Στα συρτάρια του αρμόδιου υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων παραμένει εδώ και 2,5 σχεδόν χρόνια το νομοσχέδιο που φιλοδοξεί να ρυθμίσει και να θέσει κανόνες στην αγορά των μεταφορών και συγκοινωνιών. Παρότι μεταξύ του κλάδου των ιδιοκτητών ταξί και της πολιτικής ηγεσίας οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου έχουν συμφωνηθεί, οι παρεμβάσεις του ΔΝΤ έχουν επηρεάσει καθοριστικά την κατάθεση του νομοσχεδίου που σύμφωνα με τη νεότερη ενημέρωση θα κατατεθεί προς ψήφιση μετά τις 22 Μαΐου. Τις τελευταίες ημέρες ωστόσο το φως της δημοσιότητας βλέπουν παράμετροι του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, με προφανή σκοπό όπως καταγγέλλουν οι επαγγελματίες να θιγούν τα δικά τους συμφέροντα και να ευνοηθούν διεθνείς εταιρείες μεταφορών, όπως η περίφημη Uber, η δράση της οποίας στον τομέα των μεταφορών έχει προκαλέσει ένα παγκόσμιο κύμα αντίδρασης του κλάδου. Στο πλαίσιο αυτής της παρέμβασης τις τελευταίες ημέρες πληθαίνουν τα δημοσιεύματα σχετικά με μία υπουργική απόφαση του κ. Σπίρτζη που φέρεται να έχει στόχο την επιμήκυνση του χρόνου λειτουργίας των αυτοκινήτων ταξί από τα 20 χρόνια που είναι σήμερα, στα 22. Τα δημοσιεύματα κάνουν λόγο για «περιβαλλοντική βόμβα» με ρυπογόνα Ι.Χ. αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες, τα οποία κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν αντικαθίστανται. Διαφορετική ωστόσο είναι η άποψη του κλάδου με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί «Ο Άγιος Γεώργιος» Μιχ. Ψήνα να τονίζει πως όλα τα αυτοκίνητα περνούν από τον τεχνικό έλεγχο που αποδεικνύει εάν είναι ή όχι ρυπογόνα. «Όλα εξαρτώνται από τη συντήρηση των αυτοκινήτων. Ούτε πολλά χιλιόμετρα γίνονται πλέον όπως στο παρελθόν, λόγω της κρίσης, ούτε και έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας. Θεωρούμε ότι αυτό που προσπαθούν να πετύχουν κάποιοι είναι να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη και να επιχειρήσουν να διαμορφώσουν το έδαφος για την απελευθέρωση του έργου των μεταφορών με υπερατλαντικές εταιρείες – κολοσσούς, που έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε άλλες χώρες – μέλη της Ε.Ε. και έχουν προκαλέσει τεράστια προβλήματα», σημείωσε ο κ. Ψήνας.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος