Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 03:47
Τελευταία Ενημέρωση: 17 Νοεμβρίου 2022
Επικαιρότητα

Πολιτική διεθνοποίησης για την προβολή των Ιωαννίνων

Off

Μία προσπάθεια διεθνοποίησης κάνουν τα Γιάννενα, με προβολή της πόλης ως έναν σύγχρονο τουριστικό προορισμό και με οργανωμένη πολιτική από τον Δήμο Ιωαννιτών.

Οι πρωτοβουλίες που προωθήθηκαν την τελευταία χρονιά για την τουριστική προβολή της πόλης και ο σχεδιασμός των ενεργειών που δρομολογούνται για το επόμενο διάστημα, ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των ξένων, κυρίως, επισκεπτών βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης, στη συνεδρίαση της  Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών.

Στην  εισήγησή του, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης επισήμανε ότι, σταδιακά, τα Γιάννενα αφήνουν πίσω τους την πολύ δύσκολη περίοδο της πανδημίας και, μήνα με το μήνα, ανακτούν το χαμένο έδαφος στην κορυφή της κατάταξης των τουριστικών προορισμών προτίμησης. «Ακουγόμαστε πλέον πιο πολύ, μας επισκέπτονται όλο και περισσότεροι, οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται και έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς», ανέφερε, μεταφέροντας τις εντυπώσεις, τόσο του ίδιου, όσο και του δημάρχου Μωυσή Ελισάφ, από τη «Διπλωματία Πόλεων» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τις επαφές με πρέσβεις ξένων χωρών, αλλά και τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού. Σε ανάλογες διαπιστώσεις προέβησαν και οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων Ιωαννίνων, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως έχει καταγραφεί έκδηλο ενδιαφέρον για το τουριστικό προϊόν της  πόλης από τις αγορές της Γαλλίας, Γερμανίας, Ολλανδίας και Βελγίου, καθώς και της Ιορδανίας, της Αλβανίας και των Κάτω Χωρών, ενώ, από τον Μάρτιο και μετά, το ποσοστό επισκεψιμότητας κυμάνθηκε σε ποσοστά 55-60%, ακόμα και το καλοκαίρι. Ένα ποσοστό  σχεδόν διπλάσιο από αυτό του 2019.

Η αγορά του Ισραήλ

Ο κ. Λώλης υπέδειξε την ανάγκη περαιτέρω «διεθνοποίησης» του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» τους επόμενους μήνες και γνωστοποίησε ότι, στο πλαίσιο αναβάθμισης της ιστοσελίδας του Τμήματος Τουρισμού του δήμου https://www. travelioannina.com/, θα ενταχθεί ειδική ενότητα πληροφόρησης για τους Ισραηλινούς τουρίστες. Η αγορά του Ισραήλ αποτελεί επιλεγμένη στόχευση της πεντάμηνης ψηφιακής καμπάνιας που θα τεθεί σύντομα σε εφαρμογή από το δήμο και, παράλληλα, όπως συμπλήρωσε ο σύμβουλος για θέματα Τουρισμού του δημάρχου, Σπύρος Πέγκας, περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα της «Διπλωματίας Πόλεων» και της στρατηγικής δικτύωσης και προβολής του δήμου για τη νέα χρονιά, μαζί με τη Γερμανία και τη Γαλλία.

Στο Βουκουρέστι

Στο μεταξύ, στις 7 Δεκεμβρίου, και στο πλαίσιο της «Διπλωματίας Πόλεων» θα γίνει παρουσίαση του προορισμού της πόλης στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας παρουσία του Αντιδημάρχου, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και επαγγελματιών της πόλης.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, αναφερόμενος επιγραμματικά στον απολογισμό δράσεων του προηγούμενου διαστήματος, είπε ότι η στρατηγική που υλοποιήθηκε, περιλάμβανε, συνεντεύξεις του δημάρχου και του ίδιου σε εγχώρια και διεθνή Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, συναντήσεις με πρέσβεις,  παρουσίαση του προορισμού της πόλης στη Λευκωσία, τη Μπρατισλάβα, τα Τίρανα και την Αθήνα, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, στο Λονδίνο, το Παρίσι, τη Λευκωσία και το Ντίσελντορφ, επτάμηνη ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής σε επιλεγμένες πόλεις στη χώρα μας, επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη αεροπορικών εταιριών και ομίλων που δραστηριοποιούνται στη διεθνή κρουαζιέρα, φιλοξενία  δημοσιογράφων από το Ισραήλ, την Κύπρο, την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και παραγωγή σύγχρονων βίντεο ανάδειξης της πόλης.

Του ΦΙΛΗΜΟΝΑ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΥ

Related Posts

Powerd By  

Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
Διευθυντής σύνταξης:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
tel 2651032055
mail ele@ele.gr

ΑΦΜ 047685050
ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ