Όποιο από τα δύο και να ισχύει, είναι αλήθεια…
Είτε ότι ο άνθρωπος είναι για τις περιπέτειες είτε ότι οι περιπέτειες είναι για τους ανθρώπους…
Με τις σκέψεις αυτές, ο γράφων τη στήλη εκφράζει τις ευχές του στον δήμαρχο Ιωαννίνων Μ. Ελισάφ για ταχεία ανάρρωση και επιστροφή σύντομα στα καθήκοντά του!
Μας «τρώει» όμως το εξής και δε γίνεται να μην το σχολιάσουμε….
Είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να εκφράσουν με δυο λόγια τις ευχές τους για ταχεία ανάρρωση, χωρίς να διατυπώσουν κάποια αιχμή ή κάποιο υπονοούμενο;
Και μάλιστα να το κοινοποιούν στα ΜΜΕ μην τυχόν και δεν το μάθει ο κόσμος, πόσο πολύ προσπάθησαν να μιλήσουν σε προσωπικό επίπεδο, αλλά δεν το κατάφεραν;
Ώρες – ώρες κάποιοι συμπεριφέρονται σαν η αφέλεια να έχει καταστεί συνώνυμο της απρέπειας… Και με πολύ επιείκεια το γράφουμε…
Λαλίστατη είναι η Λαϊκή Συσπείρωση και καλά κάνει που επισημαίνει και διαμαρτύρεται για το ότι οι δήμοι που δεν έχουν προσωπικό, συμφωνούν να διαθέσουν από αυτό που δεν έχουν για τη δοκιμαστική λειτουργία των ΣΜΑ…
Κατανοητό το ενδιαφέρον της παράταξης να προασπίσει τα συμφέροντα των εργαζόμενων, αλλά υπάρχουν κι άλλες παράμετροι τις οποίες θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε…
Να κάνει προσλήψεις ποιος; Ο ΑΣΔΑ; Πότε και με ποια διαδικασία θα προσλάβει προσωπικό για τη δοκιμαστική λειτουργία, ποιος θα τους εκπαιδεύσει, ποιος θα τους πληρώνει, ποια ασφαλιστική κάλυψη θα έχουν (επειδή λένε για προσλήψεις ανέργων μέσω ΔΥΠΑ) και όλα αυτά;
Αλλά μπορεί και σε αυτά τα ζητήματα, να υπάρχει κάποια εύκολη απάντηση. Εκείνο που μας κάνει τεράστια εντύπωση είναι το ότι ένα μήνα τώρα που η μεταφορά του υπολείμματος υλοποιείται από τον ΙΦΣ με απόφαση του ΑΣΔΑ, δεν έγραψαν ούτε μία γραμμή για το κόστος…
Ήταν άλλωστε μεταξύ εκείνων που κατηγορούσαν την Περιφέρεια, ότι παρανόμως αναθέτει στο Αστικό ΚΤΕΛ (σε θυγατρική του ΙΚΕ για την ακρίβεια) τη μεταφορά, παρότι το κόστος της μεταφοράς του υπολείμματος είχε μειωθεί κατά 40%…
Τώρα, που έφυγε από τη μέση η Περιφέρεια και κάνει την ίδια δουλειά (την ανάθεση δηλαδή σε ιδιώτη) ο Φορέας με απόφαση του ΑΣΔΑ, σε τιμή πολύ χαμηλότερη από εκείνη που πλήρωναν μέχρι τον Οκτώβριο του 2021, αλλά παρόλα αυτά, λίγο ακριβότερη από την τιμή που πληρωνόταν ο προηγούμενος ανάδοχος, τα βλέπουν όλα νορμάλ;
Πριν από έναν περίπου μήνα είχαμε γράψει στη στήλη σχετικά με το σχέδιο νόμου του υπ. Μεταφορών το οποίο περιελάμβανε κι ένα άρθρο που θέσπιζε ως κακούργημα την πρόκληση θανατηφόρου τροχαίου, μόνον όταν ο υπαίτιος υπερέβαινε το ανώτατο όριο ταχύτητας, κατά 60 χλμ στους αυτοκινητόδρομους και κατά 40 χλμ στον αστικό ιστό…
Δηλαδή, αν κάποιος σκοτώσει με το Ι.Χ έναν πεζό εντός του αστικού ιστού, όπου το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι 50 χλμ και αυτός κινείται με 90 χλμ, δεν θα αντιμετωπίσει κακουργηματική δίωξη, αλλά πλημμεληματικού χαρακτήρα!
Επειδή υπήρξαν πολλές παρόμοιες αντιδράσεις και αντίστοιχοι σχολιασμοί, το υπ. Μεταφορών απέσυρε το εν λόγω άρθρο από το σχέδιο νόμου…
Πάλι καλά… Μέχρι νεωτέρας βέβαια, γιατί μπορεί αυτό που θα φέρει, να είναι χειρότερο…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος