Την αδυναμία της περιφερειακής αρχής και της κυβέρνησης να προχωρήσουν το έργο της επέκτασης της Ιόνιας ως την Κακαβιά, ανέδειξε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν, τη Δευτέρα, ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών», Γιώργος Ζάψας και η περιφερειακή Σύμβουλος της παράταξης Χριστίνα Λέκκα.
Στη διάρκεια της συνέντευξης αναφέρθηκαν «στα ζητήματα αιχμής που απασχόλησαν και θα εξακολουθήσουν να απασχολούν για πολύ ακόμα την επικαιρότητα και σχετίζονται με την ολοκλήρωση των υποδομών στην Ήπειρο, στην πρόσφατη περιβαλλοντική καταστροφή που συντελέστηκε στο Λούρο ποταμό και στο κοινωνικό θέμα της Κιβωτού του κόσμου».
Για το Ιωάννινα- Κακαβιά, επισημάνθηκε ότι «Η κυβέρνηση και ο περιφερειάρχης εμπαίζουν τους Ηπειρώτες».
«Πριν 3 χρόνια, η Περιφέρεια Ηπείρου ανέλαβε την ωρίμανση των μελετών αλλά ποτέ δεν ολοκλήρωσε. Στη συνέχεια, το έργο «επέστρεψε» στο Υπουργείο Υποδομών για ωρίμανση, πράγμα που τελικά δεν έκαναν, παρά τις δεσμεύσεις ΓΓ, Υπουργών, του Πρωθυπουργού, δεν έγινε τίποτα. Πριν 20 ημέρες, ο περιφερειάρχης ανακοίνωσε ότι θα δημοπρατηθεί, σε 2-3 μήνες, μέχρι το Καλπάκι και το υπόλοιπο τμήμα, μέχρι Κακαβιά, θα γίνονταν με «προαίρεση». Τελικά το οδικό έργο θα δημοπρατηθεί με το σύστημα “Μελέτη -Κατασκευή”, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών. Για αυτό το λόγο το Υπουργείο διενεργεί διαγωνισμό έναντι 1,8 εκατομμυρίων για ανάθεση σε Τεχνικό Σύμβουλο «την ωρίμανση και υποστήριξη της δημοπράτησης του έργου». Έχει δρόμο ακόμα η δημοπράτηση του τρίιχνου κατασκευάσματος της Νέας Δημοκρατίας και του κ. Καχριμάνη¨, σημείωσε ο Γ. Ζάψας.
«Τι λέγαμε εμείς και τι εξακολουθούμε να λέμε – αποτελεί και δέσμευση του Αλ.Τσίπρα: «Δεν μπορείτε, αφήστε το, θα το κάνει η επόμενη κυβέρνηση με κανονικά χαρακτηριστικά 4ιχνου α/δ, όπως έκανε με την Ιόνια οδό, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων και το Λιμάνι Ηγουμενίτσας που πούλησε η ΝΔ» κατέληξε.
«Το ίδιο λέμε και για το Μεγάλο Κλειστό» προστέθηκε με το επιχείρημα ότι δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και δεν έχει παρουσιαστεί ολοκληρωμένη μελέτη και οι απαιτούμενες αδειοδοτήσεις
Αναφέρθηκε ακόμα ότι «εγκαταλείπεται η κανονική Παράκαμψη Φιλιππιάδας από Α/Κ Ιόνιας οδού έως Α/Κ Γέφυρας Καλογήρου Που πήγαν τα 30 εκατομμύρια, που είχαν δεσμευτεί για αυτό το έργο το 2019; Κατασκευάζονται «κυκλικοί κόμβοι» για όλες τις θεραπείες. Κι όμως η σωστή επιλογή είναι να μελετήσεις το σύνολο του δρόμου που θέλεις και να επέμβεις σημειακά με κόμβους, όταν δεν μπορείς να χρηματοδοτήσεις το σύνολο της κατασκευής (π.χ. η είσοδος Ιωαννίνων & η έξοδος προς ΒΙ.ΠΕ., η είσοδος Άρτας (Ι/Κ Εργατικών Κατοικιών), η παραλιακή Πρέβεζας κ.α.)». Για το θέμα του Λούρου τονίστηκε:
«Συνεχίζει να μας εκπλήσσει η Περιφέρεια Ηπείρου με την άγνοια και την προχειρότητα που αντιμετωπίζει τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Ο λόγος για την ανυπολόγιστη οικολογική και περιβαλλοντική καταστροφή στο Λούρο ποταμό Γιατί δεν φταίει η ανομβρία για την οικολογική καταστροφή» και προστέθηκε: «Επί 20 χρόνια δεν μπορούν να έχουν νόμιμες εγκαταστάσεις οι ιχθυοπαραγωγοί του Λούρου – Ποιος ο ρόλος της Κτηματικής Τράπεζας στην υπόθεση αυτή που κρατάει αιχμάλωτους τους επαγγελματίες του κλάδου; Τι κάνει η Περιφέρεια Ηπείρου για αυτό το θέμα;».
Related Posts
-
18 Ιουλίου 2024 -
2 Ιουλίου 2024 Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Ιωάννινα-Κακαβιά
-
28 Νοεμβρίου 2023 Τρέχουν να «σβήσουν τη φωτιά» στο Υποδομών
-
5 Οκτωβρίου 2023 Μία νέα ευκαιρία για τον άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά
-
-
8 Αυγούστου 2023 Προβληματισμοί για την πορεία του Ιωάννινα-Κακαβιά
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.617)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος