Προφανώς και είναι απόλυτα επαρκής και τεκμηριωμένη, η απάντηση – τοποθέτηση του αρμόδιου αντιδημάρχου έργων κ. Αρλέτου στο θέμα με τις διαμαρτυρίες των περιοίκων στην οδό Ρόζας Ιμβριώτη…
Όπως και στις δικές μας απορίες, μεταξύ άλλων για την υψομετρική διαφορά των τριών μέτρων σε ένα μήκος του διανοιχθέντος δρόμου, περίπου 30 μέτρων…
Αυτό όριζε το Σχέδιο Πόλεως, αυτές είναι οι ρυμοτομίες, αυτές οι υψομετρικές και οι μηκοτομές και τελείωσε…
Εφαρμόστηκε λοιπόν, το Σχέδιο Πόλεως του 1985 που κακώς τόσες και τόσες δημοτικές αρχές δεν είχαν εφαρμόσει μέχρι σήμερα…
Η μία όψη του νομίσματος είναι αυτή ακριβώς. Η δεύτερη όμως;
Αν υποθέσουμε, ότι το Σχέδιο Πόλεως του 1985 δεν βρήκε πεδίο εφαρμογής στη Βρυσούλα, είναι μονόδρομος οι προβλέψεις του, μετά από 37 χρόνια;
Δε μπορεί, έναν – μικρό έστω – παραλογισμό, τον διακρίνει ο καθένας…
Όχι, πως υπάρχει ή τίθεται θέμα νομιμότητας της εφαρμογής του Σχεδίου…
Αλλά, φανταζόμαστε, ότι αν υπήρχε η προνοητικότητα των υπηρεσιών, να απευθυνθούν στους κατοίκους και να τους ενημερώσουν, ότι αυτό πρέπει να γίνει ή αν υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική, θα είχαν αποφευχθεί πολλές διαμαρτυρίες και παρατράγουδα…
Σε αυτά τα 37 χρόνια άλλωστε, όλο και κάτι θα άλλαξε στην περιοχή, νέες και μεγαλύτερες ανάγκες υπάρχουν, νέες προβλέψεις και απαιτήσεις, οπότε γιατί να μην υπάρχει μία συνεργασία εκ των προτέρων;
Λίγο μετά τις 12 χθες το μεσημέρι, μετρήσαμε μία «ουρά» πέντε και τριών αντίστοιχα, τουριστικών λεωφορείων, με σχολικές εκδρομές από Θεσσαλονίκη, Λαμία, Εύβοια, Αγρίνιο και από άλλες πόλεις, να προσπαθούν να κατέβουν από το κέντρο στην Αβέρωφ και από εκεί στο παραλίμνιο…
Περιττό να σας πούμε τι γινόταν…
Όχι μόνον, εξαιτίας της κίνησης των λεωφορείων, αλλά επειδή κατά μήκος της Αβέρωφ ήταν διπλοπαρκαρισμένα πέντε οχήματα φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων, τα οποία βέβαια, δεν επιτρέπεται να κάνουν μεταφορές εκείνη την ώρα, αλλά…
Σε αυτά, θα πρέπει να προστεθούν και μερικά διπλοπαρκαρισμένα Ι.Χ, κάποια με τους οδηγούς στο… τιμόνι να χαζεύουν στο κινητό και γενικώς, να αδιαφορούν παντελώς για το μποτιλιάρισμα…
Επειδή, αυτό είναι ένα καθημερινό πλέον φαινόμενο, με την κίνηση να έχει αυξηθεί πάρα πολύ στο κέντρο της πόλης και επειδή δεν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές, νομίζουμε, ότι άμεσα θα πρέπει να συγκληθεί η Επιτροπή Κυκλοφοριακών Θεμάτων και σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, να σχεδιάσουν κάτι που θα έχει άμεση εφαρμογή…
Όχι, για να πούμε, ότι χρειάζεται μία νέα κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά για κάτι που θα έχει εφαρμογή αύριο κιόλας, είτε για τις διπλοσταθμεύσεις είτε για την κίνηση των τουριστικών λεωφορείων είτε για τις φορτοεκφορτώσεις…
Εννοείται, ότι χρειαζόμαστε νέα κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά επειδή στην καλύτερη περίπτωση θα την έχουμε μετά από μερικά χρόνια, ας κάνουμε κάτι πιο δραστικό, γιατί αυτή η κατάσταση δεν παλεύεται με τίποτε…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος