Την ανάκληση των αποφάσεων του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Αποβλήτων Ηπείρου και του διαγωνισμού που «βρίσκεται στον αέρα», για την ανάθεση της υπηρεσίας λειτουργίας των ΣΜΑ στην Ήπειρο και μεταφοράς του υπολείμματος στους ΧΥΤΥ,
ζητά με υπόμνημά της, η εταιρεία Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, αφήνοντας να εννοηθεί πως αν αυτό δε συμβεί, τότε θα ακολουθήσει τον δρόμο της προσφυγής στα αρμόδια όργανα, κάτι που θα οδηγήσει σε επιπλέον καθυστερήσεις.
Το υπόμνημα διαμαρτυρίας προς τον ΑΣΔΑ Ηπείρου, κοινοποιείται ταυτόχρονα στα μέλη του ΔΣ του Συνδέσμου, την περιφέρεια Ηπείρου και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και αποτελεί, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της εταιρείας Στεφ. Μουστακλής, το πρώτο βήμα, ώστε να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και να προκηρυχθεί νέος, με όρους που θα διασφαλίζουν τη διαφάνεια και το δημόσιο συμφέρον.
Το υπόμνημα της εταιρείας δημοσιεύτηκε την Τρίτη στον τοπικό Τύπο, με τον κ. Μουστακλή σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε να αναφέρεται στις βασικές ενστάσεις που οδήγησαν στη σύνταξη του υπομνήματος και στα σημεία που όπως είπε, επί της ουσίας καθιστούν απαγορευτική τη συμμετοχή στον διαγωνισμό οποιασδήποτε νεοσύστατης εταιρείας, θέλει να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
«Το μόνο που περιμέναμε, πριν δούμε τη διακήρυξη ήταν να έχουμε ίση αντιμετώπιση και ίσους όρους για όλους όσοι ενδιαφέρονται. Δυστυχώς το μόνο που δε γράφει ήταν το «απαγορεύεται» να μετέχει στο διαγωνισμό κάθε νεοσύστατη εταιρεία», ανέφερε αρχικά ο κ. Μουστακλής, λέγοντας πως στη διακήρυξη περιλαμβάνονται όροι και κριτήρια συμμετοχής των ενδιαφερόμενων επί ποινή αποκλεισμού μάλιστα, οι οποίοι είναι προδήλως καταχρηστικοί και δείχνουν πως πρόκειται για μία «φωτογραφική « διακήρυξη.
«Απευθυνθήκαμε σε νομικά γραφεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης όπως και σε εταιρείες που ασχολούνται επί σειρά ετών με το συγκεκριμένο αντικείμενο της υπηρεσίας και όλοι μας είπαν το ίδιο πράγμα. Ότι είναι τόσο «φωτογραφικοί» οι όροι, που ακόμη και οι ίδιες εταιρείες με χρόνια εμπειρίας και μεγάλο κύκλο εργασιών δεν πληρούν τα κριτήρια αυτά. Απευθύνω ύστατη έκκληση προς τον Σύνδεσμο να ανακαλέσει τις αποφάσεις του, να ακυρώσει το διαγωνισμό και να προχωρήσει σε νέα διακήρυξη με σαφείς και ξεκάθαρους όρους, που θα διασφαλίζουν την ανταγωνιστικότητα και το δημόσιο συμφέρον», ανέφερε ο κ. Μουστακλής. «Οι μέτοχοι της εταιρείας πιέζουν το ΔΣ να πάρουμε όλα τα απαιτούμενα μέτρα και η εταιρεία δε θα μείνει άπραγη, αλλά θα κινηθούμε αναλόγως», πρόσθεσε.
Κριτήρια αποκλεισμού
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις ο κ. Μουστακλής υποστήριξε, ότι μία σειρά κριτηρίων στο διαγωνισμό λειτουργούν απαγορευτικά, όχι μόνο για την εταιρεία που εκπροσωπεί, αλλά για κάθε νεοσύστατη εταιρεία. «Αλήθεια, πότε θα μπορέσει και με ποιον τρόπο, αν όχι μέσα από μία τέτοια διαδικασία και μία παρόμοια υπηρεσία, να αποκτήσει εμπειρία μία νεοσύστατη εταιρεία; Δυστυχώς, τέτοια δυνατότητα δεν υπάρχει και αυτό θα πρέπει να προβληματίσει το σύνολο των τοπικών φορέων, γιατί με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά διώκεται κάθε προσπάθεια δημιουργίας νέων επανδρώσεων και δημιουργίας θέσεων εργασίας. Έχουμε δώσει και δίνουμε ως εταιρεία, καθημερινά, εξετάσεις και έχουμε μία κάθετη υποδομή και εγκαταστάσεις και είμαστε σίγουροι, ότι μπορούμε να κάνουμε μία απόλυτα ανταγωνιστική προσφορά για τις υπηρεσίες, με μεγάλο ποσοστό έκπτωσης. Αν δώσουν άλλοι μεγαλύτερο από εμάς, πας αποκλειστούμε κι εμείς και όλοι οι άλλοι, αλλά ας μας αφήσουν να συμμετέχουμε», σημείωσε.
Ερώτημα για
τους όρους του ΕΣΠΑ
Κάνοντας μία πιο συγκεκριμένη αναφορά σε συγκεκριμένα κριτήρια που απαιτούνται για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό, ο κ. Μουστακλής είπε πως είναι πρωτοφανές και περίεργο, να υπάρχουν άλλα κριτήρια στο ίδιο έργο που χρηματοδοτείται μέσω ΕΣΠΑ, με τα οχήματα να βρίσκονται εδώ και έναν και πλέον χρόνο στην περιοχή, αλλά να είναι ακινητοποιημένα και διαφορετικά κριτήρια, στη συγκεκριμένη διαγωνιστική διαδικασία.
«Δε μπορεί και οι δύο μελέτες να είναι σωστές.
Μία από τις δύο είναι λάθος. Μπορεί να είναι η μελέτη του ΕΣΠΑ και να είναι σωστή αυτή του Συνδέσμου, αλλά σίγουρα και οι δύο αποκλείεται να είναι σωστές. Ποια είναι η λογική του κριτηρίου αποκλεισμού για μία εταιρεία, εάν δεν διαθέτει κινητό συνεργείο οχημάτων; Ποια είναι η λογική των απαιτήσεων για διπλάσιο αριθμό οχημάτων από αυτόν που προβλέπει η μελέτη μέσω ΕΣΠΑ, ενώ προβλέπεται η εξάμηνη δοκιμαστική λειτουργία; Θα έχουμε έναν ΣΜΑ λιγότερο σε λειτουργία από ότι προβλεπόταν αρχικά και υπάρχει η απαίτηση για επιπλέον 10 οχήματα από την αρχική», σημείωσε.
Στο σχετικό υπόμνημα η εταιρεία στο πιθανό ερώτημα για τους λόγους που επέλεξε το υπόμνημα αντί της προσφυγής στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, αναφέρεται πως «…πρόκειται για μία απόλυτα συνειδητή πράξη υπευθυνότητας, ευθύτητας και παρρησίας, με αναλυτική τεκμηρίωση και επιχειρήματα να απευθυνθούμε στον ίδιο τον φορέα που διενεργεί τον διαγωνισμό και τα μέλη του και να ζητήσουμε την ακύρωσή του και την επαναδημοπράτηση του έργου με νομίμους, συμβατούς και μη καταχρηστικούς όρους και προϋποθέσεις».
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Related Posts
-
17 Σεπτεμβρίου 2024 -
-
-
-
8 Αυγούστου 2024 Χρειάζονται άμεσα μέτρα για τη μείωση των φοιτητών
-
12 Ιουνίου 2024 Προβληματισμοί για το ωράριο λειτουργίας του ΣΜΑ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.932)
Αρθρογραφία
Είσοδος