Άλλα ξεκινήσαμε να σχολιάσουμε σήμερα, αλλά η επικαιρότητα μας οδηγεί διαφορετικά…
Γιατί, περνώντας χθες λίγο μετά τις 10 το πρωί είδαμε κατεβασμένα ρολά στα ταμεία της ΔΕΥΑΙ στην Αβέρωφ και αυτό ήταν αρκετό για να ασχοληθούμε με ένα θέμα, που έχει πράγματι ενδιαφέρον…
Πόσο εύκολο λοιπόν είναι σήμερα να «κατεβάζει ρολά» μία υπηρεσία εξυπηρέτησης του πολίτη, που ανήκει σε δημοτική επιχείρηση, έστω κι αν λειτουργεί ως Ανώνυμη Εταιρεία;
Η απάντηση και η λογική λέει, ότι είναι από δύσκολο έως αδύνατο… Κι όμως στη ΔΕΥΑΙ το κατάφεραν και μάλιστα όχι μία, αλλά δύο φορές τους τελευταίους δύο μήνες…
Την πρώτη φορά τα… ρολά είχαν κατέβει για κάποιες ώρες, αφού με την αναστάτωση και κινητοποίηση που υπήρξε, για να καταλάβουν όλοι γιατί και ποιος έδωσε την εντολή να μην ανοίξουν τα ταμεία, τελικά λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι βρέθηκε ένας ταμίας και η υπηρεσία (υπο)λειτούργησε…
Από χθες όμως το τερμάτισαν και πάλι στα ίδια ταμεία της ΔΕΥΑΙ, που δεν άνοιξαν με ενημέρωση μάλιστα σε ένα μπακαλόχαρτο στην πόρτα, ότι τα ταμεία θα μείνουν κλειστά ως και την Παρασκευή!
Έτσι, χωρίς να έχει ενημερωθεί νωρίτερα ο πολίτης, χωρίς η ΔΕΥΑΙ να ανταποκριθεί στην ελάχιστη υποχρέωση που έχει να μη βάλει σε ταλαιπωρία κανέναν πελάτη της – καταναλωτή, που θα πάει στο ταμείο για να πληρώσει το λογαριασμό…
Και μεταξύ αυτών, τον ηλικιωμένο που είδαμε χθες να βγαίνει από το κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας, να περνά το δρόμο για να πληρώσει το λογαριασμό, αλλά να τα βρίσκει όλα μανταλωμένα…
Λόγω ασθενείας των υπαλλήλων, αναφέρει τελικά η ΔΕΥΑΙ στην ανακοίνωση, που έφτασε στις 12.40 στα ΜΜΕ…
Να ευχηθούμε καταρχάς, περαστικά σε όλους τους ασθενείς υπαλλήλους, όμως αλήθεια, τον πολίτη, θα πρέπει να τον απασχολεί αν σήμερα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα είναι καλά στην υγεία τους οι ταμίες στην Αβέρωφ ή στη Ριζάρειο;
Ή αν μπορεί, όπως έχει υποχρέωση να διασφαλίσει η επιχείρηση, να πάει στα ταμεία της, είτε στο κέντρο είτε στη Ριζάρειο είτε στον Κατσικά και στην Ανατολή και να εξυπηρετηθεί;
Προφανώς το δεύτερο… Γιατί δε γίνεται λοιπόν και ποιος έχει την ευθύνη που τον κάθε πολίτη τον έχει… γραμμένο η ΔΕΥΑΙ;
Οι ευθύνες επιμερίζονται σε όλους ανεξαιρέτως από το κεφάλι, το ΔΣ της επιχείρησης, τους προϊσταμένους και φυσικά τους υπαλλήλους…
Όλοι έχουν ευθύνη, εκτός από τον πολίτη, που δεν έχει κανένα λόγο να τον ενδιαφέρει ή να ασχολείται με το αν σήμερα είναι υγιείς οι ταμίες στην Αβέρωφ, οι υπάλληλοι στα ΚΕΠ, οι οδηγοί των απορριμματοφόρων, οι μηχανικοί στην Πολεοδομία και ούτω καθεξής…
Τη λύση οφείλει να τη βρει η ίδια η υπηρεσία, με την υπηρεσιακή της ιεραρχία και φυσικά με τη διοίκηση, εάν δε μπορεί η πρώτη…
Αλλά όποια κι αν είναι η λύση, το πρώτο που θα πρέπει να κάνει, είναι να ενημερώσει τους πολίτες. Ούτε λύση, ούτε ενημέρωση όμως στην περίπτωσή μας, αλλά ούτε και προοπτική…
Και το λέμε με στεναχώρια, γιατί η πρόθεση να προσλάβει η ΔΕΥΑΙ 8μηνίτες για να εκτελούν χρέη ταμία, δε μπορεί να υλοποιηθεί, αφού κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τη νομοθεσία…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.468)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(500)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.172)
- Εκδηλώσεις(1.555)
- Ήπειρος(1.961)
- Αθλητικά(2.905)
Αρθρογραφία
Είσοδος