Επικαιρότητα

Πιέζει ο χρόνος για την πρώτη πτήση τσάρτερ

Off

Μάλλον κανείς δεν είχε φανταστεί τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη των έργων αναβάθμισης στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και κυρίως τις καθυστερήσεις, πως θα ερχόταν η στιγμή που το αεροδρόμιο θα μονοπωλούσε σχεδόν το πανελλαδικό ενδιαφέρον στο πτητικό του αντικείμενο. Κι όμως αυτό αποτελεί πλέον μία πραγματικότητα, αφού τις τελευταίες ημέρες με αφορμή τις καθυστερήσεις και την αδυναμία εξεύρεσης λύσης για τον ανεφοδιασμό των αεροπλάνων από το εξωτερικό που πρόκειται να έρθουν στα Ιωάννινα, το αεροδρόμιο βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας των συζητήσεων της αρμόδιας πολιτικής ηγεσίας, της ΥΠΑ, των τοπικών φορέων και όσων ακόμη εμπλέκονται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στη διαδικασία. Όπως αποκάλυψε από την περασμένη κιόλας εβδομάδα το ITV και η «Ε» στο φύλλο του Σαββάτου, τα όποια εμπόδια υπάρχουν θα είχαν ξεπεραστεί εάν δεν είχε ανακύψει ένα μείζον πρόβλημα με προοπτική τη μελλοντική χρήση και δυναμική του αεροδρομίου της πόλης. Μετά την ιδιωτικοποίηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην γερμανική Fraport οποιαδήποτε συζήτηση μπορεί να περιέχει αναπτυξιακό πρόσημο και χαρακτήρα για κάποιο άλλο αεροδρόμιο που παραμένει υπό κρατικό έλεγχο είναι προφανές ότι εμπίπτει σε μία ιδιαίτερη «μεταχείριση». Έτσι, οι παρεμβάσεις των τοπικών φορέων μέχρι και χθες το πρωί προς κάθε κατεύθυνση, ακόμη και στις ηγεσίες των κομμάτων, με τη μεσολάβηση των τοπικών κυβερνητικών βουλευτών και της αντιπολίτευσης, για να βρεθεί λύση και να μην κινδυνεύσει να «τιναχθεί στον αέρα» ο προγραμματισμός των πτήσεων τσάρτερ του ταξιδιωτικού φορέα Apollo από τη Σκανδιναβία, δεν είχαν πιάσει τόπο. Μάλιστα, επειδή πλέον ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά ενόψει της πρώτης προγραμματισμένης πτήσης στις 5 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε μία ακόμη σύσκεψη στο διοικητήριο της Περιφέρειας με αλλεπάλληλες τηλεφωνικές συνδιαλέξεις του Αλ. Καχριμάνη, του Θ. Μπέγκα, του Ν. Γκόλα και άλλων προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση. Μέχρι αργά χθες το απόγευμα αναμενόταν οι οριστικές απαντήσεις από εταιρείες καυσίμων, στις οποίες είχαν δοθεί τα εχέγγυα από τους τοπικούς φορείς, προκειμένου να αναλάβουν την τροφοδοσία των αεροσκαφών με καύσιμα. Εάν παρόλα αυτά η υπόθεση δεν τελεσφορήσει, το σύνολο των τοπικών φορέων θα παρουσιάσει αναλυτικά την υπόθεση σε κοινή συνέντευξη τύπου που θα παραχωρήσουν, πιθανότατα αύριο Παρασκευή. Οι πιέσεις είναι πολύ έντονες σε πολιτικό και όχι μόνο επίπεδο και όπως επισημάνθηκε στη χθεσινή, αλλά και σε προηγούμενες συσκέψεις, από την κατάληξη αυτής της υπόθεσης μπορεί να κριθεί οριστικά και το μέλλον του αεροδρομίου των Ιωαννίνων.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232372

Powerd By  

    Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
    ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
    Διευθυντής σύνταξης:
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    tel 2651032055
    mail ele@ele.gr

    ΑΦΜ 047685050
    ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ