Είναι μεγάλες οι πιέσεις των τελευταίων ημερών και η προοπτική των πτήσεων τσάρτερ από τη Δανία προς τα Ιωάννινα, τίθεται εν αμφιβόλω!
Αιτία και αφορμή το γεγονός, πως η ΥΠΑ και η εταιρεία με την οποία συνεργάζεται και η οποία έχει την ευθύνη της προμήθειας και διάθεσης καυσίμων στα αεροδρόμια δικαιοδοσίας της, δεν απάντησαν ποτέ εγγράφως, παρά μόνο με προφορική διαβεβαίωση, ότι θα υπάρχει επάρκεια καυσίμων στο αεροδρόμιο, ώστε να τροφοδοτούνται τα αεροσκάφη…
Όπως μαθαίνουμε, η εταιρεία Apollo, ο μεγαλύτερος τουριστικός πράκτορας της Σκανδιναβίας, με τον οποίο υπάρχει συμφωνία για τις πτήσεις τσάρτερ στα Ιωάννινα, απέστειλε τελεσίγραφο με τελικό χρονοδιάγραμμα απάντησης μάλιστα, προειδοποιώντας, ότι η συμφωνία δε θα εφαρμοστεί, εάν δεν λάβει έγγραφες βεβαιώσεις, για την τροφοδοσία των αεροσκαφών στα Ιωάννινα…
Προ ημερών, ο Αλ. Καχριμάνης έθεσε το ζήτημα στον πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα που τον παρέπεμψε στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών…
Επειδή όμως έγγραφη απάντηση δε δόθηκε μέχρι και σήμερα και έπειτα από την προειδοποίηση της Apollo, το όλο εγχείρημα βρίσκεται μία ανάσα από το να «τιναχτεί στον αέρα», ανέλαβαν πρωτοβουλία εκ νέου επαφής με το πρωθυπουργικό γραφείο, η Περιφέρεια Ηπείρου και ο δήμος Ιωαννιτών…
Αναλαμβάνοντας παράλληλα και την ευθύνη της κάλυψης της δαπάνης, που απαιτείται για τη μεταφορά μίας ειδικής πλατφόρμας από την Αθήνα στο αεροδρόμιο, για όλους τους μήνες που θα ισχύσει η συμφωνία με την Apollo, ώστε η τροφοδοσία με καύσιμα να γίνεται ανεμπόδιστα…
Το αν θα ευδοκιμήσει η προσπάθεια αυτή είναι προς στιγμήν άγνωστο…
Την Τρίτη και την Τετάρτη όμως έγιναν αλλεπάλληλες συσκέψεις στην Περιφέρεια, ώστε να βρεθεί τρόπος απεμπλοκής και να μην χαθεί η μεγάλη ευκαιρία των πτήσεων τσάρτερ προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων…
Όταν όμως με το καλό τελειώσει η ιστορία, καλό θα είναι να μάθουμε ποιοι ήταν αυτοί που αρνούνταν να δώσουν τις εγγυήσεις που ζητούσε η Apollo, ότι δε θα ξεμείνει από καύσιμα στο αεροδρόμιο…
Την απορία για το αρχοντικό της Ισμήνης Τζαβέλλα την είχαμε κι εμείς, αναφορικά με τους λόγους της μη αξιοποίησής του, όπως προβλεπόταν και είχε ανακοινωθεί…
Μας πρόλαβε ο συνάδελφος (typos-i), που ανέδειξε χθες το θέμα και έχουμε την εξήγηση, γιατί δεν προχώρησε ποτέ αυτή η ιστορία…
Γιατί – και σε αυτό το κτήριο – έγινε λάθος με το Κτηματολόγιο, όπου δε δηλώθηκε και ως εκ τούτου για να αξιοποιηθεί από το δήμο Ιωαννιτών, θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιωθεί το ιδιοκτησιακό του καθεστώς…
Ελπίζουμε και ευχόμαστε όταν αυτό γίνει, να ξεκινήσει η διαδικασία για τη λειτουργία του ως Μουσείο και για να μεταφερθούν σε αυτό, τα εργαστήρια συντήρησης της Δημοτικής Πινακοθήκης, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός…
ΥΓ. Νέος πρόεδρος στο ΣΥΔΛΙ ο Ηλ. Αρλέτος, δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Μπέγκα… Έμεινε κανείς σύμβουλος της πλειοψηφίας στο δήμο Ιωαννιτών, χωρίς αντιμισθία ή τακτοποιήθηκαν όλοι;
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Είναι μεγάλες οι πιέσεις των τελευταίων ημερών και η προοπτική των πτήσεων τσάρτερ από τη Δανία προς τα Ιωάννινα, τίθεται εν αμφιβόλω!
Αιτία και αφορμή το γεγονός, πως η ΥΠΑ και η εταιρεία με την οποία συνεργάζεται και η οποία έχει την ευθύνη της προμήθειας και διάθεσης καυσίμων στα αεροδρόμια δικαιοδοσίας της, δεν απάντησαν ποτέ εγγράφως, παρά μόνο με προφορική διαβεβαίωση, ότι θα υπάρχει επάρκεια καυσίμων στο αεροδρόμιο, ώστε να τροφοδοτούνται τα αεροσκάφη…
Όπως μαθαίνουμε, η εταιρεία Apollo, ο μεγαλύτερος τουριστικός πράκτορας της Σκανδιναβίας, με τον οποίο υπάρχει συμφωνία για τις πτήσεις τσάρτερ στα Ιωάννινα, απέστειλε τελεσίγραφο με τελικό χρονοδιάγραμμα απάντησης μάλιστα, προειδοποιώντας, ότι η συμφωνία δε θα εφαρμοστεί, εάν δεν λάβει έγγραφες βεβαιώσεις, για την τροφοδοσία των αεροσκαφών στα Ιωάννινα…
Προ ημερών, ο Αλ. Καχριμάνης έθεσε το ζήτημα στον πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα που τον παρέπεμψε στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών…
Επειδή όμως έγγραφη απάντηση δε δόθηκε μέχρι και σήμερα και έπειτα από την προειδοποίηση της Apollo, το όλο εγχείρημα βρίσκεται μία ανάσα από το να «τιναχτεί στον αέρα», ανέλαβαν πρωτοβουλία εκ νέου επαφής με το πρωθυπουργικό γραφείο, η Περιφέρεια Ηπείρου και ο δήμος Ιωαννιτών…
Αναλαμβάνοντας παράλληλα και την ευθύνη της κάλυψης της δαπάνης, που απαιτείται για τη μεταφορά μίας ειδικής πλατφόρμας από την Αθήνα στο αεροδρόμιο, για όλους τους μήνες που θα ισχύσει η συμφωνία με την Apollo, ώστε η τροφοδοσία με καύσιμα να γίνεται ανεμπόδιστα…
Το αν θα ευδοκιμήσει η προσπάθεια αυτή είναι προς στιγμήν άγνωστο…
Την Τρίτη και την Τετάρτη όμως έγιναν αλλεπάλληλες συσκέψεις στην Περιφέρεια, ώστε να βρεθεί τρόπος απεμπλοκής και να μην χαθεί η μεγάλη ευκαιρία των πτήσεων τσάρτερ προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων…
Όταν όμως με το καλό τελειώσει η ιστορία, καλό θα είναι να μάθουμε ποιοι ήταν αυτοί που αρνούνταν να δώσουν τις εγγυήσεις που ζητούσε η Apollo, ότι δε θα ξεμείνει από καύσιμα στο αεροδρόμιο…
Την απορία για το αρχοντικό της Ισμήνης Τζαβέλλα την είχαμε κι εμείς, αναφορικά με τους λόγους της μη αξιοποίησής του, όπως προβλεπόταν και είχε ανακοινωθεί…
Μας πρόλαβε ο συνάδελφος (typos-i), που ανέδειξε χθες το θέμα και έχουμε την εξήγηση, γιατί δεν προχώρησε ποτέ αυτή η ιστορία…
Γιατί – και σε αυτό το κτήριο – έγινε λάθος με το Κτηματολόγιο, όπου δε δηλώθηκε και ως εκ τούτου για να αξιοποιηθεί από το δήμο Ιωαννιτών, θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιωθεί το ιδιοκτησιακό του καθεστώς…
Ελπίζουμε και ευχόμαστε όταν αυτό γίνει, να ξεκινήσει η διαδικασία για τη λειτουργία του ως Μουσείο και για να μεταφερθούν σε αυτό, τα εργαστήρια συντήρησης της Δημοτικής Πινακοθήκης, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός…
ΥΓ. Νέος πρόεδρος στο ΣΥΔΛΙ ο Ηλ. Αρλέτος, δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Μπέγκα… Έμεινε κανείς σύμβουλος της πλειοψηφίας στο δήμο Ιωαννιτών, χωρίς αντιμισθία ή τακτοποιήθηκαν όλοι;
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος