Προφανώς και δε θα μπορούσε να έρθει την προσεχή εβδομάδα στα Γιάννενα ο Πρωθυπουργός μετά την αναστάτωση που ο ίδιος προκάλεσε με την αναφορά του για τη «σιδηροδρομική Εγνατία»…
Αυτό βέβαια δε σημαίνει, ότι δε θα έρθει ποτέ…
Εκτιμούμε λοιπόν, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουμε κάποιες πρώτες αναφορές από Μαξίμου μεριά, ότι η επίσκεψη θα συνοδευτεί και από σχετικές ανακοινώσεις…
Οι οποίες θα… προλάβουν και τις ερωτήσεις ημών!
Βρίσκοντας λίγο χρόνο χθες, ψάξαμε στο αρχείο μας και αλλού, κάποια στοιχεία από το παρελθόν και βρήκαμε ενδιαφέροντα πράγματα…
Τουλάχιστον έτσι τα θεωρούμε εμείς και γι’ αυτό τα παρουσιάζουμε στο σημερινό φύλλο…
Είμαστε από εκείνους που έχουμε γράψει εδώ και πολλούς μήνες, ακόμη κι όταν μας μίλησε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Καραγιάννης για το ίδιο θέμα, ότι υπάρχει η διάθεση να δοθούν τα 7,5 εκ. ευρώ για την επικαιροποίηση της μελέτης για τη «σιδηροδρομική Εγνατία», ότι ίσως ρίχνουμε χρήματα σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο…
Αποδεχόμαστε ωστόσο την άποψη, ότι καλό είναι να έχουμε μελέτες για να ξέρουμε και που βαδίζουμε, με στοιχεία και όχι αόριστα…
Ακριβώς εκεί λοιπόν υπάρχουν τα ενδιαφέροντα επιπλέον στοιχεία, που ίσως μας δώσουν και κάποιο φως στην προοπτική του σιδηροδρόμου στην Ήπειρο…
Η μελέτη χάραξης της γραμμής «Ηγουμενίτσα – Ιωάννινα – Αργυρόκαστρο» που παραδόθηκε το 2018 από την Περιφέρεια Ηπείρου στο πλαίσιο του Interreg Ελλάδα – Αλβανία, σε συνδυασμό με τη μελέτη του ΟΣΕ για τη γραμμή «Ηγουμενίτσα – Βόλος» (δε μιλάμε για σιδηροδρομική Εγνατία) είναι εξαιρετική εναλλακτική πρόταση…
Και επειδή το κόστος δεν είναι απαγορευτικό, ειδικά στο τμήμα Ηγουμενίτσα – Αργυρόκαστρο και επειδή η μελέτη βιωσιμότητας δείχνει, ότι είναι βιώσιμη και ωφέλιμη…
Και λόγω της επιβατικής κίνησης και λόγω της εμπορευματικής κίνησης, που αναπόφευκτα θα υπάρχει…
Γενικά μιλώντας, είναι κρίμα να εγκαταλείπεται μία προοπτική, χωρίς να έχουν εξαντληθεί τουλάχιστον οι πραγματικές προοπτικές υλοποίησής της ή χωρίς να εξετάζονται οι άλλες εναλλακτικές…
Ο Τρικούπης οραματιζόταν το τρένο στην Ήπειρο με σύνδεση με τη Δυτ. Ελλάδα μέσω Αγρινίου και Πατρών, εμείς οι νεότεροι θελήσαμε να το δυσκολέψουμε το πράγμα και πήγαμε παράλληλα με την Εγνατία…
Όταν θα μπορούσε να γίνει όντως η χάραξη, μαζί με την Εγνατία δεν έγινε τίποτε και χάθηκε η ευκαιρία…
Αλλά αν υπάρχει μία άλλη εναλλακτική, εφόσον έχουμε αποδεχθεί, ότι πέραν της άκομψης δήλωσης του Πρωθυπουργού επί της ουσίας δεν είπε κάτι καινούργιο, αλλά επανέλαβε όσα είπαν και οι προηγούμενοι, δε βρίσκουμε το λόγο να μην εξεταστεί…
ΥΓ. Φάγαμε τα λυσακά μας χθες, αναζητώντας το βίντεο με το… μοναδικό τρένο που «σφύριξε» στην Ήπειρο, εκείνο που είχε φέρει ο Βερελής στο Πνευματικό Κέντρο, αλλά δεν το βρήκαμε…Αυτό θα είναι ντοκουμέντο πραγματικό αν βρεθεί.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος