Επικαιρότητα

Σε δεύτερη μοίρα η συντήρηση του ΙΧ

Off

Αυτοκίνητα που δεν θα έπρεπε καν να κυκλοφορούν, αφού είναι επικίνδυνα και για τους επιβαίνοντες σε αυτά αλλά και για όλους τους υπόλοιπους που κινούνται στους ίδιους δρόμους και αυτοκίνητα που δεν είναι ούτε στοιχειωδώς συντηρημένα, συναντούν καθημερινά οι τεχνίτες στα συνεργεία αυτοκινήτων.
Η οικονομική κρίση δεν θα ήταν δυνατόν να αφήσει ανεπηρέαστη την κατάσταση των αυτοκινήτων που κυκλοφορύν στους ελληνικούς δρόμους. Η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών προσπαθεί να καλύψει άλλες υποχρεώσεις, θέτοντας σε δεύτερη μοίρα τη συντήρηση του αυτοκινήτου. 
Η τήρηση των προγραμματισμένων σέρβις δεν αφορά παρά ελάχιστους ιδιοκτήτες Ι.Χ, με την πλειονότητα να επισκέπτεται το συνεργείο μόνον όταν η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Λάμπρος Γραβάνης, πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοτεχνιτών, Φανοποιών και Συναφών Επαγγελμάτων «Ο Αρχιμήδης», όσο περνά ο καιρός, τόσο μεγαλύτερα είναι τα προβλήματα που διαπιστώνουν στα Ι.Χ.
«Προσωπικά βρίσκομαι 40 χρόνια σε αυτή τη δουλειά, αλλά τέτοια κατάσταση δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ. Κυκλοφορούν αυτοκίνητα που θα έπρεπε να είναι παρκαρισμένα λόγω επικινδυνότητας. 
Το επισημαίνουμε στους ιδιοκτήτες, αντιλαμβάνονται ότι είναι επικίνδυνο, αλλά αδυνατούν να τα συντηρήσουν. Φτάνουν αυτοκίνητα χωρίς ελαστικά, με χαλασμένο σύστημα διεύθυνσης και ανύπαρκτο σύστημα πέδησης», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γραβάνης.

Οργιάζουν τα «μαύρα» συνεργεία
Δεκάδες συνεργεία αυτοκινήτων έβαλαν λουκέτο τα τελευταία χρόνια και στην πόλη των Ιωαννίνων όπου τα μέλη του Σωματείου είναι περίπου 300. Εκτός από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και την μειωμένη προσέλευση στα συνεργεία καθοριστική επίδραση ασκεί και το φαινόμενο της «παράγκας», όπως το έχουν χαρακτηρίσει οι επαγγελματίες του κλάδου. Πολλοί γνώστες του αυτοκινήτου, συνήθως συνταξιούχοι έχουν μετατρέψει σε συνεργεία, κάποιες αποθήκες, πυλωτές ή αυλές όπου λειτουργούν παράνομα. Οι επαγγελματίες του κλάδου έχουν ζητήσει τη συνδρομή της πολιτείας για τον έλεγχο του φαινομένου, ωστόσο σύμφωνα με τον κ. Γραβάνη υπάρχει χαρακτηριστική αδράνεια. 
«Το ζήτημα είναι να καταλάβουν οι ιδιοκτήτες, ότι η συντήρηση του αυτοκινήτου δε γίνεται πλέον με ένα σφυρί και ένα κατσαβίδι. Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι καθημερινή και εάν κάποιος δεν διαθέτει ούτε εξειδικευμένες γνώσεις ούτε και την απαραίτητη υποδομή σε εξοπλισμό, δε μπορεί να ανταποκριθεί. Είναι συχνό το φαινόμενο να πηγαίνουν κάποιοι σε άτυπα συνεργεία, να κάνουν τις μισές εργασίες και τις πιο δύσκολες, εκείνες που απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις, να έρχονται μετά στα νόμιμα συνεργεία, για να τις αντιμετωπίσουν», κατέληξε ο κ. Γραβάνης.

Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232372

Powerd By  

    Ιδιοκτήτης - Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθυντής - Διαχειριστής - Δικαιούχος domain name:
    ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΕΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ
    Διευθυντής σύνταξης:
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Ι. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 8 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    tel 2651032055
    mail ele@ele.gr

    ΑΦΜ 047685050
    ΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ