Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος…

Off

Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι θα έχει ενημερωθεί ο πρωθυπουργός Τσίπρας από κάποιον συνεργάτη του για το θέμα με το ΕΣΠΑ που «τρέχει» και με το ΣΕΣ, που θα «τρέξει» τα επόμενα χρόνια…

 

Γιατί, εάν δεν έχει ενημερωθεί και κλείσει η συμφωνία χωρίς να περιληφθεί στο κείμενο η σαφής χρονική παράταση του τρέχοντος προγράμματος, μας… τελείωσε η ανάπτυξη και ως Ήπειρος…

 

Όχι έρευνα και καινοτομία δε θα στηρίξουμε, όχι πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, δε θα θέσουμε ως μοχλούς ανάπτυξης, αλλά ούτε για τα βασικά δε θα μείνουν χρήματα…

Ο Σταθάκης μπορεί να λέει δεξιά κι αριστερά, ότι το κράτος θα πληρώσει μέχρι το τέλος του έτους την ίδια συμμετοχή του για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, όμως μέχρι στιγμής, η πρακτική δείχνει το αντίθετο…

Αν υπάρξει συμφωνία, μπορεί να βρεθούν χρήματα, αλλά τα έργα δεν πρόκειται – αυτό είναι σίγουρο – να ολοκληρωθούν ως το τέλος του έτους…

Εάν δε δοθεί παράταση θα θεωρηθούν ως «έργα γέφυρες» και θα περάσουν στην επόμενη προγραμματική περίοδο, «ρουφώντας» από εκεί χρήματα…

Τα μηνύματα είναι έτσι κι αλλιώς ανησυχητικά πλην όμως γίνονται δραματικά με τις χθεσινές δηλώσεις του αναπλ. υπουργού Υποδομών κ. Σπίρτζη, για τον Ε65, που είπε, ότι εάν οι παραχωρησιούχοι συμφωνήσουν με το νέο μοντέλο λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων, έχει καλώς και ο άξονας θα ολοκληρωθεί…

Εάν όμως δε συμφωνήσουν, ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για τη μη ολοκλήρωση του Ε65;

Θα την αναλάβει συνολικά η κυβέρνηση ή μήπως θα την αναλάβει προσωπικά ο Σπίρτζης;

Αφού γράφουμε για τις υποδομές, να κάνουμε και μία αναφορά στο αεροδρόμιο και στην προοπτική είτε να μείνει υπό τον κρατικό έλεγχο είτε να περάσει και αυτό σε ιδιώτες…

Καταρχάς δύο αεροδρόμια, τόσο κοντά μεταξύ τους, όπως των Ιωαννίνων και του Ακτίου, δε νομίζουμε να τα θέλει κάποιος ιδιώτης…

Η λογική λέει λοιπόν, ότι ένα κρατικό αεροδρόμιο, όπως είναι σήμερα, εφόσον έχει νορμάλ υποδομές και χρηματοδοτείται κανονικά, μπορεί να λειτουργήσει άκρως ανταγωνιστικά με άλλα αεροδρόμια…

Ένας ιδιώτης που στοχεύει στο μεγαλύτερο δυνατό κέρδος θα έχει αυξημένα τέλη χρήσης του αεροδρομίου που θα του ανήκει…

Εκεί λοιπόν θα μπορεί να «πατήσει» η διαχείριση του κρατικού αεροδρομίου, δίνοντας μικρότερες τιμές και προσελκύοντας αρχικά τουλάχιστον τις εταιρείες χαμηλού αεροπορικού κόστους…

Το θέμα είναι εάν όλοι αυτοί που διαβουλεύονται με την Πολιτεία και την ΥΠΑ τόσον καιρό για το αεροδρόμιο, συμμερίζονται την αντίληψη αυτή ή όχι…

Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232372

Powerd By  

    Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
    ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
    Διευθυντής σύνταξης:
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    tel 2651032055
    mail ele@ele.gr

    ΑΦΜ 047685050
    ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ