Επειδή και εμείς δεν το γράψαμε σωστά, αλλά και επειδή δημιουργήθηκαν ίσως παρερμηνείες, να κάνουμε μία διόρθωση στο χθεσινό ρεπορτάζ της «Ε» για τη συζήτηση που έγινε σχετικά με τις υπερωρίες των εργαζόμενων στη ΔΕΥΑΙ…
Γράψαμε στο ρεπορτάζ, για την δικαστική απόφαση που προβλέπει την εφαρμογή περικοπών στο μισθολόγιο των εργαζόμενων της ΔΕΥΑΙ, οι οποίες ενώ θα έπρεπε να έχουν γίνει, τελικά δεν έγιναν και πλέον, θα πρέπει να επιστραφούν τα επιπλέον ποσά.
Η σωστή διατύπωση είναι πως μετά την δικαστική απόφαση, οι περικοπές στους μισθούς έγιναν από την υπηρεσία…
Απαιτείται όμως και ο έλεγχος από εξωτερικό ελεγκτή σύμφωνα με την απόφαση του Φθινοπώρου. Το θέμα αναβλήθηκε στη συνεδρίαση της Τετάρτης και θα επανέλθει…
Πάμε στα πιο «φρέσκα» από τον δήμο Ιωαννιτών, που επιχειρεί να συμμετέχει και να γιορτάσει με κάποιον τρόπο την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου…
Η αλήθεια είναι, πως η πόλη μας δεν ενδείκνυται, έτσι όπως έχει δομηθεί και λειτουργεί, για να κάνεις ας πούμε μία δράση, όπου θα αποκλείσεις την κυκλοφορία οχημάτων στο κέντρο, δίνοντας χώρο στους ποδηλάτες και στους πεζούς…
Ειδικά αν πρόκειται να το ανακοινώσεις την Πέμπτη για να το κάνεις την Παρασκευή…
Αυτό που ανακοίνωσε χθες η δημοτική αρχή, δεν είναι δα και κάτι εξωφρενικό, περισσότερο συμβολικό όμως μοιάζει, παρά ουσιαστικό…
Έχουμε αναδείξει εδώ και πολλούς μήνες τη συζήτηση που γίνεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών από τα 50 στα 30 χιλιόμετρα…
Σήμερα λοιπόν, ο δήμος προτείνει στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, να εφαρμοστούν στην πόλη, ως ανώτατο όριο ταχύτητας, τα 30 χλμ…
«Σε όλους τους δρόμους της πόλης το όριο ταχύτητας θα είναι 30χλμ/ώρα. Θα είναι όριο για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες ώστε οι δρόμοι να είναι ανοιχτοί και φιλόξενοι στους ποδηλάτες», αναφέρεται στο δελτίο τύπου…
Γιατί λέμε, ότι είναι συμβολικό και μόνο; Πρώτον, γιατί οι εννέα στους δέκα, ούτε που θα το ξέρουν, αλλά και να το άκουσαν, δεν πρόκειται να το εφαρμόσουν…
Και δεύτερον, γιατί δε μπορεί μία τέτοια πρωτοβουλία, όσο αξιέπαινη και αξιόλογη κι αν είναι, να μπει στη διαδικασία του ελέγχου…
Δηλαδή αυτοί που θα κινούνται σήμερα με 40 ή με 50 χλμ. θα αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο βεβαίωσης κάποιας παράβασης από την Τροχαία; Όχι, φυσικά…
Γι’ αυτό επιμένουμε στο ότι μιλάμε για συμβολισμούς και όχι για ουσιαστικές παρεμβάσεις. Όπως άλλωστε στο ίδιο συμβολικό επίπεδο ήταν και όλες οι παρεμβάσεις των προηγούμενων ετών από όσες δημοτικές αρχές θυμόμαστε…
Μιας και το ’φερε η κουβέντα πάντως, δε μας φταίνε μόνον οι οδηγοί Ι.Χ και η νοοτροπία τους, αλλά είναι ίδιοι και χειρότεροι πολλοί ποδηλάτες, όπως ένας που ανέβαινε αντίθετα το απόγευμα της Τετάρτης την Καραμανλή, περνώντας ανάμεσα από Ι.Χ και δίκυκλα, έχοντας και τη μικρή του σε καθισματάκι (αυτό, νομίζουμε πως δεν είναι νόμιμο) στο ποδήλατο, ο οποίος σταμάτησε μπροστά μας, και πριν του πούμε κάτι, μας είπε, ότι φταίει ο δήμος που δε φτιάχνει ποδηλατόδρομο…
Όχι, φίλε μου. Φταίει και ο δήμος, αλλά δε φταίει μόνον ο δήμος, έχουμε ευθύνη κι εμείς και ειδικά ποδηλάτες, όπως εσύ.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος