Ποικίλα σχόλια και ακόμη περισσότερη κριτική σε πολιτικό επίπεδο, είχε προκαλέσει ο όρος «Λειτουργική Εγνατία», που είχε χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από τις κυβερνήσεις Σημίτη και Καραμανλή για την παράδοση των τμημάτων του οδικού άξονα.
Ο όρος αυτός όμως επανέρχεται και βρίσκεται τη θέση του, στη σημερινή πραγματικότητα, αναφορικά με την κατασκευή του οδικού άξονα της Ιόνιας Οδού, που ολοκληρώνεται σταδιακά.
Τον ίδιο όρο χρησιμοποίησε χθες και ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζης, που επιθεώρησε τα εργοτάξια της Ιόνιας και την πρόοδο των κατασκευαστικών εργασιών, ανακοινώνοντας την «λειτουργική παράδοση» του δρόμου τον Μάρτιο του 2017. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, που είχε δοθεί για την ολοκλήρωση του έργου, με εξαίρεση τους Ανισόπεδους Κόμβους, οι οποίοι θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2017, προκειμένου να μην ενεργοποιηθούν οι ρήτρες με τους παραχωρησιούχους.
Σε ό,τι αφορά στην πρόωρη παράδοση κάποιων ή κάποιου τμήματος, ο υπουργός ανακοίνωσε χθες, ότι πιθανότατα μέχρι το τέλος του έτους, θα παραδοθεί ένα τμήμα 60 χιλιομέτρων, από την έξοδο της σήραγγας Κλόκοβας (Γαβρολίμνη) μέχρι τον Ανισόπεδο κόμβο της Αμφιλοχίας. Μαζί με το υπάρχον τμήμα της Ιόνιας (παράκαμψη Αγρινίου), θα χρησιμοποιείται από τους οδηγούς ένα αυτοτελές τμήμα 92 χιλιομέτρων.
«Μέχρι τέλος του χρόνου γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια να δοθεί στους πολίτες για κυκλοφορία ένα αρκετά μεγάλο τμήμα. Υπολογίζουμε ότι περίπου 60 χιλιόμετρα θα είναι έτοιμα για να δοθούν», ανέφερε από την Κλόκοβα σε δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης.
Από τα Ιωάννινα…..
Ο κ. Σπίρτζης κατέληξε αργά χθες το απόγευμα στην πόλη των Ιωαννίνων, όπου βρέθηκε για λίγη ώρα στα γραφεία της Νομαρχιακής Επιτροπής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας συνάντηση με στελέχη της, για να αναχωρήσει αμέσως μετά για τον επόμενο σταθμό του, που ήταν η Θεσσαλονίκη.
Στις δηλώσεις που έκανε ο κ. Σπίρτζης τόνισε, ότι η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου θα σημάνει την άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου ειδικότερα.
«Το Μάρτιο, μετά από πάρα πολλά χρόνια, επιτέλους η Δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος, θα μπορεί να εξυπηρετείται από το σύνολο του έργου, έχοντας ένα ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Παρακάμπτοντας και ξεχνώντας την ταλαιπωρία της Παλιοβούνας, της Κλόκοβας, με τα εγκαίνια που θα γίνουν για τη λειτουργική ολοκλήρωση του έργου από τον Πρωθυπουργό».
Κατά την επιθεώρηση του έργου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης διαπίστωσε, ότι η κατασκευή του προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς σε όλα τα μέτωπα.
Η Ιόνια οδός μήκους 196 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής στη Δυτική Ελλάδα. Διασχίζει δύο περιφέρειες και τέσσερις νομούς (Αιτωλοακαρνανίας, Αρτας, Πρεβέζης, Ιωαννίνων) και έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών, καθώς θα δώσει νέα ώθηση ανάπτυξης, αναβαθμίζοντας σημαντικά τα αστικά και αγροτικά κέντρα των προαναφερθεισών περιοχών.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος