Δεν έχουμε νεότερα από την διερεύνηση της υπόθεσης που αναδείξαμε στην «Ε» και στο epirusonline πριν από δύο εβδομάδες σχετικά με την καταγγελία φοιτητών για τη συμπεριφορά ενός Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων…
Είχαμε την υποσημείωση – δέσμευση των πρυτανικών αρχών, ότι είναι στα χέρια της η καταγγελία και πως το θέμα διερευνάται, πλην όμως δεν έχουμε μάθει λεπτομέρειες…
Εμείς, δε γράψαμε καν το Τμήμα του Πανεπιστημίου στο οποίο υπηρετεί ο εν λόγω Καθηγητής, ακριβώς για να προστατεύσουμε και τον ίδιο και τους καταγγέλλοντες από την υπερβολική έκθεση, επιμένοντας στο ότι πρέπει η εξέλιξη της υπόθεσης να είναι πρωτίστως εσωτερική, στους κόλπους του Ιδρύματος και όχι αντικείμενο έκθεσης στα μέσα ενημέρωσης…
Γιατί τα γράφουμε σήμερα όλα αυτά; Προφανώς, γιατί έχουμε ενδιαφέρον για την εξέλιξη της διερεύνησης της υπόθεσης αλλά και για έναν επιπλέον λόγο…
Γιατί γίναμε αποδέκτες και άλλων πληροφοριών για τον συγκεκριμένο, όπως και κάποιων αναρτήσεών του (δημόσιες μάλιστα) που είναι πολύ σοβαρότερες από εκείνες που καταγγέλλουν οι φοιτητές στο κείμενο με το οποίο συγκέντρωσαν και τις υπογραφές…
Μιλάμε για πολύ σοβαρά πράγματα που πέραν όλων των άλλων, απορούμε και για το αν πράγματι δεν είχαν υποπέσει στην αντίληψη κανενός, πριν την καταγγελία των φοιτητών…
Παρακολουθούμε την υπόθεση με την έναρξη των εργασιών κατασκευής στο τμήμα Πηγάδια – Πλάκα ειδικά μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του δήμου Βορείων Τζουμέρκων και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή…
Οι οποίοι έχουν σοβαρές ενστάσεις όχι για την αναγκαιότητα και χρησιμότητα του έργου, αλλά γιατί για να υλοποιηθεί το έργο θα πρέπει να μείνει κλειστός ο δρόμος για έναν χρόνο και περισσότερο…
Και μάλιστα, ακριβώς λόγω των εργασιών και του αντικειμένου αυτών, υπάρχει αυξημένη επικινδυνότητα να προκληθούν καταπτώσεις και κατολισθήσεις βράχων που θα καταλήξουν στον Άραχθο!
Αν αυτό συμβεί, τότε μιλάμε και για καθολική απαγόρευση της διάσχισης του Αράχθου με βάρκες, είτε για ράφτινγκ είτε για καγιάκ…
Ακόμη και η πεζοπορία στα μονοπάτια της χαράδρας θα είναι άκρως επικίνδυνη…
Υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές προτάσεις για την υλοποίηση του έργου εκ περιτροπής, να γίνονται εργασίες δηλαδή όλη την εβδομάδα, αλλά να διακόπτονται από Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή…
Καταρχάς, να σημειώσουμε ότι κάτι αντίστοιχο έχει γίνει πολλές φορές για μικρό διάστημα όμως, για παράδειγμα για ένα Σαββατοκύριακο ή για ένα τριήμερο, λόγω της μεγάλης κίνησης…
Να γίνει κάτι αντίστοιχο σε έργο που θα διαρκέσει από ένα χρόνο και πάνω, το βλέπουμε, όχι απλώς δύσκολο, αλλά απίθανο…
Προφανώς θα δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα σε όλες αυτές τις επιχειρήσεις αφού δε θα μπορούν να λειτουργήσουν…
Ακόμη όμως κι αν υποθέσει κάποιος, ότι υπάρχει μία τέτοια συμφωνία, μπορεί ο ανάδοχος του έργου να εγγυηθεί ότι από Παρασκευή μέχρι Κυριακή που θα κατεβαίνουν τον Άραχθο οι βάρκες, δε θα πέσουν βράχια ή πέτρες;
Ούτε μία στο εκατομμύριο… Γι’ αυτό και νομίζουμε, ότι αν υπάρχει κάποια τεχνική λύση, ίσως συζητηθεί, διαφορετικά ή θα διακοπούν για μεγάλο διάστημα αυτές οι δραστηριότητες ή όποιος αψηφήσει τους κινδύνους θα αναλάβει και την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για ό,τι τυχόν συμβεί…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.630)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.198)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος