Απεστάλη χθες στα μέλη της Δημ. Επιτροπής του δήμου Ιωαννιτών η ημερήσια διάταξη των θεμάτων της συνεδρίασης της προσεχούς Τετάρτης…
Και διαβάζοντας τα θέματα που περιλαμβάνονται σε αυτήν, πέσαμε από τα σύννεφα με το υπ’ αριθμ. 13 θέμα που εισηγείται η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών…
Το οποίο έχει ως τίτλο του το εξής: «Ματαίωση – Ακύρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας διενέργειας του Ανοιχτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού του έργου με τίτλο : «Ολοκληρωμένη αξιοποίηση του οδικού δικτύου – Δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων»…
Πρόκειται προφανώς για το έργο που προβλέπει τη σύνδεση του δικτύου ποδηλατοδρόμων από την περιοχή «Μάτσικας» μέχρι την πρώτη πεζογέφυρα του παραλίμνιου πεζόδρομου, έργο που είχε προκηρυχθεί από την προηγούμενη δημοτική αρχή και είχε αποκτήσει και ανάδοχο…
Από τότε όμως και ενώ μεσολάβησαν οι εκλογές και ανέλαβε η νέα διοίκηση του δήμου μέχρι σήμερα δεν έγινε το παραμικρό,, ούτε καν έχει υπογραφεί η σύμβαση για το έργο με προϋπολογισμό 400.000 ευρώ…
Κάπου στα μέσα καλοκαιριού στη Δημ. Επιτροπή ο δημ. σύμβουλος Γ. Αρλέτος είχε απευθύνει σχετικό ερώτημα, για την καθυστέρηση, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων και τις τυχόν απαιτήσεις που μπορεί να προκύψουν από τη μη συμβασιοποίηση του έργου, ειδικά εάν λήξουν και οι εγγυητικές…
Η απάντηση του αντιδημάρχου κ. Γκόγκου ήταν πως υπάρχει καθυστέρηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά ότι οι διαδικασίες θα συντομεύσουν.
Αν η δημοτική αρχή εννοούσε ως συντόμευση την ματαίωση – ακύρωση του έργου, δεν το ξέρουμε…
Αλλά όπως και να έχει οφείλει να εξηγήσει τους λόγους που ένα έργο όπως το συγκεκριμένο παίρνει τον δρόμο της ακύρωσης…
Η απόφαση της Περιφερειακής Επιτροπής στο μεταξύ, να εγκρίνει την ανάληψη της δαπάνης συνολικού ύψους περίπου 400.000 ευρώ για δύο πεζογέφυρες στην οδό Νιάρχου και στην περιοχή του Μπιζανίου, υπηρετεί την κοινή λογική…
Και την αναγκαιότητα να παρέχεται η μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στη διέλευση των πεζών…
Έρχεται όμως – στην περίπτωση της Νιάρχου – και σε αντίθεση με μία παράλογη τακτική και στάση από τον φορέα υλοποίησης του έργου, την Περιφέρεια μέσω της Διαχειριστικής Αρχής και της Διεύθυνσης Έργων…
Όταν στο στάδιο της κατασκευής της οδού Νιάρχου, τονίζαμε με αλλεπάλληλα ρεπορτάζ κι εμείς και άλλοι συνάδελφοι, ότι θα πρέπει να γίνουν περισσότερες διαβάσεις και κυρίως πεζογέφυρες η πρώτη απάντηση ήταν πως δεν προβλέπεται στη μελέτη…
Μετά από λίγο καιρό, δινόταν και μία άλλη απάντηση, ότι προβλέπεται μεν, αλλά δε μπορεί να βρεθεί σημείο γιατί θα πρέπει να γίνουν απαλλοτριώσεις και ως εκ τούτου θα αυξηθεί ο προϋπολογισμός του έργου…
Και το έργο ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε και η πραγματικότητα είναι ότι μέχρι και σήμερα υπάρχει μία και μόνο μία(!) διάβαση πεζών στην αρχή της οδού, όπου υπάρχει και ένας φωτεινός σηματοδότης με παλλόμενο φως…
Και η συνέπεια είναι η συντριπτική πλειονότητα των πεζών, να καβαλά τις προστατευτικές μπάρες με τεράστιο κίνδυνο ατυχήματος ή και δυστυχήματος…
Προσεγγίζουμε λοιπόν την πρόσφατη απόφαση για την τοποθέτηση μίας πεζογέφυρας με θετική διάθεση, αλλά είναι βέβαιο, ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον μία ακόμη στο τμήμα από τον κόμβο του ΠΓΝΙ μέχρι τον κόμβο του Πανεπιστημίου…
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(19.752)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(506)
- Ελλάδα(128)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(4.218)
- Εκδηλώσεις(1.589)
- Ήπειρος(1.962)
- Αθλητικά(2.953)
Αρθρογραφία
Είσοδος