Ένα γενικά κόκκινο προειδοποιητικό φως που τοποθετείται στο πίσω μέρος ενός οχήματος.
Τα πίσω φώτα τοποθετούνται στο πίσω μέρος του οχήματος πάνω από το προστατευτικό. Τα πίσω φώτα είναι τα κόκκινα φώτα που βρίσκονται στο πίσω μέρος του οχήματός σας – ενεργοποιούνται όποτε ανάβετε τους προβολείς σας.
Τα πίσω φώτα είναι συνήθως αδρανή κατά τη διάρκεια της ημέρας, και αυτό για τον λόγο ότι τις περισσότερες φορές οδηγούμε χωρίς αναμμένους προβολείς, εκτός αν οι συνθήκες το επιβάλλουν σε κάθε περίπτωση.
Δεν είναι τόσο λαμπερά όσο τα φώτα φρένων του οχήματός σας, ωστόσο φωτίζουν κατά την οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες, παρόμοιες με την έντονη νεροποντή. Τα πίσω φώτα αναλαμβάνουν επείγοντα ρόλο στην προειδοποίηση των διαφορετικών οδηγών για την παρουσία σας έξω και γύρω, όταν η αντιληπτότητα είναι μειωμένη.
Υπάρχουν διάφοροι τύποι οπίσθιων φώτων: Ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο τα πίσω φώτα βρίσκονται στην πίσω πλευρά του οχήματος, υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από πίσω φώτα. Αυτές τις ημέρες οι πελάτες ζητούν να ρίξουν μια ματιά σε διάφορα είδη πίσω φώτων για να βελτιώσουν την ατμόσφαιρα του οχήματός τους. Τα πίσω φώτα φτάνουν σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος και τον διαθέσιμο χώρο προς τα πίσω. Μπορεί να έχουν διαφορετικά σχήματα όπως οβάλ, στρογγυλό και ούτω καθεξής. Τα 3 βασικά είδη πίσω φώτων είναι τα εξής.
- Πίσω φώτα LED
- Πίσω φώτα Xeon
- Πίσω φώτα αλογόνου
Τι μπορεί να δυσλειτουργήσει και να χαλάσει;
Μπορείτε να φροντίζετε τα πίσω φώτα ή τα φώτα φρένων σας για να αποφύγετε την αποτυχία.Ένα σπασμένο εστιακό σημείο του πίσω φώτου μπορεί να επιτρέψει στην υγρασία να εισέλθει στο εστιακό σημείο και να προκαλέσει βραχυκύκλωμα ή κατανάλωση που εμποδίζει τους διάφορους λαμπτήρες να ανάψουν.Όταν ένας φακός του πίσω φώτου ραγίσει ή σπάσει, η υγρασία μπορεί περιστασιακά να εισέλθει στο εσωτερικό του και να προκαλέσει βραχυκύκλωμα που καίει την ασφάλεια. Φθαρμένοι λαμπτήρες: Για την περίπτωση που μόνο ένα από τα πίσω φώτα σας δίνει την εντύπωση ότι είναι σβηστό, ο λόγος είναι κατά πάσα πιθανότητα ένας φθαρμένος λαμπτήρας.
Λόγω του σημείου εγκατάστασής τους, τα πίσω φώτα είναι ιδιαίτερα αβοήθητα έναντι μηχανικών βλαβών. Το χτύπημα από πέτρες και άγνωστα σωματίδια, τα λάθη κατά το σταμάτημα, η απροσεξία άλλων πελατών του δρόμου – όλα μαζί, μπορεί να προκαλέσουν την παρουσία σπασίματος, γρατσουνιών και γδαρμένων σημείων στην επιφάνειά τους. Η φθορά της σχάρας μπορεί να προκληθεί από ατυχή συντήρηση, για παράδειγμα, καθαρίζοντας το χώμα με ένα στεγνό πανί. αρκετές φορές, η απώλεια της αξιοπιστίας της καλωδίωσης μπορεί να είναι το κρίσιμο όριο για τυχόν απογοητεύσεις των πίσω φώτων. Τις περισσότερες φορές, αυτό συμβαίνει λόγω της ρύπανσης, της επίδρασης της υγρασίας στις επαφές και τις ενώσεις, της βλάβης στην προστασία, των αλλαγών στην τάση του ηλεκτρικού κυκλώματος, της λανθασμένης σύνδεσης των επιμέρους εξαρτημάτων, της χρήσης πρόσθετων εξαρτημάτων κακής ποιότητας κ.ά. Πολλές απογοητεύσεις των πίσω φώτων συμβαίνουν εξαιτίας της έλλειψης άνεσης της συσκευασίας τους. Η υγρασία και το χώμα διαρρέουν στο εσωτερικό, εξαπολύοντας καταστροφή στον ανακλαστήρα και τις επαφές, σκοτεινιάζοντας τα φώτα. Η ασταθής τάση του κυκλώματος επηρεάζει τους λαμπτήρες, τις λυχνίες LED και τους διακόπτες να φθείρονται συχνά και η χρήση λαμπτήρων πολύ υψηλής ισχύος μπορεί να διαλύσει την περιοχή τοποθέτησής τους.
Η πιο αποτελεσματική μέθοδος για τον έλεγχο και τη διόρθωση των πίσω φώτων του οχήματος.
Η οδήγηση αργά το βράδυ έχει την ελκυστικότητά της, αλλά επιπλέον κρύβει μερικούς κινδύνους, δεδομένου ότι η περιορισμένη διαπερατότητα συχνά προκαλεί σκληρά σημεία. Έτσι, η σωστή δραστηριότητα του πλαισίου φωτισμού του οχήματός μας είναι ζωτικής σημασίας.Τα φώτα του οχήματος είναι θεμελιώδη για τη σωστή διαπερατότητα του οδηγού, και με τους συνοδευτικούς τρόπους θα θέλουμε πραγματικά να βεβαιωθούμε ότι λειτουργούν σωστά.Για να ελέγξετε τα φώτα, ο κινητήρας δεν χρειάζεται να είναι σε λειτουργία, αρκεί το κλειδί να ενεργοποιεί το ηλεκτρικό κύκλωμα από τη μίζα. Γυρίζουμε τον διακόπτη φωτισμού στο μικρό σκαλοπάτι και μαζί με τα μπροστινά φώτα, ανάβει ο φωτισμός του πίνακα οργάνων, η πινακίδα αριθμού και προφανώς οι οπίσθιοι φωτισμοί . Επιπλέον, θα ανάψει η ένδειξη σύγκρισης των φώτων στο ταμπλό. Η επιδιόρθωση των πίσω φώτων Κατά κανόνα, τα πίσω φώτα επιδιορθώνονται με την εξέλιξη των φθαρμένων λαμπτήρων και των βάσεών τους, καθώς και με τον καθαρισμό των επαφών και των εστιών συσχέτισής τους. Ορισμένες φορές, τα εξαρτήματα δεν χρειάζεται να ενοχληθούν με την αποσυναρμολόγηση για τη διόρθωση των βλαβών τους: το μόνο που χρειάζεται είναι να φτάσετε στο κάλυμμα των πίσω φώτων, να το εξαλείψετε και να εξαλείψετε τη βάση και τον λαμπτήρα, στη συνέχεια να καταστρέψετε το κούμπωμά τους. Το κατεστραμμένο εξάρτημα πρέπει να αντικατασταθεί με ένα άλλο και οι επαφές και τα εξαρτήματα πρέπει να καθαριστούν από το χώμα και τη σκουριά. Τώρα και πάλι, η διαφορά στο πρόβλημα
Πηγή πληροφοριών:
Πληροφορίες για τα πίσω φανάρια του αυτοκινήτου από το site antallaktikaexartimata.gr
Σχετικά με τον τρόπο ελέγχου των προβολέων σε ένα αυτοκίνητο από τον ιστότοπο carandmotor.gr
Related Posts
-
13 Σεπτεμβρίου 2024 -
-
29 Μαρτίου 2024 Γνωρίζοντας τη σύμβαση για τον οδοφωτισμό και τα LED
-
1 Ιουνίου 2023 Αναμένοντας τα οφέλη από την αλλαγή του φωτισμού
-
4 Ιανουαρίου 2023 «Το κουδουνάκι» και κάλαντα των Φώτων
-
24 Αυγούστου 2022 Αναζητούνται εναλλακτικές για τη μείωση του κόστους
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος