Την πρόθεση της Περιφέρειας να προχωρήσει σε δέσμευση και διάθεση αντίστοιχα κονδυλίων από το ΠΕΠ Ηπείρου της νέας προγραμματικής περιόδου για τη χρηματοδότηση της κατασκευής οδικών υποδομών, φανέρωσε ο περιφερειάρχης σε χθεσινές του δηλώσεις και αφού ενημερώθηκε πως η επίσκεψη του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Ταχιάου θα πραγματοποιηθεί – εκτός απροόπτου – το μεσημέρι του Σαββάτου 9 Δεκεμβρίου.
Ο κ. Καχριμάνης ερωτηθείς για το εάν υπάρχει πραγματικό αντικείμενο για την επίσκεψη του υφυπουργού, μετά τις δηλώσεις που έκανε πριν από δύο εβδομάδες, ξεσηκώνοντας πολλές αντιδράσεις κυρίως από την Περιφερειακή Αρχή και προσωπικά από τον κ. Καχριμάνη είπε πως κάθε συνάντηση είναι χρήσιμη γιατί σε όλες η Περιφέρεια και διεκδικεί αυτά που της ανήκουν αλλά και αποδεικνύει πως συνεχίζει να βοηθά το Κράτος εκεί που το ίδιο και οι υπηρεσίες ή τα υπουργεία του έχουν αποτύχει. Το παράδειγμα άλλωστε των μελετών σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό που ξεκίνησαν το 2007 και δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ είναι απολύτως χαρακτηριστικό σύμφωνα με τον κ. Καχριμάνη αυτής της διαχρονικής αδιαφορίας. Έτσι, ενόψει και της συνάντησης με τον κ. Ταχιάο είπε πως η Περιφέρεια όπως έπραξε και με τον άξονα «Γιάννενα – Κακαβιά» που επικαιροποίησε τις μελέτες για να φτάσει το έργο στη φάση της δημοπράτησης, το ίδιο προσπαθεί να κάνει και για τις οδικές συνδέσεις όπως της Πρέβεζας που εκκρεμούν από το 2007.
«Δε γίνεται να έχουν ανατεθεί μελέτες το 2007 και να μην έχουν ολοκληρωθεί. Αυτό που πάμε εμείς να κάνουμε, είναι να βουλώσουμε τρύπες που δημιουργεί το ίδιο το Κράτος», ανέφερε αρχικά, για να ερωτηθεί με ποιον τρόπο μπορούν να γίνουν οδικά έργα στην Ήπειρο, τη στιγμή που το υπουργείο υποστηρίζει πως δεν υπάρχει επάρκεια κονδυλίων. Έτσι, ο περιφερειάρχης «έδειξε» την πρόθεση της Περιφέρειας να διαθέσει σκέλος του νέου ΠΕΠ Ηπείρου για τις οδικές υποδομές, κάτι ανάλογο με αυτό που είχε προτείνει πριν μερικά χρόνια για τη δέσμευση 50 εκ. ευρώ από το ΠΕΠ Ηπείρου για τον άξονα «Γιάννενα – Κακαβιά.
Με την αναφορά του μάλιστα και στα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης των εδρών των Περιφερειακών Ενοτήτων άφησε να εννοηθεί πως μπορεί και από εκεί να υπάρξει ένα ποσό που θα διατεθεί για τις δικές υποδομές.
«Σύντομα θα ανακοινώσουμε τις προτάσεις μας για τις οδικές υποδομές, να θυμίσω όμως ότι και στο προηγούμενο ΠΕΠ που δεν υπήρχαν τα χρήματα που υπάρχουν στο νέο, εμείς καταφέραμε να εντάξουμε και να χρηματοδοτήσουμε δύο δρόμους, το Πηγάδια – Πλάκα και την οδό Νιάρχου. Τώρα υπάρχουν και τα χρήματα, θα δούμε και τα ΒΑΑ των δήμων και θα προχωρήσουμε. Βοηθάμε το Κράτος όπου χρειάζεται, αλλά έχουμε όμως και την απαίτηση όπως δίνουμε εμείς, έτσι να δώσουν και αυτοί στην Ήπειρο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ικανοποίηση για την απόφαση του Πειθαρχικού
Στο μεταξύ ο κ. Καχριμάνης δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την ομόφωνη απόφαση του Πειθαρχικού με την οποία απαλλάσσονται των ευθυνών τους, όλα τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής που είχαν παραπεμφθεί από τον πρώην Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Μιχελάκη, για το θέμα της απευθείας ανάθεσης της νομικής εκπροσώπησης της Περιφέρειας σε γραφείο των Αθηνών.
«Ήμουν σίγουρος πως κάναμε αυτό που έπρεπε. Θα περιμένουμε βέβαια να δούμε και το σκεπτικό της απόφασης. Το σίγουρο είναι, ότι κάποιοι ήθελαν να μας βλάψουν. Οι περιφέρειες Ηπείρου και Δυτ. Μακεδονίας είχαν ίδιες ακριβώς υποθέσεις. Στην Ήπειρο είχαμε 27 τέτοια θέματα στη δε Δυτ. Μακεδονία ήταν 196, όμως ο ίδιος άνθρωπος (σ.σ εννοεί τον κ. Μιχελάκη) παρέπεμψε εμάς στο Πειθαρχικό και κανέναν άλλον. Ουδείς είχε λάβει υπόψιν του την απόφαση που είχε λάβει το περιφερειακό συμβούλιο με βάση το Νόμο του Αυγούστου του 2019 που έδινε την εξουσιοδότηση στην Οικονομική Επιτροπή να αποφαίνεται για τα θέματα αυτά», τόνισε.
Για το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας
Τέλος, μετά την αποδοχή της προσφυγής ενδιαφερομένων κατοίκων από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την ακύρωση της απόφασης της Περιφέρειας να προχωρήσει σε αδειοδότηση για τον σταθμό Υπεραστικών ΚΤΕΛ στην Ηγουμενίτσα, ο κ. Καχριμάνης είπε πως ίσως το λάθος που έγινε από την Περιφέρεια να ήταν η διατύπωση ότι στο συγκεκριμένο σημείο θα είναι ταυτόχρονα εκτός από εκδοτήριο και η αφετηρία και ο τερματισμός των δρομολογίων. «Αυτό που ξέρουμε, είναι ότι τα πρακτορεία λειτουργούν παντού, όπως και στα Γιάννενα με άδεια πρακτορείου και όχι άδεια σταθμού», ανέφερε.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Related Posts
-
16 Οκτωβρίου 2024 -
9 Οκτωβρίου 2024 «Κάνουμε όσα έργα κάνουν όλες μαζί οι περιφέρειες»
-
8 Οκτωβρίου 2024 Ζητά από το Υπουργείο Εσωτερικών να γίνουν έλεγχοι
-
28 Σεπτεμβρίου 2024 Οδικός χάρτης για το δίκτυο φυσικού αερίου
-
-
18 Σεπτεμβρίου 2024 Πρόταση για κοινό μνημόσυνο για τα θύματα του Εμφυλίου
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος