Τα βασικά τους αιτήματα για σημαντικές διορθώσεις που θα αποκαθιστούν τις στρεβλώσεις και τις αδικίες που αναφέρονται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο εκφράζουν οι ιδιοκτήτες ταξί σε όλη τη χώρα που προκήρυξαν δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες που ξεκίνησαν χθες Δευτέρα και θα συνεχιστούν μέχρι τις πέντε το πρωί της Παρασκευής.
Όπως και σε άλλες πόλεις, έτσι και στα Γιάννενα, πραγματοποιήθηκε πορεία διαμαρτυρίας προς το κέντρο της πόλης με τη συμμετοχή δεκάδων ιδιοκτητών ταξί, που εκτός από τη διαμαρτυρία τους για τα φορολογικό νομοσχέδιο εξέφρασαν και την υποστήριξή τους σε έναν δανειολήπτη, που κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του σε πλειστηριασμό, κάνοντας μία ολιγόλεπτη στάση έξω από το τραπεζικό υποκατάστημα στην οδό Αβέρωφ. Οι άξονες στους οποίους κινείται η κριτική των ιδιοκτητών ταξί για το φορολογικό νομοσχέδιο είναι τρεις και τους περιέγραψε ο πρόεδρος του τοπικού Σωματείου Ιδιοκτητών «Ο Νεομάρτυς Γεώργιος», Μιχάλης Ψήνας.
Ο πρώτος άξονας έχει να κάνει με την αντίθεσή τους στην ισοπεδωτική εξομοίωση όλων των ιδιοκτητών ταξί στη χώρα, ανεξάρτητα από την περιοχή στην οποία εδρεύουν και λειτουργούν. «Μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι και αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο τα ταξί της Αθήνας της Θεσσαλονίκης, της Μυκόνου και της Ρόδου με τα ταξί της επαρχίας. Ζητάμε να υπάρχουν κατηγοριοποιήσεις και κλίμακες στη φορολόγηση και όχι το ίδιο τεκμαρτό εισόδημα για όλους», ανέφερε ο κ. Ψήνας.
Ο δεύτερος άξονας είναι η πρόβλεψη αύξησης του τεκμαρτού ανάλογα με τις τριετίες που συμπληρώνουν οι ιδιοκτήτες ταξί. «Περάσαμε μία περίοδο οικονομικής κρίσης από τις αρχές του 2010, μπήκαμε στο 2015 με κλειστές τράπεζες και capital controls, στη συνέχεια ήρθε η πανδημία, όπου ο κόσμος ήταν αποκλεισμένος στα σπίτια του με μηδενικά εισοδήματα για τα ταξί και έρχεται το υπουργείο να πει ότι για κάθε τριετία θα αυξάνεται το ποσό υπολογισμού του φόρου γιατί το ταξί αποκτά πελάτες. Το ταξί δεν έχει πελάτες, αλλά χρήστες. Δεν είναι ο ίδιος κόσμος που μπαίνει στο ταξί κάθε μέρα, ούτε και έχουμε εμείς τη δυνατότητα να κάνουμε προσφορές για να αποκτούμε μεγαλύτερη πελατεία, όπως ένα κατάστημα στην Ερμού ή την Αριστοτέλους», ανέφερε ο κ. Ψήνας.
Τέλος, ο τρίτος άξονας είναι αυτός της αυτοαπασχόλησης των ιδιοκτητών που σε μεγαλύτερο από το μισό ποσοστό σε όλη τη χώρα, δεν απασχολούν εργαζόμενους στα οχήματά τους. «Εμείς δεν έχουμε υπαλλήλους στα οχήματά μας. Νοικιάζουμε τα οχήματα σε οδηγούς και είμαστε στη ουσία υπάλληλοι του εαυτού μας. Γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να αποσυρθεί το νομοσχέδιο, όμως θεωρούμε αυτονόητο, ότι πρέπει να υπάρξουν σαφείς διορθώσεις και αδικίες», ανέφερε ο κ. Ψήνας, που κατέληξε ζητώντας μία συγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία. Εξυπηρετούνται ωστόσο με τα οχήματα επιφυλακής, τα μαθητικά δρομολόγια, τα δρομολόγια των ΑμεΑ και κάθε έκτακτο δρομολόγιο για λόγους υγείας από και προς τα δύο νοσοκομεία της πόλης.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Related Posts
-
19 Νοεμβρίου 2024 -
30 Οκτωβρίου 2024 Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τη διακοπή κυκλοφορίας
-
-
17 Ιουλίου 2024 Να αποσυρθεί άμεσα το νομοσχέδιο
-
12 Ιουλίου 2024 Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και τα ταξί των Ιωαννίνων
-
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.614)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.194)
- Εκδηλώσεις(1.571)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος