Εισπράττουμε από την Τρίτη την έντονη διαμαρτυρία και ιδιοκτητών φορτηγών άνω των 3,5 τόνων και εταιρειών για την τοποθέτηση σήμανσης που απαγορεύει επί της ουσίας τη χρήση της παλιάς εθνικής οδού Ιωαννίνων – Άρτας…
Και τον υποχρεώνει να χρησιμοποιεί στην πράξη τους αυτοκινητόδρομους, άρα να πληρώνει και τα διόδια…
Ο Νόμος βέβαια υπάρχει από το 2016 αλλά δεν εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα, για διάφορους λόγους…
Ενόψει της ολοκλήρωσης της παραχώρησης βέβαια και της Εγνατίας οδού, φαίνεται πως ενεργοποιούνται διάφορα αντανακλαστικά και ένα από αυτά είναι και το συγκεκριμένο…
Μπήκαν λοιπόν οι πινακίδες αυτές και στην περιοχή από τον κόμβο της Πεδινής μέχρι τον κόμβο της Ιόνιας στο Αβγό…
Σε αυτό το τμήμα λοιπόν από τον ένα κόμβο μέχρι τον δεύτερο, με τη σήμανση που τοποθετήθηκε ήδη, δεν επιτρέπεται να κινείται κανένα φορτηγό άνω των 3,5 τόνων…
Εκτός και αν εξασφαλίσει την ειδική άδεια που προβλέπεται και μπορεί να δοθεί στον οποιονδήποτε, αφού ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία…
Η οποία διαδικασία εξαίρεσης και χορήγησης της ειδικής άδειας, που έχει διάρκεια τεσσάρων ετών, δε μας φαίνεται και τόσο απλή υπόθεση…
Μετρώντας τα δικαιολογητικά που απαιτούν και φτάσαμε στον αριθμό έντεκα…
Μεταξύ των οποίων τα συνήθη (άδεια κυκλοφορίας, βεβαίωση μη οφειλής τελών, βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από τον δήμο), αλλά και μερικά που δεν τα λες και τόσο συνήθη…
Για παράδειγμα, απαιτείται η σύμβαση ανάθεσης εκτέλεσης δημόσιου ή ιδιωτικού έργου, αντίγραφο Ε1 που να προκύπτει η έδρα της εταιρείας, άλλα έγγραφα για τη διεύθυνση τυχόν υποκαταστήματος, επικυρωμένα έγγραφα από την αναθέτουσα αρχή με τα στοιχεία κυκλοφορίας, άδεια δόμησης(!) και καταστατικό της επιχείρησης από το οποίο να προκύπτει η έδρα της…
Και μία σειρά άλλων προϋποθέσεων (ιδιοκτησιακές, επαγγελματικές, τεχνικές) που ορίζονται σαφώς στο περίγραμμα που μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να αναζητήσει και να βρει στην ιστοσελίδα του υπουργείου Μεταφορών…
Λογικά, οι ίδιες πινακίδες θα τοποθετηθούν και στην παλιά εθνική Ιωαννίνων – Μετσόβου, από το Πέραμα και μετά, ζήτημα που είχε συζητηθεί άλλωστε στο περιφερειακό συμβούλιο και στο δημοτικό συμβούλιο κατόπιν ερωτήσεων της Λαϊκής Συσπείρωσης…
Φαίνεται λοιπόν πως ήρθε η ώρα να δικαιωθεί η Λαϊκή Συσπείρωση αφού όπως γράφαμε τότε, δεν αποκλείεται να τους χρεώσουν ότι ζητούν την απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων, για να τα στέλνουν υποχρεωτικά να περνάνε από τους σταθμούς διοδίων…
Καλά, το τελευταίο που μπορεί να πιστέψουμε, είναι ότι μας διαβάζουν στο λιμάνι του Πειραιά και εξ’ ου και η αντίδραση για την αναζήτηση του οπαδού που έριξε την κροτίδα στο ντέρμπι των «αιωνίων»…
Απλώς το σημειώνουμε, γιατί εμείς γράψαμε τη στήλη το απόγευμα της Τρίτης και λίγες ώρες αργότερα ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε ότι αναζητά τον δράστη στον οποίο (αν βρεθεί φυσικά) θα απαγορευτεί διά βίου να βρίσκεται στο γήπεδο…
Έστω και καθυστερημένα, έστω και υπό την πίεση των γεγονότων και υπό την επαπειλούμενη τιμωρία, κάτι είναι κι αυτό…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.617)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος