Τα του Καίσαρος...

Τα του Καίσαρος

Off

Προφανώς και είναι εξαιρετικά σημαντική η εξασφάλιση της χορηγίας από την οικογένεια Λούλη, για την ανάληψη της δαπάνης που απαιτείται για τις μελέτες…

 

Και αυτό δε μπορεί παρά να το αναφέρουμε και να το εξάρουμε, παρότι στην κυβέρνηση κάποιοι βγάζουν… φλύκταινες, όταν ακούν για χορηγίες επιχειρηματιών.

 

Διότι το ξέρετε, ειδικά για την περίπτωση της γέφυρας Πλάκας και της αναστήλωσης, που πρόκειται να γίνει, κάποιοι ενοχλήθηκαν στα συναρμόδια υπουργεία, όταν εκδηλώθηκε η διάθεση προσφοράς της οικογένειας και όταν αυτή η διάθεση, δημοσιοποιήθηκε από τον περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη…

Επειδή όμως, για να γίνουν όλα όσα χρειάζονται, θα πρέπει να αναλάβουν και κάποιοι άλλοι τις δικές τους ευθύνες, είναι ώρα να τις αναλάβουν και τα συναρμόδια υπουργεία…

Διότι, πώς να το κάνουμε, είναι και περίεργο και ανεξήγητο το γεγονός, ότι ακόμη δεν έχει επικαιροποιηθεί και δεν έχει υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ των υπουργείων Πολιτισμού και Υποδομών…

Το ποιος ευθύνεται γι’ αυτό δε χρειάζεται να το πούμε εμείς…

Το παραδέχθηκε παραμονές Πρωτοχρονιάς ο υπουργός Υποδομών 
κ. Σπίρτζης στη συνέντευξη τύπου που είχε δώσει στην Άρτα…

Δική μας η καθυστέρηση είχε πει, άρα δική τους και η ευθύνη, προσθέτουμε εμείς…

Δεν ξέρουμε βέβαια και κάτι άλλο, για το οποίο ο ίδιος εμφανίζεται σίγουρος…

Αν τα χρήματα, για το κόστος της αναστήλωσης είναι όντως εξασφαλισμένα, γιατί πέρα από τις προφορικές διαβεβαιώσεις του ιδίου, άλλο κάτι χειροπιαστό, δεν έχουμε δει…

Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι δε θα τους… κακοπέσει η επίσημη και δημόσια δέσμευση του κ. Λούλη για την ανάληψη του κόστους των μελετών…

Μιας και ο λόγος πάντως για τον κ. Σπίρτζη, μιλώντας προ ημερών με κάποιον του κλάδου των μηχανικών, μας είπε το εξής ενδιαφέρον για την προοπτική σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηπείρου…

Λέει ο κ. Σπίρτζης, ότι είναι πολύ κοστοβόρο να «τρυπήσουμε την Πίνδο» και δεν είναι καθόλου βέβαιος, ότι αυτό μπορεί να γίνει και να βρεθεί μάλιστα χρηματοδότηση…

Και αναρωτιέται ο φίλος της στήλης… Δηλαδή είναι περισσότερο κοστοβόρο να τρυπήσουμε την Πίνδο για μία σιδηροδρομική γραμμή, με πλάτος μέχρι 6 μέτρα και είναι λιγότερο δαπανηρό, να την τρυπήσουμε για να φτιάξουμε έναν ακόμη οδικό άξονα, πλάτους 40 μέτρων;

Αυτό που κάνουμε ήδη με τον Ε65 δηλαδή…

Εύλογο το ερώτημα και προφανής η απάντηση. Περί της αναγκαιότητας και ωριμότητας έργων και μελετών, δεν τίθεται λόγος…

Όμως, την επόμενη φορά που θα μιλήσει για τη σιδηροδρομική σύνδεση ο κ. Σπίρτζης, καλύτερα θα είναι να βρει άλλο επιχείρημα από αυτό του κόστους… 

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232372

Powerd By  

    Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
    ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
    Διευθυντής σύνταξης:
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    tel 2651032055
    mail ele@ele.gr

    ΑΦΜ 047685050
    ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ