Ήταν αναμενόμενο από τη στιγμή που η παρουσία του Πρωθυπουργού στις επετειακές εκδηλώσεις στην περιοχή για την 28η Οκτωβρίου, περιορίστηκε μόνο σε αυτό το πλαίσιο χωρίς άλλες συναντήσεις ή ανακοινώσεις για θέματα της περιοχής, ότι θα υπήρχαν αντιδράσεις σε πολιτικό επίπεδο.
Ειδικότερα όμως για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά, τμήμα της Ιόνιας οδού που υπολείπεται να κατασκευαστεί, και ακριβώς επειδή το υπ. Υποδομών είχε προσδιορίσει πριν από ένα χρόνο, ότι οι μελέτες θα ολοκληρωθούν και θα παραδοθούν ώστε να δημοπρατηθεί το έργο, μέχρι το τέλος του έτους, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από κόμματα, παρατάξεις και εκλεγμένους, μεταξύ αυτών και από τον Στ. Καλογιάννη, για το ότι δεν υπάρχουν επίσημες δεσμεύσεις.
Η μόνη άλλωστε επίσημη αναφορά που έγινε την παραμονή της εθνικής επετείου ήταν από τον περιφερειάρχη κ. Καχριμάνη, που μετέφερε τη βεβαιότητα του υπουργείου, ότι οι μελέτες είναι στο τελικό στάδιο για να ακολουθήσει η συνέντευξη του υφυπουργού κ. Καραγιάννη, που προσδιόρισε τη δημοπράτηση του έργου σε διάστημα τριών μηνών.
Ο Πρωθυπουργός επίσης, όπως ανέφερε τη Δευτέρα σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Πωγωνίου κ. Καψάλης είπε σε κατ’ ιδίαν συζήτηση που είχαν, ότι η δημοπράτηση θα έχει γίνει μέχρι την Άνοιξη.
Η ΝΕ Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ, η παράταξη «Κοινό των Ηπειρωτών», αλλά και ο κυβερνητικός βουλευτής Στ. Καλογιάννης με ανακοινώσεις τους είτε άσκησαν σκληρή κριτική στην πολιτική ηγεσία και στον Πρωθυπουργό, καταγγέλλοντας, ότι δεν υλοποιούνται όσα υποσχέθηκε πριν από ένα χρόνο, είτε στην περίπτωση του κ. Καλογιάννη απηύθυναν κάλεσμα στην πολιτική ηγεσία να ενημερώσει με υπεύθυνο και επίσημο τρόπο για την πορεία των νέων μελετών και των αδειοδοτήσεων και να δώσει χρονοδιάγραμμα για την ένταξή του σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και τη δημοπράτησή του.
Όλα τα παραπάνω προς το παρόν έχουν μείνει αναπάντητα σε κυβερνητικό επίπεδο, όχι όμως και από τον περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη, που κατά την προσφιλή του τακτικά τελευταία, επέλεξε να απαντήσει μέσω των social media, κάνοντας γνωστό, πως η μελέτη έχει ήδη ωριμάσει και πως το στοιχείο που απουσιάζει είναι το Κτηματολόγιο για το τμήμα από το Καλπάκι μέχρι την Κακαβιά.
Επίσης όμως δεν κρύβει την ενόχλησή του για την κριτική που ασκείται για την καθυστέρηση, κάνοντας λόγο για εκείνους που τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν τοποθετηθεί, όταν γινόταν οι αλλαγές σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για τη χρηματοδότηση των διευρωπαϊκών δικτύων, ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο, ούτε προχώρησαν στην ωρίμανση των μελετών.
Συνοδεύει μάλιστα την ανάρτησή του και με μία φωτογραφία, που απεικονίζει όπως αναφέρει, τη διατομή ενός cut&cover στο τμήμα από τα Γιάννενα μέχρι την Κακαβιά.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Related Posts
-
16 Οκτωβρίου 2024 -
9 Οκτωβρίου 2024 «Κάνουμε όσα έργα κάνουν όλες μαζί οι περιφέρειες»
-
8 Οκτωβρίου 2024 Ζητά από το Υπουργείο Εσωτερικών να γίνουν έλεγχοι
-
28 Σεπτεμβρίου 2024 Οδικός χάρτης για το δίκτυο φυσικού αερίου
-
-
18 Σεπτεμβρίου 2024 Πρόταση για κοινό μνημόσυνο για τα θύματα του Εμφυλίου
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.614)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.194)
- Εκδηλώσεις(1.571)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος