Για μία και μόνο αλήθεια αναφορικά με την ιστορία των μελετών και της κατασκευής του έργου της Ιόνιας Οδού, η οποία όμως επλήγη βαθύτατα από την ομιλία του πρωθυπουργού κ. Τσίπρα και του υπουργού κ. Σπίρτζη κάνει λόγο σε γραπτή του δήλωση, ο πρώην υπουργός και βουλευτής της Ν.Δ Στ. Καλογιάννης. Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του ο κ. Καλογιάννης μετά τις βάσεις του έργου που τέθηκαν από τις κυβερνήσεις Καραμανλή, το έργο κινδύνεψε να χαθεί δύο φορές, το 2010 επί κυβέρνησης Παπανδρέου, όπου σώθηκε όμως, με την υπογραφή τον Απρίλιο του 2013 της νέας συμφωνίας με τους παραχωρησιούχους, οι οποίοι προέβλεπαν την ολοκλήρωση του έργου το 2015. «Χάρη σε αυτές τις συμβάσεις ολοκληρώθηκαν οι αυτοκινητόδρομοι, η Κυβέρνηση Σύριζα – ΑΝΕΛ δεν άλλαξε ούτε μία γραμμή σε αυτές»,. Αναφέρει ο κ. Καλογιάννης για να σταθεί στη δεύτερη φορά που απειλήθηκε η πορεία του έργου, με τη νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που «…υποχρεώθηκε στο τέλος του 2015 να παραπέμψει την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων αρχικά τον Μάρτιο του 2017 και στη συνέχεια τον Αύγουστο του 2017. Επιπλέον, έδωσε bonus «επιτάχυνσης των εργασιών» εκατοντάδων εκατομμυρίων στους παραχωρησιούχους κάθε έργου, ώστε να καλυφθεί η χαμένη χρονιά (2015). Αυτή είναι η αλήθεια, που επλήγη βαρύτατα κατά τις χθεσινές ομιλίες του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών. Αφήνω στην άκρη σήμερα τον σφοδρό και εντελώς αστήρικτο πόλεμο που δεχόμαστε για τις συμβάσεις παραχώρησης, από τους σημερινούς κυβερνώντες, εντός και εκτός Βουλής, όσοι δουλεύαμε σκληρά για να υλοποιηθούν τα έργα, διασφαλίζοντας το Δημόσιο Συμφέρον. Είμαι πραγματικά ευτυχής που βλέπω την Ιόνια οδό, έργο στο οποίο κι εγώ συνέβαλα από το πρώτα του στάδια μέχρι το τέλος, έργο στο οποίο έβαλα την υπογραφή μου, να παραδίδεται στους συμπολίτες μας», αναφέρει ο κ. Καλογιάννης που καταλήγει αποδίδοντας τα εύσημα στον παραχωρησιούχο, τον κατασκευαστή, τους μηχανικούς, το προσωπικό και τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών. Σκληρή κριτική και από ΝΟΔΕ Σε αντιπολιτευτικούς τόνους, για τα έργα παραχώρησης, τα οποία θα έπρεπε στο σύνολό τους, να είχαν παραδοθεί νωρίτερα, κινείται η ανακοίνωση της ΝΟΔΕ Ιωαννίνων, με φόντο τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού, τα οποία και χαιρετίζει. Όμως, όπως αναφέρει «η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με την ευκαιρία αυτή, διοργανώνει κομματικές φιέστες προσπαθώντας να οικειοποιηθεί το συγκεκριμένο έργο». «Ως Αξιωματική Αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ψήφισε ποτέ τις συμβάσεις παραχώρησης στη Βουλή, ενώ διακήρυττε, σε κάθε ευκαιρία ότι θα τις καταργούσε διότι δεν εξασφαλιζόταν το δημόσιο συμφέρον. Μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015, η Κυβέρνηση προσπάθησε, μέσω του ΕΣΠΑ, να δώσει κάποιες ενέσεις ρευστότητας στις κοινοπραξίες. Όμως, τα χρονοδιαγράμματα είχαν εκτροχιαστεί και δεν μπορούσε να καλυφθεί το χαμένο έδαφος. Βασιζόμενοι σε όλες αυτές τις καθυστερήσεις και επικαλούμενοι ότι τα έργα θα βγουν εκτός χρονοδιαγράμματος, οι εργολάβοι ζήτησαν από το Δημόσιο υπέρογκες αποζημιώσεις», σημειώνεται στην μακροσκελή ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Τομεάρχη Υποδομών Σπύρο Κωνσταντόπουλο. Παράλληλα, ο κ. Κωνσταντόπουλος, υπογραμμίζει ότι στην ομιλία του κ. Τσίπρα δεν υπήρχε καμία επίσημη δέσμευση στο να προχωρήσει η οδική σύνδεση της Ιόνιας Οδού με την Πρέβεζα, καθώς επίσης και η επέκταση του οδικού άξονα μέχρι την Κακαβιά, έργα σημαντικά και απαραίτητα για την Ήπειρο.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος