Αναστατωμένοι, απογοητευμένοι, αλλά ταυτόχρονα και αποφασισμένοι να διεκδικήσουν με όποιον τρόπο μπορούν, την κατασκευή μίας υπόγειας διάβασης, στον οδικό άξονα της Γεννηματά, που διέρχεται από την περιοχή τους, λίγο πριν το Πανηπειρωτικό, εμφανίζονται δεκάδες κάτοικοι και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Οι εργασίες κατασκευής του μεγάλου δακτυλίου της πόλης με την επέκταση της λεωφόρου Γεννηματά προχωρούν με εντυπωσιακά γρήγορους ρυθμούς, κάτι που ικανοποίησε στην αρχή τους παρόδιους κατοίκους στα όρια του οικισμού της Ανατολής και αντίθετα από την ανατολική πλευρά στον Κατσικά με κατεύθυνση προς τη Μπάφρα, πίσω από το Νέο Κλειστό.
Στην πορεία όμως και βλέποντας τον τρόπο με τον οποίο υλοποιείται η κατασκευή του οδικού άξονα, και αφού απευθύνθηκαν στην ανάδοχο εταιρεία, ενημερώθηκαν πως σε αντίθεση με ό,τι πίστευαν ή θεωρούσαν ως αυτονόητο, δεν προβλέπεται κάποιο τεχνικό έργο που θα διατηρεί την υφιστάμενη οδική σύνδεση μέσω της οδού Βορ. Ηπείρου.
Στην πράξη, ο δρόμος αυτός – ο οποίος δεν υπήρχε ως δρόμος στη διανομή του 1929 – καταργείται, αποκόπτοντας όμως από καθημερινές δραστηριότητες και μετακινήσεις δεκάδες κατοίκους και πάρα πολλούς επαγγελματίες, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Η μοναδική δίοδος ή διέξοδος που θα έχουν στο εξής, όπως ανέφεραν μιλώντας στο φακό του ITV, θα είναι εφόσον μένουν στην πλευρά της Ανατολής να κινηθούν με κατεύθυνση προς την πόλη, ενώ αντίθετα αν διαμένουν προς τον Κατσικά ή τη Μπάφρα, να κινηθούν μέσω της εθνικής οδού, φτάνοντας στον κόμβο του Πανηπειρωτικού.
Καμία έγγραφη απάντηση
Εδώ και μήνες, οι άμεσα θιγόμενοι και ενδιαφερόμενοι έχουν συγκεντρώσει υπογραφές και έχουν απευθυνθεί στην Τεχνική Υπηρεσία του Δ. Ιωαννιτών, χωρίς όμως, όπως ανέφερε ο Λάμπρος Δόσης, να έχουν λάβει κάποια έγγραφη απάντηση, παρά μόνο κάποιες αόριστες προφορικές διαβεβαιώσεις, ότι το ζήτημα θα εξεταστεί.
Αυτό που ζητούν οι κάτοικοι, τεχνικά, όπως αναφέρουν, δεν είναι δύσκολο, ούτε και κοστοβόρο, αλλά θα πρέπει να προβλεφθεί το συντομότερο και να ληφθεί η σχετική απόφαση, πριν το έργο προχωρήσει στο τελικό του στάδιο.
«Θεωρούμε πως γίνεται κάτι άνευ λόγου και αιτίας, με τον Δήμο να επικαλείται ότι ο δρόμος δεν υπήρχε στη διάνοιξη του 1929. Ο δρόμος όμως υπάρχει, εξυπηρετεί εκατοντάδες ή και χιλιάδες πολίτες καθημερινά, εδώ και δεκαετίες και από τη μία μέρα στην άλλη, μαθαίνουμε, ότι στο εξής δε θα λειτουργεί. Απευθυνθήκαμε στις Τεχνικές Υπηρεσίες, αλλά έγγραφη απάντηση δεν πήραμε», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Δόσης.
Ο Περικλής Πέτρου επίσης μόνιμος κάτοικος στην περιοχή στάθηκε στο ότι δημιουργείται χωρίς λόγο ένα μείζον κοινωνικό πρόβλημα, που θα πρέπει να προκαλέσει την εισαγγελική παρέμβαση. «Θα θέλαμε να επιληφθούν οι εισαγγελικές αρχές, γιατί δε δημιουργείται πρόβλημα σε κάποια ιδιοκτησία, αλλά στην καθημερινότητα της τοπικής κοινωνίας
. Να μας αποδείξουν οι αρμόδιες υπηρεσίες και ο Δήμος, ότι καλώς γίνεται με τον συγκεκριμένο τρόπο το έργο και ότι στο εξής, ο παράλληλος δρόμος της οδού Ιωαννίνων στην Ανατολή, δε θα εξυπηρετεί κανέναν. Παράλληλα όμως να μας εξηγήσουν και την αντίφαση που υπάρχει, αφού ενώ μας λένε, ότι ο δρόμος θα κλείσει, πριν από τρεις μήνες, ο δήμαρχος κ. Ελισάφ υπέγραψε απόφαση για την ασφαλτόστρωση της οδού Βορ. Ηπείρου, τμήμα της οποίας παραμένει χαλικόδρομος μέχρι και σήμερα», ανέφερε ο κ. Πέτρου.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Related Posts
-
15 Νοεμβρίου 2024 -
30 Οκτωβρίου 2024 Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τη διακοπή κυκλοφορίας
-
25 Σεπτεμβρίου 2024 Αβέβαιη η εξέλιξη του έργου του Μ. Δακτυλίου
-
17 Σεπτεμβρίου 2024 Ημέρα μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας
-
23 Αυγούστου 2024 Βάζει διαχωριστική γραμμή με τις κινήσεις της Περιφέρειας
-
24 Ιουλίου 2024 Νέο Διοικητήριο θα αποκτήσει η Πρέβεζα
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος