάτω Μάρμαρα και Νεοχωρόπουλο. Για τα υπόλοιπα σημεία όπου υπάρχει πρόβλημα, όπως στο συγκεκριμένο στο Κρυφοβό, θα το δούμε εν καιρώ. Άλλωστε δεν πρόκειται για μεγάλες τεχνικές παρεμβάσεις», ανέφερε ο κ. Καχριμάνης.

 

Και η Περιφέρεια Θεσσαλίας

για τη γέφυρα Κοράκου

Το απολύτως αυτονόητο ήταν τελικά, αυτό που έγινε σχετικά με την προοπτική της ανακατασκευής της γέφυρας Κοράκου αφού στην προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Ηπείρου και του υπουργείου Πολιτισμού που ανακοίνωσε ο Αλ. Καχριμάνης στη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής την Μεγ. Τρίτη, θα προστεθεί τελικά και η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Άλλωστε, ακόμη και διοικητικά και γεωγραφικά η γέφυρα Κοράκου ανήκει στα όρια της Θεσσαλίας και συγκεκριμένα του δήμου Αργιθέας της Π.Ε Καρδίτσας και όπως έκανε γνωστό χθες ο κ. Καχριμάνης, την Μεγ. Τετάρτη υπήρξε επικοινωνία με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κουρέτα που ζήτησε να συμμετέχει και η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην προγραμματική σύμβαση, αναλαμβάνοντας παράλληλα και το 50% της δαπάνης.

Υπενθυμίζεται, ότι όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Ηπείρου την Μεγ. Τρίτη, η προγραμματική σύμβαση θα αφορά στην κατασκευή μίας νέας πεζογέφυρας με τη μορφή ιστορικού γεφυριού σε κοντινή θέση του αρχικού γεφυριού, σε ανάμνηση της ιστορικότητάς του και σε χρήση των πεζοπόρων επισκεπτών. Θα διαμορφωθεί η κατάλληλη πρόσβαση και η σύνδεση με τα ορεινά μονοπάτια της περιοχής και θα αποκατασταθεί η «Κούλια» για να χρησιμεύσει ως μικρό μουσείο της ιστορίας του γεφυριού και των προσπαθειών αποκατάστασής του.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Related Posts

Powerd By  

Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
Διευθυντής σύνταξης:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
tel 2651032055
mail ele@ele.gr

ΑΦΜ 047685050
ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ