Περιμέναμε – ούτε ελπίζαμε, ούτε προσδοκούσαμε, ούτε και αγωνιούσαμε – να υπάρξει μία κάποια λύση στο θέμα με τις άδειες των πλωτών…
Δυστυχώς, διαψευστήκαμε κι εμείς και όλοι εκείνοι που ίσως περίμεναν, να δοθεί μία λύση με τη χορήγηση των νέων αδειών…
Το επίρρημα «δυστυχώς» χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για να καταδείξουμε τη σημασία που έχει η νέα αναβολή λήψης απόφασης και γενικότερα, η συντήρηση ενός «αρρωστημένου» κλίματος…
Θα επιχειρήσουμε να μείνουμε σε δύο – τρία σημεία που προέκυψαν από τη συζήτηση της Δευτέρας…
Για την απόφαση της αναβολής λήψης απόφασης, όπως σημειώνουμε και στο ρεπορτάζ, υπάρχει ένας σαφής ελιγμός της περιφερειακής αρχής, ο οποίος όμως μπορεί να δώσει τη λύση…
Ή στη χειρότερη περίπτωση, να… ξεμπροστιάσει ορισμένους και εντός και εκτός περιφερειακού συμβουλίου. Αυτό το αφήνουμε, χωρίς κάτι περισσότερο, προς το παρόν…
Από όλες αυτές τις προτάσεις που κατατέθηκαν στη συνεδρίαση της Δευτέρας, τι να πρωτοσχολιάσουμε;
Την πρόταση του… αναγκαστικού συνεταιρισμού, που έκανε ο περιφερειάρχης;
Να πάνε ο τρίτος και τέταρτος στην κατάταξη, που δεν έχουν έτοιμα προς χρήση σκάφη, να συνεταιριστούν με τον πρώτο και τον δεύτερο στην κατάταξη της Γνωμοδοτικής, με βάση την εισήγηση, που έχουν έτοιμα τα σκάφη…
Μήπως υπάρχει χώρος και για άλλον; Να πάμε κι εμείς ως πέμπτοι ενδιαφερόμενοι, να γίνουμε συνέταιροι ή όποιος άλλος μπορεί να θέλει… Τι σημασία έχει, που δεν διαθέτουμε σκάφος; Αφού έχουν οι άλλοι δύο!
Μήπως να πούμε για την σκέψη του Γ. Ζάψα, που είπε, να δοθούν οι δύο άδειες στους δύο που έχουν έτοιμα τα σκάφη και οι άλλοι δύο να πάρουν την άδειας για τα πλωτά ταξί;
Που όμως δεν έχει «βγει στον αέρα» κάποια διακήρυξη, αλλά υπάρχει μία θεωρητική συζήτηση…
Αν εμφανιστούν άλλοι δύο, να ενδιαφέρονται για άδεια πλωτών ταξί, να πάρουν κι αυτοί σειρά; Με την πρόταση Ζάψα, σαφώς, είναι το μόνο εύκολο…
Ακούγοντας τέλος την πρόταση του Δημ. Δημητρίου, την οποία ο ίδιος χαρακτήρισε ως «σολομώντεια», δε μπορούμε να πούμε, ότι ενθουσιαστήκαμε, γιατί δε διαχωρίζει κανέναν…
Έχουμε τέσσερις ενδιαφερόμενους και τέσσερις άδειες (μαζί με τις δύο πλωτών ταξί) να πάρει ο καθένας από μία και να τελειώνουμε…
Από την άλλη όμως με τον κακό χαμό που έχει γίνει με τις δύο άδειες, επί μία δεκαετία πλέον που κρατά η συζήτηση, σκεφτήκαμε και το εξής…
Μήπως θα ήταν προτιμότερο, να βγει μία απόφαση, που να δίνει όντως από μία άδεια σε κάθε ενδιαφερόμενο, αφού λίγο – πολύ, μεταξύ τους γίνεται η συζήτηση εδώ και χρόνια και εκεί που έχουμε 14 καραβάκια σήμερα, να έχουμε 18 και ας μοιράσουν τη δουλειά μόνοι τους;
Ούτε φασαρίες, ούτε δικαστήρια, ούτε αναφορές, ούτε πιέσεις και εκβιασμούς που είπε προχθές, ο περιφερειάρχης…18 καραβάκια και να δούμε ποιος θα είναι ικανοποιημένος…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος