Ως «θετική εξέλιξη για την αερομεταφορά και τον τουρισμό» αναφέρει ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης την υπογραφή της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων σε ιδιωτικό όμιλο. Τονίζει μάλιστα την ανάγκη βελτίωσης των υποδομών και στα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια.
«Η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια έχει στηρίξει σημαντικά την ελληνική οικονομία, καθιστώντας όμως ταυτόχρονα αμεσότερη την ανάγκη για ενίσχυση των βασικών αεροδρομιακών υποδομών της χώρας. Πιστεύουμε ότι με την υπογραφή της σύμβασης για την ανάπτυξη και διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport – Slentel, θα επιταχυνθούν οι απαραίτητες επενδύσεις και θα επιτευχθεί σε 2-3 χρόνια σημαντική ποιοτική αναβάθμιση σε αυτές τις βασικές πύλες εισόδου της χώρας, με αποτέλεσμα την περαιτέρω βελτίωση των προοπτικών του τουρισμού μας, αλλά και της εμπειρίας των επιβατών μας. Άλλωστε, η Fraport αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες και σοβαρότερες εταιρείες του χώρου, με εκτεταμένη εμπειρία τόσο στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, όσο όμως και στην κοντινή μας Τουρκία, όπου συνέβαλε θετικά στη λειτουργία σημαντικών προορισμών όπως είναι η Aττάλεια», αναφέρει.
«Παράλληλα, θεωρούμε ότι η συμφωνία λόγω της σημαντικής διάρκειας εκμετάλλευσης των 40 ετών που παρέχει στους επενδυτές, μπόρεσε να διασφαλίσει και την ανταγωνιστική σε κόστος λειτουργία των 14 αεροδρομίων, καθώς προβλέπει με σαφήνεια τη διατήρηση του σημερινού επιπέδου χρεώσεων μέχρι να ολοκληρωθούν οι αναγκαίες επενδύσεις και αναβαθμίσεις, αλλά και μετά την περάτωση των έργων, τη διαμόρφωση των τελικών χρεώσεων σε ανταγωνιστικό επίπεδο (περίπου 18,5 ευρώ) συγκριτικά με τα άλλα σύγχρονα περιφερειακά αεροδρόμια στον ευρωπαϊκό νότο. Αυτό ακριβώς χρειάζεται η ελληνική οικονομία άλλωστε, ποιότητα και ανταγωνιστικό κόστος», τονίζει και προσθέτει καταληκτικά:
«Επισημαίνουμε τέλος ότι είναι απόλυτα αναγκαίο τα έσοδα από το ετήσιο ενοίκιο και τη συμμέτοχη στα κέρδη που θα λαμβάνει το Ελληνικό Δημόσιο, από την παραχώρηση αυτή να αξιοποιηθούν για τη απαραίτητη βελτίωση των 23 μικρότερων περιφερειακών αεροδρομίων, που παραμένουν στη διαχείρισή του και είναι απαραίτητα για τα μικρότερα νησιά μας και την ισορροπημένη ανάπτυξη του τουρισμού μας.»
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος