Το δρόμο της ιδιωτικοποίησης, με τη μέθοδο που ακολουθήθηκε και σε άλλα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, έδειξε και για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων ο περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης.
Με αφορμή αφενός την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης και αφετέρου τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται ανά διαστήματα, όπως οι ακυρώσεις των πτήσεων, λόγω των καιρικών συνθηκών, ο κ. Καχριμάνης αναφέρθηκε στο ζήτημα, σχολιάζοντας και την ανακοίνωση που εξέδωσε στις αρχές της εβδομάδας η Ένωση Ξενοδόχων.
Έτσι, αφού τόνισε πως όλοι οι φορείς θα πρέπει να πιέσουν για την τοποθέτηση των κατάλληλων ραδιοβοηθημάτων, αλλά και για την ολοκλήρωση των εργασιών που υπολείπονται πρόσθεσε πως ένα υποβαθμισμένο αεροδρόμιο, όπως λειτουργεί σήμερα δεν μπορεί να προσφέρει σε κανέναν.
Ο κ. Καχριμάνης δεν παρέλειψε να επιρρίψει ευθύνες και να εκφράσει αιχμές για τη στάση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, διαχρονικά, ξεκινώντας από τις περίφημες ηλεκτρομηχανολογικές μελέτες και φτάνοντας μέχρι την πρόσφατη απαίτηση για να μειωθεί το ύψος των κτισμάτων στην περιοχή πέριξ του αεροδρομίου. «Πρέπει κάποια στιγμή η Πολιτική Αεροπορία να καταλάβει ότι δεν μπορεί να κρατάει στη σημερινή κατάσταση το αεροδρόμιο Ιωαννίνων με διάφορα τερτίπια. Και για μένα είναι τερτίπι, όταν οι ίδιοι έδιναν άδεια στην περιοχή του αεροδρομίου (Νέα Ζωή) ώστε να έχουν το δικαίωμα οι πολυκατοικίες να έχουν ύψος όσο οι στήλες της ΔΕΗ και ξαφνικά σήμερα να ζητείται το "κόψιμο" ενός ορόφου για να τοποθετηθεί το σύστημα πλοήγησης. Αυτά γίνονται από κέντρα που δεν θέλουν να γίνει κατά κάποιο τρόπο σωστή εκμετάλλευση και σωστή λειτουργία του αεροδρομίου Ιωαννίνων", τόνισε ενώ πρόσθεσε πως εκείνο που είναι ζωτικής σημασίας για την Περιφέρεια είναι ο δρόμος της οδικής σύνδεσης από το Άκτιο μέχρι τα Γιάννινα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.829)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.596)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος