Το ότι η αεροπορική εταιρεία Ryanair απέστειλε όχι μία, αλλά τρεις επιστολές στο υπ. Τουρισμού, εκφράζοντας το ενδιαφέρον της (και) για πτήσεις από το εξωτερικό προς τα Ιωάννινα, είναι δεδομένο…
Δημοσιεύτηκαν άλλωστε από το capital.gr και έχουν ημερομηνίες αποστολής τον Οκτώβριο και Νοέμβριο αντίστοιχα του 2021 και τον Φεβρουάριο του 2022…
Αποδέκτες, η ελληνική Κυβέρνηση και ο υπουργός Τουρισμού Β. Κικίλιας, οπότε δε χρειάζεται να συζητάμε για αυτό…
Γνωστό και το περιεχόμενο των επιστολών, που περιελάμβανε μεταξύ άλλων και την πρόταση, ότι η εταιρεία μπορεί να αυξήσει την επιβατική κίνηση προς την Ελλάδα με επισκέπτες από το εξωτερικό και σε αεροδρόμια όπως αυτά των Ιωαννίνων και του Βόλου, που δε συμπεριλαμβάνονται σήμερα στα προγράμματα πτήσεών της…
Και προφανώς αυτό που ζητά, όπως και όλες οι εταιρείες χαμηλού κόστους είναι να υπάρξει μία οικονομική στήριξη – επιδότηση της κάθε γραμμής…
Να πούμε λοιπόν, ότι σε πολιτικό επίπεδο μάλλον δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να βγει το υπ. Τουρισμού και να πει χρηματοδοτώ τη Ryanair για τις πτήσεις στα Γιάννενα και στον Βόλο…
Γιατί αύριο θα έρθει μία άλλη εταιρεία και θα πει, γιατί δε χρηματοδοτείς κι εμένα και πάει λέγοντας…
Αν έγινε προσπάθεια να μείνει στο… ημίφως η επιστολή, δεν το ξέρουμε, αλλά μπορούμε να το υποθέσουμε, όπως τουλάχιστον προκύπτει από το ότι ουδέποτε απαντήθηκε από το υπ. Τουρισμού.
Αλλά, να γράψουμε και κάτι που μας έχει κάνει εντύπωση… Ο γράφων κατανοεί και την σημασία του εγχειρήματος και το οικονομικό αποτύπωμα που μπορεί να έχει η αύξηση του αριθμού των πτήσεων από το εξωτερικό προς την περιοχή μας…
Μήπως όμως, όσοι πρώτοι και για επαγγελματικούς – επιχειρηματικούς λόγους ενδιαφέρονται, θα έπρεπε να κινηθούν διαφορετικά, αντί να περιμένουν ή να παρακαλούν δεξιά κι αριστερά, να τσοντάρει το υπουργείο, η περιφέρεια, ο δήμος και πάει λέγοντας;
Γιατί πέρα από τις εκκλήσεις προς τους παραπάνω φορείς, να συνδράμουν οικονομικά σε αυτήν την προσπάθεια, κάτι άλλο δεν έχουμε δει…
Με μία εξαίρεση. Τον κ. Παναγ. Τριάδη, διευθύνοντα σύμβουλο της P&I, που επειδή κι αυτός ενδιαφέρεται για επαγγελματικούς σκοπούς, να συνδεθούν τα Γιάννενα με τη Φρανκφούρτη, είπε, δημοσίως κιόλας, ότι μπορεί να συμβάλλει στην χρηματοδότηση – επιδότηση της πτήσης…
Ακούστηκε (από τον κ. Καχριμάνη) μάλιστα, για ένα ποσό της τάξης των 150.000 ευρώ…
Στα Γιάννενα λειτουργούν περί τα 70 ξενοδοχεία, που εκπροσωπούνται (φανταζόμαστε) στην Ένωση Ξενοδόχων, που κινεί τα νήματα και τις διαδικασίες, με τη συνεργασία – βοήθεια του Επιμελητηρίου…
Θα περιμέναμε λοιπόν, πρώτοι αυτοί, να βγουν και να πουν, ότι εμείς, που μας απασχολεί και μας «καίει» το ζήτημα, τσοντάρουμε αυτό το ποσό, όπως κάνει ο κ. Τριάδης, που σημειωτέον δεν είπε ο άνθρωπος να πληρώσω για να έρχεται ένα τσάρτερ μόνο με εργαζόμενους και στελέχη της P&I…
Ας το ξανασκεφτούν λίγο και στην Ένωση Ξενοδόχων και στο Επιμελητήριο, ότι αυτοί είναι που πρέπει πρώτα να βγουν μπροστά και έπειτα να περιμένουν (ούτε να παρακαλούν, ούτε να τη θεωρούν δεδομένη) τη στήριξη των υπόλοιπων…
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.619)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος