Ο Γολγοθάς ενός μαθητή από τα Ιωάννινα, του Κ.Κ (τα στοιχεία του στη διάθεσή μας) που ξεκίνησε πριν από εννέα χρόνια, με την διαδικασία πιστοποίησης της αναπηρίας του, έφτασε στο αποκορύφωμά του, χτες το πρωί.
Ο μαθητής του 7ου Λυκείου Ιωαννίνων που αντιμετωπίζει μία εγκεφαλική παράλυση δεξιάς σπαστικής ημιπληγίας, ακολουθώντας πρόγραμμα θεραπειών από την ηλικία των έξι μηνών, δεν αναγνωρίστηκε ως έχων το δικαίωμα να εξεταστεί προφορικά στις Πανελλαδικές εξετάσεις και λίγο μετά την είσοδό του στην τάξη, το πρωί, αποχώρησε.
Η μητέρα του, Παρασκευή Κίτσου που βρισκόταν έξω από το σχολείο, ενημερώθηκε σχετικά από τη διεύθυνση του σχολείου και ειδοποίησε την Αστυνομία για να καταγράψει το συμβάν ενώ στη συνέχεια μετέβη στο Αστυνομικό Μέγαρο για να υποβάλλει μήνυση σε βάρος των Επιτροπών του ΚΕΠΑ, που σύμφωνα με την ίδια δεν έχουν αναγνωρίσει το πραγματικό ποσοστό αναπηρίας του γιου της.
Σε δηλώσεις της στο ITV η κα Κίτσου αναφέρθηκε στον πολυετή Γολγοθά, που αντιμετωπίζει ο γιος της και η οικογένεια, πασχίζοντας μετά από χρόνια να αναγνωριστεί το πραγματικό ποσοστό αναπηρίας που έχει και να λάβει στην πορεία της ζωής του τις προβλεπόμενες εκ του Νόμου, διευκολύνσεις.
«Γνωρίζαμε εκ των προτέρων, ότι το παιδί δε θα μπορέσει να λάβει μέρος στις εξετάσεις και είχε επηρεαστεί ψυχολογικά, πολύ έντονα τις τελευταίες ημέρες», είπε αρχικά η κα Κίτσου.
«Από το 2013 ξεκίνησε το μαρτύριο, όταν απευθύνθηκα στο ΚΕΠΑ για την πιστοποίηση της αναπηρίας. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε μία σωστή πιστοποίηση αναπηρίας που να αναφέρεται στην πραγματική πάθηση και κατάσταση του παιδιού. Οι πρώτες πιστοποιήσεις αναφέρονται σε άσχετη πάθηση και ποσοστό χαμηλότερο από το ελάχιστο που ορίζει ο νόμος, ενώ οι επόμενες αναφέρουν άσχετη πάθηση και το ελάχιστο ποσοστό αναπηρίας», πρόσθεσε.
«Είναι ένας πολυετής αγώνας, να αναγνωριστεί η πραγματική αναπηρία του γιου μου, με τις υπηρεσίες όμως να στέκονται απέναντι», κατέληξε η κα Κίτσου.
Η θέση της Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης
Ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Ηπείρου, Κων. Καμπουράκης ερωτηθείς σχετικά με το θέμα που προέκυψε διευκρίνισε, ότι ο μαθητής δε θα μπορούσε να δώσει προφορικές εξετάσεις, γιατί δεν είχε προσκομίσει αντίστοιχο πιστοποιητικό, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία. Ως εκ τούτου ανέφερε, ότι δεν προκύπτει υπαιτιότητα της διεύθυνσης του σχολείου ή και γενικότερα των υπηρεσιών εκπαίδευσης που είναι επιφορτισμένες με τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων. «Έχουμε ενημερώσει σχετικά και το υπ. Παιδείας για το ζήτημα,, που έχει δημιουργηθεί όμως λόγω μίας αντίθεσης μεταξύ της οικογένειας του μαθητή με το ΚΕΠΑ για το ποσοστό της αναπηρίας του παιδιού», ανέφερε ο κ. Καμπουράκης.
Related Posts
-
31 Μαΐου 2024 -
27 Απριλίου 2023 Ο αθλητισμός και η πρόσβαση των ΑμεΑ
-
1 Απριλίου 2023 ΜΕΡΟΠΗ ΤΖΟΥΦΗ Στο πλευρό των αθλητών ΑμεΑ για όλους τους ΑμεΑ
-
31 Μαρτίου 2023 ΑμεΑ και αθλητισμός, πολιτικές και δράσεις
-
25 Φεβρουαρίου 2023 Χρόνιο θέμα η προσβασιμότητα στην πόλη
-
8 Σεπτεμβρίου 2022 1 Ιουνίου η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.614)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.196)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος