Η παράταξη Συμμαχία Ηπειρωτών, με τους Περιφερειακούς Συμβούλους Γ. Ζάψα, Μ. Χατζηεφραιμίδη, Γ. Ζάκα και Δ. Χαμπίπη, ζητάει από τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, Σταύρο Παργανά να συμπεριλάβει στην ημερήσια διάταξη της επόμενης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου το θέμα: «Ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και ειδικότερα στο σκέλος που αφορά την χάραξη και κατασκευή του βορείου τμήματος Καλαμπάκας – Εγνατίας».
«Η πρότασή μας έρχεται ως συνέχεια της προ ημερησίας διατάξεως ερώτησης μας προς τον κύριο Περιφερειάρχη για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), κατά την προηγούμενη συνεδρίαση του οργάνου, αλλά είναι επίκαιρη και από την δημόσια συζήτηση που διεξάγεται και συμμετέχουν σ’ αυτήν οι τρεις περιφέρειες Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου, δια των εκπροσώπων των περιφερειών και των ενδιαφερόμενων Δήμων.
Αναφέρω ενδεικτικά την ημερίδα που πραγματοποίησε η ΠΕΔ Θεσσαλίας στις 11 Ιουνίου 2016 στα Αμπελάκια του Δήμου Τεμπών για τον Ε65. Ακολούθησε η ημερίδα που διοργάνωσαν από κοινού η ΠΕΔ και η Περιφέρεια Θεσσαλίας στις 7 Οκτωβρίου 2016 στο Δημαρχείο του Δήμου Τρικκαίων, όπου παραβρέθηκαν και τοποθετήθηκαν ο περιφερειάρχης κος Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου κος Ι.Λώλος, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ιωαννιτών και διατελέσας πρόεδρος του παρ/τος ΤΕΕ Ηπείρου/ Λευκάδας κος Γ.Παπαδιώτης, καθώς και ο πρώην Υπουργός κος Σταύρος Καλογιάννης. Ο τελευταίος μας απέστειλε δυο επιστολές για το θέμα των τριών επιλογών χάραξης του εν λόγω ορφανού τμήματος του Ε65 και η αρθρογραφία του αναπαράχθηκε στα ρεπορτάζ των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων της περιοχής.
Αποτελεί παράληψη του Περιφερειακού Συμβουλίου μια οργανωμένη συζήτηση για τον οδικό άξονα Ε65 όπου θα κληθούν η ΠΕΔ, το ΤΕΕ, άλλοι επιστημονικοί και επαγγελματικοί φορείς, οι βουλευτές της περιφέρειας και πολιτικά στελέχη που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα στο επίμαχο έργο.
Οι θεσμικοί φορείς έπρεπε ήδη να είχαν προχωρήσει στη διοργάνωση ημερίδας στα Γιάννενα, αναλόγου περιεχομένου με αυτές που έγιναν στη Θεσσαλία και ελπίζω να το κάνουν. Εδώ πρέπει να ακολουθήσουμε τους Θεσσαλούς, γιατί το πρόβλημα θα το βρούμε μπροστά μας», αναφέρει η επιστολή.
«Οι περιφερειακοί σύμβουλοι έχουν υποχρέωση και δικαιούνται να πάρουν θέση. Η απόφαση τους θα επηρεάσει την αναπτυξιακή προοπτική της Ηπείρου όπως και να το δει κανείς. Η επικοινωνία, ο τουρισμός και η κίνηση των αγαθών διαπεριφερειακά είναι ζητούμενο και έχουμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε την βέλτιστη λύση. το τρένο Καλαμπάκα – Γιάννενα – Ηγουμενίτσα αργεί, αλλά να συνδεθούμε με τον Ε65 διά μέσω «Καρπερού» είναι άδικη μοίρα για τον τόπο και θα μας αναθεματίζουν οι επόμενες γενιές.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει οριστική χάραξη του τμήματος Καλαμπάκα – Εγνατία του Ε65.
Στο Υπουργείο συζητούνται τρεις προτάσεις:
– Η πρόταση της παραχωρησιούχου εταιρείας ΤΕΡΝΑ (απομακρυσμένη σύνδεση δια μέσω Καρπερού Δεσκάτης).
– Η εναλλακτική πρόταση Καλογιάννη (συντομεύει την διαδρομή κατά 28 ΚΜ και δεν αδικεί τις άλλες επιλογές).
-και η αρχική χάραξη (ενδιάμεση χάραξη των δυο άλλων)
Εάν έτσι έχουν τα πράγματα, προλαβαίνουμε να επηρεάσουμε τις εξελίξεις», καταλήγει η παράταξη.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος