Αν υπήρχε χρόνος, μπορεί και να συζητούσαμε ακόμα τι έγινε στο ντιμπέιτ των δύο πολιτικών αρχηγών, όμως ο χρόνος προς τις κάλπες τρέχει. Τα κόμματα ασχολούνται πλέον ανοιχτά με το να πείσουν τους αναποφάσιστους και όσους δηλώνουν ότι θα απέχουν.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργείται ένα πρωτότυπο κενό, που είναι όσοι έχουν ήδη αποφασίσει προς τα πού θα κατευθυνθούν και για τους οποίους φαίνεται να μην υπάρχει ενδιαφέρον. Απόδειξη ότι δεν γίνεται καμία αναλυτική συζήτηση περί προγραμμάτων. Ίσως βέβαια να συντείνει σε αυτό και το τρίτο μνημόνιο που είναι ένα πρόγραμμα από μόνο του.
Το κύριο ζήτημα πλέον του προεκλογικού αγώνα είναι η προσπάθεια των δύο μεγάλων κομμάτων να προσεταιριστούν όσο γίνεται περισσότερους ψηφοφόρους από τη δεξαμενή των αναποφάσιστων ώστε να έρθουν πρώτοι και να αποτελέσουν τον κύριο πυλώνα της νέας κυβέρνησης. Τα μικρότερα κόμματα έχουν μία κλιμάκωση στόχων, από το να μπουν στη Βουλή, μέχρι να δυναμώσουν την αντιπολίτευτική τους θέση ή να υποστηριχθούν ως μελλοντικοί σύμμαχοι στη διακυβέρνηση της χώρας. Υπό αυτήν την έννοια, το διακύβευμα των εκλογών δεν είναι πια το «μνημόνιο – αντιμνημόνιο» αλλά και το περιεχόμενο της νέας κυβέρνησης, τα προγράμματα που θα υλοποιηθούν, ακόμα ακόμα και η δημιουργία νέων πολιτικών χώρων που θα ανταποκρίνονται στους όρους «αριστερά- δεξιά- κέντρο».
Το στοίχημα αυτών των εκλογών έχει ορόσημο το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, ανοίγει όμως κι ένα παράθυρο στο μέλλον με την εκκόλαψη νέων συμμαχιών και τη διαμόρφωση νέων χώρων.
Κατά συνέπεια, υπάρχουν περισσότεροι από ένας λόγος για να ψηφίσει κάποιος ένα κόμμα, έχει δηλαδή περισσότερες επιλογές στα χέρια του. Από την άλλη, η υπογραφή της νέας συμφωνίας, έχει απογοητεύσει μέρος του εκλογικού σώματος που βλέπει ότι ίσως να μην μπορεί να δώσει λύσεις η ελληνική Βουλή, οπότε ενδέχεται να αυξηθεί και η αποχή.
Η τηλεθέαση
Στο μεταξύ, ρεκόρ τηλεθέασης σημείωσε η ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του ντιμπέιτ μεταξύ των προέδρων του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ. Η ΕΡΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση της τηλεθέασης καθ΄ όλη τη διάρκεια της μετάδοσης, με το μέσο μερίδιο του σταθμού να φτάνει το 28,9% (1.132.328 τηλεθεατές), ενώ για τουλάχιστον ένα λεπτό παρακολούθησαν το ντιμπέιτ 2.053.315 άτομα.
Στα επιμέρους τηλεπτικά κοινά, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τηλεθεατές ηλικίας άνω των 55 ετών με μέσο μερίδιο 34% και οι άντρες με 32,4%. Τα σκήπτρα στην τηλεθέαση κράτησε και πάλι η Περιφέρεια, με μέσο μερίδιο 31,8% και 687.692 τηλεθεατές (1.221.586 για τουλάχιστον ένα λεπτό).
Επίσης περισσότεροι από μισό εκατομμύριο πολίτες (580.000 impressions) είχαν παρακολουθήσει το twitter της ΕΡΤ (@ertsocial), χωρίς να προσμετρώνται retweets και άλλοι διαμοιρασμοί από τρίτους.
Τέλος, η Singular Logic θα αναλάβει και αυτή τη φορά τη συγκέντρωση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων στις βουλευτικές εκλογές της επόμενης Κυριακής. Η αμοιβή της θα είναι 2.398.500 ευρώ.
Εκτός από τη λειτουργία κεντρικού συστήµατος για τη συγκέντρωση και µετάδοση των αποτελεσµάτων, η ανάδοχος εταιρεία αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την υποστήριξη δικτύου εκλογών µέσω του «Σύζευξις» για δηµόσιους φορείς, την ΕΡΤ, τα κόμματα και τα ραδιόφωνα καθώς και την παροχή εξοπλισµού για όλα τα σηµεία του δικτύου των εκλογών (υπουργείο Εσωτερικών, Κέντρο Τύπου, ΕΡΤ, κόµµατα, ραδιόφωνα), τη συγκέντρωση αποτελεσµάτων µέσω SRT, του συστήματος αποστολής αποτελεσμάτων μέσω κινητού τηλεφώνου.
Του ΦΙΛΗΜOΝA ΚΑΡΑΜΗΤΣΟY
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος