Οι συνθήκες μπορεί να μην είναι οι πλέον κατάλληλες και σε οικονομικό αλλά και σε πολιτικό επίπεδο, φαίνεται όμως, ότι για πρώτη φορά μετά από χρόνια εξελίσσεται με συστηματικό τρόπο μία προσπάθεια που μπορεί να αποφέρει καρπούς στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την περιοχή των Ιωαννίνων.
Κομβικό σημείο βέβαια της προσπάθειας αυτής παραμένει το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και η ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης, στην βάση όμως της συμφωνίας των προηγούμενων μηνών, που αφορά μεταξύ άλλων και στην τοποθέτηση σύγχρονων ραδιοβοηθημάτων προσέγγισης των αεροσκαφών. Το θέμα έχει συζητηθεί μεταξύ του δήμου Ιωαννιτών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, λόγω των εκλογών όμως οι συζητήσεις «πάγωσαν» και αναμένεται να επαναληφθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
Έχει μείνει ως παρακαταθήκη η καλή χημεία που διαπιστώθηκε μεταξύ των στελεχών του δήμου Ιωαννιτών και της νέας ηγεσίας της ΥΠΑ, όπως και με τον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζη,
ο οποίος και με δημόσιες τοποθετήσεις του στη Βουλή, αναφέρθηκε ουκ ολίγες φορές στην απαράδεκτη κωλυσιεργία της ΥΠΑ το προηγούμενο διάστημα και δεσμεύτηκε προσωπικά, ότι θα βρεθεί η βέλτιστη λύση για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων και μάλιστα στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
Δουλεύει η Επιτροπή
Στρατηγικού Σχεδιασμού
Στο δήμο Ιωαννιτών τελούν εν αναμονή της νέας συνάντησης με την ΥΠΑ και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, όμως τα σημαντικά έρχονται στο μέτωπο της υλοποίησης του Στρατηγικού Σχεδίου για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος.
Πληροφορίες αναφέρουν, ότι όλο το προηγούμενο διάστημα, που για πολλούς θεωρήθηκε «νεκρό» λόγω των πολιτικών εξελίξεων, έγινε μία σημαντική προεργασία στο επίπεδο της συγκρότησης μίας Επιτροπής που θα αναλάβει να «τρέξει» τον Στρατηγικό Σχεδιασμό με επικεφαλής τον δήμο Ιωαννιτών και τη συμμετοχή του συνόλου των φορέων της περιοχής, όχι μόνο της αυτοδιοίκησης αλλά και των επαγγελματικών φορέων, που ασχολούνται είτε άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας επιλέχθηκε σε πρώτη φάση να ακολουθηθεί το μοντέλο που ακολούθησε η Θεσσαλονίκη τα προηγούμενα χρόνια, στην προσέλκυση τουριστικού ρεύματος από περιοχές που η επισκεψιμότητα ήταν πολύ μικρή (βλ. Τουρκία) πλην όμως εκτοξεύτηκε μέσα σε χρόνο ρεκόρ.
Το μοντέλο αυτό της Θεσσαλονίκης στηρίχθηκε σε δύο βασικούς άξονες. Ο πρώτος έχει να κάνει με την ενασχόληση με την προώθηση του Σχεδίου, επαγγελματιών και κυρίως ανθρώπων που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο του τουρισμού, των απαιτήσεων, της προσφοράς και της ζήτησης ή των παροχών και ο δεύτερος με τις συμφωνίες που επιτεύχθηκαν στη φάση της υλοποίησης με κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες, όπως και με αεροπορικές εταιρείες.
Στο επίπεδο της ανταπόκρισης, της συμμετοχής και του ενδιαφέροντος των τοπικών φορέων όλα εξελίσσονται, απρόσμενα ίσως ικανοποιητικά, αφού δεν υπάρχουν αποστασιοποιήσεις και η μέχρι στιγμής εικόνα δημιουργεί θετικό κλίμα για τη συνέχεια.
Αν και όσα βγαίνουν από τα μέλη της Επιτροπής σε τοπικό επίπεδο, είναι λιγοστά, ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν, ότι έχουν ήδη γίνει σοβαρά βήματα προσέγγισης τόσο με τοπικούς φορείς, που συμμετέχουν ενεργά, όσο και με αεροπορικές εταιρείες που έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους για να εντάξουν στον προγραμματισμό των πτήσεών τους τα Ιωάννινα.
Εκείνο που θέλουν πάση θυσία να αποφύγουν στο δήμο Ιωαννιτών και αυτός είναι και ο λόγος προφανώς που σχεδόν τα πάντα καλύπτονται από πέπλο μυστικότητας είναι ένα αντίστοιχο φιάσκο με την περίπτωση της Turkish Airlines, που ενώ είχε φτάσει ένα εξαιρετικό επίπεδο πιθανής υλοποίησης της συνεργασίας, αυτή τελικά ναυάγησε λόγω της κωλυσιεργίας της ΥΠΑ.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος