Για «ανοχύρωτη Ήπειρο» και «ανύπαρκτο σχεδιασμό» έκανε λόγο ο επικεφαλής των Οριζόντων Ηπείρου, Σπύρος Ριζόπουλος, στην πρώτη συνέντευξη Τύπου της περιφερειακής παράταξης, χτες για το νέο έτος.
Μίλησε για την προχειρότητα με την οποία η Περιφέρεια κινείται σε όλους τους τομείς και τόνισε ότι η Ήπειρος είναι παντελώς ανοχύρωτη και ανοργάνωτη, εκφράζοντας τις φοβίες του για το μέλλον του τόπου.
Αναφέρθηκε δε ειδικότερα στο σχέδιο για τις πλημμύρες που παρουσιάστηκε προ δέκα ημερών στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αναφέρθηκε ακόμα στα έργα «που δεν έγιναν ποτέ στην Ήπειρο για την αποστράγγιση της τεράστιας ποσότητας νερού από τις βροχοπτώσεις, ενώ για τις πιστώσεις για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών τόνισε ότι δεν υπάρχει προϋπολογισμός, ούτε είναι γνωστό το κόστος του σχεδίου». Ακόμα αναφέρθηκε «σε ένα σχέδιο που προϋποθέτει κέντρο επιχειρήσεων στηριζόμενο σε λογισμικά και τεχνολογία, το οποίο όπως χαρακτηριστικά είπε
«Δεν το έχει δει κανείς μας». Τέλος, αναφέρθηκε στο ΕΣΠΑ και τον σχεδιασμό της Περιφέρειας, «το οποίο ενώ πανελλαδικά έχει ανέβει κατά μέσο όρο 30%, στην Ήπειρο αυξήθηκε μόλις κατά 23.7 %, επισημαίνοντας ότι η πιο «φτωχή Περιφέρεια της Ευρώπης είναι 8η σε σειρά στο θέμα της αύξησης του ΕΣΠΑ». Πρώτη όπως είπε είναι η Στερεά με αύξηση 112.5%, 2ο το Νότιο Αιγαίο με το ίδιο ποσοστό, τρίτη η Πελοπόννησος με 43.6%, 4η η Κεντρική Μακεδονία με αύξηση 41.20%, 5η τη Θεσσαλία με αύξηση 30.7%, 6η την Κρήτη με 24.9%, 7ο το Βόρειο Αιγαίο με 23.7% και 8η η Ήπειρος με το ίδιο ποσοστό. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων το οποίο μειώνεται κάθε χρόνο. Νωρίτερα, ο εκπρόσωπος Τύπου της παράταξης, Φίλιππος Παππάς, είχε αναφερθεί στο οδικό δίκτυο Φιλιππιάδας – Καναλίου και τα πολλά τροχαία που γίνονται, ενώ παρουσίασε τις προτάσεις των Οριζόντων Ηπείρου, τονίζοντας ότι στόχος θα πρέπει να είναι η αντιμετώπιση των κρίσιμων προβλημάτων που θα συνεχίσουν να υφίστανται και μετά τις όποιες βελτιώσεις γίνουν σε ένα οδικό σύστημα και επισημαίνοντας ότι οι Ορίζοντες προτείνουν τη δημιουργία Αυτοκινητοδρόμου κάθετου στην Ιόνια Οδό, που θα συνδέει την έξοδο προς Φιλιππιάδα με τα παράλια του Ιονίου. Όπως είπε, στην υλοποίησή του θα χρησιμοποιηθεί το υφιστάμενο τμήμα από τον υπό κατασκευή κόμβο Φιλιππιάδας έως στρατόπεδο με όποιες επιμέρους παρεμβάσεις απαιτηθούν. Από εκεί με νέα χάραξη θα περνάει αριστερά της λίμνης Ζηρού, νότια του Θεσπρωτικού, πέριξ του χωριού Στεφάνη στο Βόρειο και Βορειοδυτικό τμήμα εκτός του χωριού Λούρου και Βορειοδυτικά του χωριού Αρχάγγελος για να καταλήγει στον κόμβο Καναλιού της Ε.Ο. Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας. Το κόστος του σύγχρονου οδικού άξονα υπολογίζεται στα 120 εκατομμύρια ευρώ και πρότεινε χρηματοδοτικά εργαλεία.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.623)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(504)
- Ελλάδα(127)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.197)
- Εκδηλώσεις(1.573)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.933)
Αρθρογραφία
Είσοδος