Τα είπε και ανάσανε ο Χρ. Σπίρτζης ή τα είπε για να τα ακούσουν κάποιοι, που ήθελε ο ίδιος να ακούσουν;
Όπως και να είναι, σημασία έχει, ότι ο υπουργός Μεταφορών ξεσπάθωσε χθες κατά της Fraport για την παρακωλυτική τακτική της στα έργα που έχει αναλάβει να υλοποιήσει στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»…
Για να πούμε βέβαια την πάσα αλήθεια, ο υπουργός είπε χθες τα μισά, ίσως και λιγότερα από αυτά που συμβαίνουν στην πραγματικότητα με τη Fraport…
Δεν έχει περάσει ένας μήνας από την επίσκεψη του προέδρου της Ομοσπονδίας Εργαζομένων της ΥΠΑ στην πόλη μας και τη συνέντευξη που είχε δώσει, όπου μεταξύ των άλλων, μας είχε ενημερώσει για την άρνηση – αδιαφορία της Fraport, να υλοποιήσει τα έργα που περιγράφονται στη σύμβασή της με το Ελληνικό Δημόσιο…
Το θέμα δεν είναι ωστόσο το τι ακριβώς έχει στο μυαλό του ο Σπίρτζης ή γενικότερα η κυβέρνηση για τη Fraport…
Αλλά τι σκέφτονται να κάνουν με τα άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως των Ιωαννίνων, που δεν ιδιωτικοποιήθηκαν…
Τους απασχολεί η προοπτική να περάσουν στην ιδιοκτησία των τοπικών κοινωνιών ή όχι;
Υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις άλλωστε για το συγκεκριμένο θέμα, στις οποίες δεν έχει αναφερθεί ποτέ ο υπουργός ή κάποιο άλλο κυβερνητικό στέλεχος…
Μία αξιόλογη πρωτοβουλία προανήγγειλε ο υπ. Δικαιοσύνης κ. Κοντονής, μιλώντας για τον διπλασιασμό της προβλεπόμενης ποινής φυλάκισης για τους βανδαλισμούς των πολιτιστικών μνημείων…
Το σημαντικό πάντως είναι, όχι απλώς να αυστηροποιηθεί ο ποινικός κώδικας, αλλά να δικάζονται κιόλας οι δράστες των βανδαλισμών…
Αλλά έστω κι έτσι, είναι ένα πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση…
Εντοπίστηκαν και διασώθηκαν οι δύο ορειβάτες από το Ισραήλ, που εγκλωβίστηκαν κάπου στην Αστράκα το απόγευμα της Δευτέρας και θα πρέπει να ευχαριστούν την 5η ΕΜΑΚ, που κινητοποιήθηκε όπως πάντα, άμεσα…
Μαθαίνουμε όμως, ότι το απόγευμα της Δευτέρας μετά το πρώτο SOS, που εξέπεμψαν οι δύο, κινητοποιήθηκε ολόκληρος ο κρατικός μηχανισμός και εγκρίθηκε η αποστολή ελικοπτέρου διάσωσης, με εντολή άνωθεν!
Και φυσικά μετά από παρέμβαση της πρεσβείας του Ισραήλ, που έκανε ό,τι ακριβώς όφειλε, να κάνει για δύο υπηκόους της…
Αν υπάρχει όμως δυνατότητα να απογειώνονται ελικόπτερα διάσωσης, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες, αυτό θα πρέπει να το πούμε σε όλους…
Γιατί έχουμε καλύψει περιπτώσεις τα δύο τελευταία χρόνια, που οι άνθρωποι περίμεναν βοήθεια και το «πράσινο φως» δε δινόταν από το Κέντρο εάν προηγουμένως δεν υπήρχε έγγραφη δέσμευση από κάποιον φορέα, ότι αναλαμβάνει την κάλυψη της δαπάνης!
Εκτός πια κι αν για να σωθεί κάποιος που χρειάζεται βοήθεια από αέρος, θα πρέπει να δηλώσει υπήκοος τρίτης χώρας, για να «σηκωθεί» ελικόπτερο!
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος