Μία δεκαετία σχεδόν μετά την έναρξη του κινήματος «Δεν Πληρώνω» στα διόδια στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, ένα άλλο κίνημα, αυτή τη φορά με επίσημο χαρακτήρα και όχι με «επιχειρήσεις καταδρομικού χαρακτήρα» κάνει την έντονη εμφάνισή του. Ο λόγος για τους επίσημους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και της αγοράς, που έχουν ήδη προσφύγει στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο, ζητώντας αρχικά την αναστολή λειτουργίας των νέων σταθμών της Εγνατίας Οδού και αφετέρου την οριστική ακύρωση της απόφασης λειτουργίας τους με απόφαση του ίδιου του δικαστηρίου. Η Περιφέρεια Ηπείρου, όπως και οι δήμοι Μετσόβου και Ζαγορίου, καθώς επίσης επιχειρηματικοί κλάδοι της τοπικής αγοράς έχουν καταθέσει στο ΣτΕ ασφαλιστικά μέτρα και προσφυγή που θα λάβει τακτική δικάσιμο με τα παραπάνω αιτήματα, ενώ αντίστοιχη είναι η στάση και άλλων φορέων όπως των Δήμων Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας, του Δικηγορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, του Επιμελητηρίου Έβρου, του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης, αλλά και επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς της κτηνοτροφίας, του εμπορίου και των μεταφορών. Ο Αλ. Καχριμάνης σε χθεσινές του δηλώσεις επανέλαβε πως η λειτουργία ενός δημόσιου οδικού άξονα όπως η Εγνατία Οδός διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες, όρους και προϋποθέσεις, οι οποίοι δεν πληρούνται με τις σημερινές συνθήκες. «Από το 2009 όταν εγκαταλείφθηκε ο άξονας μέσω Κατάρας που συνδέει Ήπειρο και Θεσσαλία υπάρχει αυτή η άνιση μεταχείριση σε βάρος των κατοίκων των περιοχών μας. Χαρακτηριστική είναι και η απόφαση της Εγνατίας Α.Ε. που ζητά διόδια 1 ευρώ για το Δροσοχώρι και μείωση του τέλους στην Τύρια. Δεν μας ενδιαφέρουν μόνον οι κάτοικοι και καθημερινοί χρήστες αλλά μας ενδιαφέρουν και οι επισκέπτες», σημείωσε ο κ. Καχριμάνης.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος