Λόγους ηθικής και πολιτικής τάξης αφενός και λόγους που σχετίζονται με την ασφάλεια των μετακινήσεων επικαλέστηκε ο Αλ. Καχριμάνης, εκφράζοντας την κατηγορηματική του αντίθεση στην προοπτική άμεσης λειτουργίας του συμβατικού σταθμού διοδίων της Εγνατίας στο Δροσοχώρι.
Παρά τις δεσμεύσεις που ανέλαβε και δημόσια με δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ ο Γεν. Γραμματέας του υπ. Υποδομών κ. Δέδες κατά την επίσκεψή του στα Ιωάννινα στις 10 Μαρτίου, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με τον περιφερειάρχη Ηπείρου, ότι ο σταθμός διοδίων στο Δροσοχώρι δεν πρόκειται να λειτουργήσει αυτόνομα, χωρίς να τεθεί σε λειτουργία το σύνολο των σταθμών διοδίων επί της Εγνατίας και μάλιστα με αναλογική – ηλεκτρονική χρέωση, οι εργασίες το τελευταίο διάστημα στο Δροσοχώρι, επιβεβαιώνουν το ακριβώς αντίθετο. Ο σταθμός διοδίων σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες μπορεί να είναι έτοιμος και να λειτουργήσει μάλιστα εντός του Μαΐου, με συμβατική χρέωση, όπως ισχύει ακριβώς μέχρι σήμερα σε όλους τους άλλους σταθμούς διοδίων.
Ο κ. Καχριμάνης απαντώντας σε ερωτήσεις εξέφρασε την αντίθεσή του σε αυτό το ενδεχόμενο, τονίζοντας, ότι για τον ίδιο ισχύουν οι διαβεβαιώσεις του κ. Δέδε.
«Για εμένα ισχύει η δήλωση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών κ. Γ. Δέδε που έγινε στην τελευταία μας συνάντηση, που είπε ότι δεν πρόκειται εκεί να λειτουργήσουν άμεσα διόδια στο Δροσοχώρι, παρά μόνο όταν θα αλλάξει όλο το σύστημα και γίνουν αναλογικά. Εκτός αν άλλα λέμε και άλλα πράττουμε ως υπεύθυνο Υπουργείο σε αυτόν τον τομέα», σημείωσε αρχικά για να αναφερθεί στη συνέχεια και σε λόγους ασφάλειας που προκύπτουν στο ενδεχόμενο λειτουργίας το εν λόγω σταθμού.
«Ήταν λάθος η θέση που επιλέχθηκε για να κάνουν αυτή την κατασκευή για διόδια. Δεν μπορεί σε ένα χώρο που δεν είναι επίπεδος να σταματάς βαρέα οχήματα και να προκαλείς ατυχήματα από το τίποτα. Κατόπιν αυτού είναι και θέμα ηθικής τάξης άμεσα να καταργηθεί τελείως αυτός ο χώρος. Καταλαβαίνετε ότι ούτε καν συζητάμε την ύπαρξη διοδίων εκεί πέρα με τις υπάρχουσες συνθήκες και χωρίς να εφαρμοστεί σε όλη την Εγνατία το αναλογικό σύστημα διοδίων», σημείωσε ο κ. Καχριμάνης.
Ο δήμος Μετσόβου
Η αντίδραση του κ. Καχριμάνη ήρθε να προστεθεί σε αυτήν του δήμου Μετσόβου, που με επιστολή του προς τον αρμόδιο υπουργό κ. Σπίρτζη εκφράζει την αντίθεσή του στο ενδεχόμενο λειτουργίας του σταθμού στο Δροσοχώρι, τονίζοντας, ότι αυτό θα αποτελέσει καίριο πλήγμα για την τοπική κοινωνία και για τον εσωτερικό τουρισμό που δέχεται η περιοχή.
«Η λειτουργία των διοδίων στο ύψος Δροσοχωρίου θα έχει ως αποτέλεσμα στην ορεινή και υποβαθμισμένη περιοχή μας, σε απόσταση 91 χλμ να λειτουργούν τέσσερις σταθμοί διοδίων ήτοι: Τύρια, Δροσοχώρι, Μαλακάσι, Βενέτικο.
Οι δημότες της περιοχής μας, δεν είναι διατεθειμένοι να υποστούν ακόμη μια επιβάρυνση στα πλαίσια της πολιτικής απαξίωσης της περιφέρειας και της υπερφορολόγησης των πάντων.
Η στάση σας, στο πολύ σοβαρό αυτό θέμα που απασχολεί την περιοχή μας, θα είναι καθοριστική για την μετέπειτα στάση του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής , καθώς δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσουμε ως διαχειριστές της φτώχειας και της απαξίωσης της περιοχής μας», καταλήγει η επιστολή του κ. Τζαφέα με αποδέκτη τον κ. Σπίρτζη.
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.696)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(505)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.209)
- Εκδηλώσεις(1.581)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.943)
Αρθρογραφία
Είσοδος