Σε αναζήτηση ρευστού και μάλιστα το συντομότερο δυνατό βρίσκεται η ΔΕΗ προκειμένου να αντιμετωπίσει τα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, που απειλούν το μέλλον της επιχείρησης.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ ανακοίνωσε τη λήψη νέων μέτρων – ρυθμίσεων για τους καταναλωτές, ακολουθώντας σε πολλές περιπτώσεις τους άλλους ιδιώτες παρόχους και σε κάποιες περιπτώσεις δίνοντας ακόμη καλύτερα κίνητρα.
Έτσι για τους πελάτες που μέχρι 31 Ιανουαρίου έχουν οφειλή μικρότερη των 500 ευρώ αποφασίστηκε η αναστολή της πληρωμής του χρέους αυτού μέχρι το τέλος του 2017 και η χορήγηση έκπτωσης 10% στους τρέχοντες λογαριασμούς με την προϋπόθεση ότι θα τους εξοφλούν εμπρόθεσμα.
Η ρύθμιση αφορά 1.150.000 πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν σχετική αίτηση μέχρι 30 Απριλίου. Παρέχεται επίσης δεύτερη ευκαιρία σε όσους ρύθμισαν την οφειλή τους αλλά δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν. Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα επανένταξης με αίτηση μέχρι 28 Φεβρουαρίου.
Επίσης διατηρείται η έκπτωση του 15% για την εμπρόθεσμη εξόφληση των λογαριασμών για όλους.
Τέλος, η διοίκηση της ΔΕΗ αποφάσισε την παροχή νέων κινήτρων για πελάτες συνεπής στην εξόφληση τους οποίους επιβραβεύει με έκπτωση 6% επιπλέον του 15% που ήδη ισχύει.
Η εφαρμογή του προγράμματος ξεκινά άμεσα για τις μεγάλες επιχειρήσεις και τον Μάρτιο του 2017 θα εφαρμοστεί για τα νοικοκυριά, τους επαγγελματίες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Ο υπεύθυνος της Ένωσης Τεχνιτών του ΔΕΔΔΗΕ Β. Γούκος τόνισε πως ίσως είναι η πρώτη φορά που η ΔΕΗ υποβάλλει καλύτερες προσφορές και δυνατότητες από τους άλλους ιδιώτες παρόχους.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος