Σε μία ακόμη ταλαιπωρία θα χρειαστεί να υποβληθούν εκατοντάδες καταναλωτές της ΔΕΥΑΙ, που πληρώνουν τους λογαριασμούς ύδρευσης με πάγια εντολή πληρωμής σε κάποιο από τα υποκαταστήματα των τραπεζών, με τις οποίες συνεργάζεται η ΔΕΥΑΙ.
Λόγω της μετάπτωσης του λογισμικού που χρησιμοποιεί η ΔΕΥΑΙ, από το παλαιότερο στο καινούργιο, οι πάγιες εντολές πληρωμής δεν εκτελέστηκαν, με αποτέλεσμα, οι καταναλωτές να βρεθούν προ απροόπτου, όταν διαπίστωσαν στον επόμενο λογαριασμό αφενός να μην έχουν αφαιρεθεί τα ποσά του προηγούμενου λογαριασμού και αφετέρου να έχουν προβλεφθεί πρόστιμα και προσαυξήσεις για τη μη πληρωμή. Η ΔΕΥΑΙ, όπως τόνισε ο Βασίλης Μασσαλάς, υπεύθυνος της υπηρεσίας εκμετάλλευσης αποδέχεται και αναγνωρίζει το πρόβλημα και την ταλαιπωρία των καταναλωτών για την οποία ζητά συγγνώμη, πλην όμως για την αποκατάσταση του προβλήματος, οι καταναλωτές θα πρέπει να προσέλθουν στα γραφεία της επιχείρησης ώστε να υποβάλλουν αίτηση και να αφαιρεθούν οι προσαυξήσεις. Επίσης, θα λάβουν νέο κωδικό πάγιας εντολής πληρωμής ώστε να μπορούν και πάλι να συνεργάζονται με τις τράπεζες για την πληρωμή των λογαριασμών τους.
«Το νέο λογισμικό δεν μπορεί να αφαιρεί για οποιαδήποτε αιτία την προσαύξηση που μπαίνει στους λογαριασμούς αυτόματα και γι’ αυτό θα πρέπει να απευθύνονται στην υπηρεσία, ώστε να γίνεται η διαδικασία και στη συνέχεια θα ισχύει κανονικά ό,τι ίσχυε μέχρι να δημιουργηθεί το πρόβλημα», τόνισε ο κ. Μασσαλάς.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.825)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(508)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.223)
- Εκδηλώσεις(1.595)
- Ήπειρος(1.964)
- Αθλητικά(2.963)
Αρθρογραφία
Είσοδος