Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 05:04
Τελευταία Ενημέρωση: 12 Αυγούστου 2022
Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος

Off

Θα μείνουμε λίγο στο ζήτημα της Δομπόλη, μετά τις εξελίξεις fast track των τελευταίων ημερών, με τους ταχύτατους ρυθμούς, με τους οποίους προχωρά το θέμα, η δημοτική αρχή…

 

Και θα το κάνουμε γιατί υπάρχουν κάποια σημεία, που θα πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής στην πρόδρομη διαδικασία, σήμερα δηλαδή…

 

Το μείζον θέμα κατά τον γράφοντα δεν είναι άλλο από την επίλυση του κυκλοφοριακού στην ευρύτερη περιοχή, που είναι ήδη επιβαρυμένο σήμερα…

Επομένως, μιλάμε για επιπλέον επιβάρυνση στο μέλλον, όταν με το καλό ολοκληρωθούν οι εργασίες και παραδοθεί το κτίριο σε χρήση…

Η προμελέτη, που εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή κάνει μία μάλλον επιδερμική, επιφανειακή αναφορά στο θέμα και ειδικότερα στους χώρους στάθμευσης…

Αξιοποίηση των διαθέσιμων χώρων περιμετρικά του κτιρίου

(γύρω – γύρω όλοι, είπε η κα Καλογιάννη) και διερεύνηση της δυνατότητας επέκτασης του υπόγειου για επιπλέον θέσεις στάθμευσης…

Όποια κι αν είναι η τελική απόφαση, το σίγουρο είναι, ότι θα πρέπει ο δήμος να έχει καταλήξει σε αυτήν, πριν ξεκινήσει το έργο, γιατί μετά δύσκολα θα μαζεύεται η κατάσταση…

Ένα δεύτερο σημείο σχετίζεται με μία ερώτηση που έκανε η κα Καλογιάννη την Τρίτη στη συνέντευξη Τύπου, μιλώντας για την προοπτική της μεταστέγασης των υπηρεσιών του δήμου στη Δομπόλη…

Αναρωτήθηκε λοιπόν και το μεταφέρουμε αυτολεξεί: «Αλήθεια, οι 336 εργαζόμενοι του Δήμου που θα εγκατασταθούν στο κτίριο αυτό μετά την ανακατασκευή του ρωτήθηκαν ποια η άποψή τους για τον σχεδιασμό αυτόν;»

Ρωτήσαμε την κα Καλογιάννη για ποιο λόγο θα πρέπει να ερωτώνται οι υπάλληλοι του Δήμου που εργάζονται στις υπηρεσίες που θα μεταστεγαστούν και μας είπε, ότι πρέπει να έχουν άποψη για το αν θα υπάρχει επάρκεια χώρων (τ.μ. ανά άτομο, βοηθητικοί χώροι, κ.λπ.) εκεί που θα μεταφερθούν οι υπηρεσίες…

Να μας επιτραπεί όμως, να διαφωνήσουμε και να έχουμε διαφορετική άποψη επί του θέματος και επί της άποψης, που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι του δήμου για το εάν συμφωνούν ή όχι με τη μεταστέγαση…

Μπορεί και να είχε γίνει, αλλά δεν το θυμόμαστε, να είχαν ερωτηθεί δηλαδή οι εργαζόμενοι στην Εφορία και στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας, πριν χρόνια, αν συμφωνούν με τη μεταστέγαση των υπηρεσιών στο νέο κτίριο…

Αλλά σε τούτην εδώ την περίπτωση ειδικά, το σχετικό ερώτημα αν ρωτήθηκαν και αν συμφωνούν οι εργαζόμενοι του δήμου (που σήμερα εργάζονται σε γραφεία – κλουβιά) με τη μεταστέγαση της υπηρεσίας, σε καινούργιο κτίριο, συνιστά υπερβολή…

Την οποία θα περιμέναμε ίσως να την ακούσουμε από τα συνδικαλιστικά όργανα που εκπροσωπούν τους εργαζόμενους…

Αλλά όχι και από μία τεχνοκράτη, όπως η κα Καλογιάννη, απλώς για να «κλείσουμε το μάτι» στους εργαζόμενους…

Σε μία υπερβολική και για εμάς προσέγγιση δηλαδή, το συγκεκριμένο ερώτημα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και λαϊκισμός…

Powerd By  

Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
Διευθυντής σύνταξης:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
tel 2651032055
mail ele@ele.gr

ΑΦΜ 047685050
ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ